ÚJ KONCEPCIÓ A BELFÖLDI TURISZTIKAI KÍNÁLAT BEMUTATÁSÁRA A Hungexpo Zrt., Magyarország első számú kiállításszervezője, kiállítóival, partnereivel folyamatosan.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Aktuális pályázati lehetőségek
Új esély a turisztikai desztinációk számára - amit a TDM-ről tudni kell Zalaegerszeg Február 24. Ligeti Ádám.
Turisztikai és Vendéglátóipari Főosztály
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
A helyi termék szerepe és lehet ő sége Zala megyében Kovács Tünde, projektszakért ő Kerka völgy aranya, a méz - a helyi termékekért Zalamerenye, 2010.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
Galó Anita projektmenedzser
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Vargáné Gálicz Ivett PhD hallgató Szent István Egyetem
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
GLOBAL EXICOR K FT É RD, A SZFALTOZÓ UTCA 43. B. ÉP. Tel:
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Ajkai Kistérség turisztikai helyzete
Európai vonat Európa 2010 Kaposvár. benyújtja pályázatát az „Európa Kulturális Fővárosa 2010” cím elnyeréséért.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
TDM Szakmai Nap november 21.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
„Jászkun kapitányok nyomában” - versenyképes attrakció a kulturális turizmus piacán Turisztikai Fórum Szolnok, 2010.április 8. Galó Anita a projekt menedzsere.
Balaton régió turizmusában
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
A kulturális turizmus trendjei és a
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
vidékfejlesztési szakmai igazgató Bükk-Térségi LEADER Egyesület
Budapest Utazás Kiállítás
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Szponzori ajánlat Produkciós támogatás. A művészeti központ A Palota három épületet foglal magába: A Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem a világ élvonalába.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
VÁSÁROK és KIÁLLÍTÁSOK mint a kommunikáció komplex helyszínei.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet.
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
Előadás másolata:

ÚJ KONCEPCIÓ A BELFÖLDI TURISZTIKAI KÍNÁLAT BEMUTATÁSÁRA A Hungexpo Zrt., Magyarország első számú kiállításszervezője, kiállítóival, partnereivel folyamatosan konzultálva fejleszti kiállításait, annak érdekében, hogy azok, legjobban szolgálják az adott piac szereplőinek üzleti érdekeit. Nincs ez másként a legnagyobb hazai turisztikai seregszemle; az UTAZÁS kiállítás esetében sem! Az Utazás kiállításon a belföldi turisztikai kínálat hagyományosan részben a Magyar Turizmus Zrt. regionális standjain keresztül, részben pedig önálló települési, kisrégiós, egyesületi, vagy magánszolgáltatói standokon mutatkozott be. A TDM rendszer felállásával egyre több olyan partnerünk lett, akik a központi régiós standok köré szerveződve önálló arculattal, kiemelve a helyi szolgáltatók kínálatát, jelentek meg. A turizmus marketing állami forrásainak átrendeződésével az MT Zrt. megjelenése egy kisebb standra korlátozódik, utat nyitva ez által a Városok, Kistérségek, TDM szervezetek, Turisztikai egyesületek Önálló bemutatkozása előtt. Az önálló megjelenés nagyobb teret, kiemelt figyelmet, ezáltal több érdeklődőt jelent!

MIBEN MÁS MINT EDDIG? Megjelenési javaslatunk továbbra is a statisztikai régiók mentén igyekszik keretbe foglalni a területek, tájegységek bemutatását DE! Hogy a kiállításon még több látogató legyen, Hogy kiemelt figyelmet irányítsunk hazánk turisztikai kínálatára Partnereinkkel együttműködve olyan attrakciót valósítunk meg a belföldi turisztikai kínálat promóciójára, melyre eddig még nem volt példa!

ÉPÍTSÜK MEG EGYÜTT MAGYARORSZÁGOT LEGOBÓL! A Pavilon közepén 200 négyzetméteres területen, 4 napon át, közel LEGO kockából, a látogatók bevonásával közösségi építésbe fogunk, és megépítjük Magyarországot, kiemelve a főbb turisztikai látványosságokat. ILYEN MÉG NEM VOLT! Az attrakció megvalósításával kiemelt figyelmet és médiaérdeklődést kívánunk szervezni a belföldi turisztikai kínálat köré. Az egyedülálló látványosság csak úgy valósulhat meg, ha egy széles partneri kör bekapcsolódik a megvalósításba, részt vesz eseményünkön, színesíti hazánk belföldi turisztikai kínálatának bemutatását. Legyen részese a közösségi építésnek, legyen kiállítónk és JELENJEN MEG MAGYARORSZÁG LEGÓTÉRKÉPÉN!

MAGYARORSZÁG FINOM! MUTASSA BE GASZTRONÓMIAI ÉRTÉKEIT! Szeretnénk minél autentikusabban bemutatni egyedi gasztronómiai értékeinket! Az Utazás kiállítás történetében most először, alkalmat teremtünk az országoknak, régióknak, városoknak tájjellegű ízeik bemutatására. LEHETŐSÉGET BIZTOSÍTUNK ÉTTEREM ÜZEMELTETÉSÉRE A KIÁLLÍTÁS TERÜLETÉN A helyi gasztronómiai értékek bemutatása mellett, az értékesítésből származó árbevételnek köszönhetően, CSÖKKENTHETI MEGJELENÉS KÖLTSÉGEIT!

ÚJ LEHETŐSÉGEK A BEMUTATKOZÁSRA! A HUNGEXPO PARTNER A MEGVALÓSÍTÁSBAN! Olyan feltételrendszert dolgoztunk ki, melyben minden szolgáltató megtalálja a számára legmegfelelőbb kiállítási megjelenési lehetőséget! -kedvezményes helydíj önálló standoknak -komplett csomagajánlat kisebb megjelenésekhez -lehetőség egy-egy információs pultnál történő megjelenésére

KEDVEZMÉNYES HELYDÍJ ÖNÁLLÓ STANDOKNAK -Határidő után is biztosítjuk az előjelentkezési kedvezményt helydíj árainkból január 31-ig. -Regionális csoportosításban, egyedi megjelenési lehetőség -Önálló stand, egyedi arculattal a könnyebb azonosíthatóságért -Lehetőséget biztosít a kínálat széles körű bemutatására -Sarok, fej vagy sziget megjelenés javasolt -Segítünk a stand látványelemeinek megtervezésében! -Komplex kivitelezési szolgáltatást nyújtunk, személyre szabottan! StandtípusKedvezményes ár Sor Sarok Fej Sziget23.800

KOMPLETT CSOMAGAJÁNLAT KISEBB MEGJELENÉSEKHEZ Megjelenési lehetőség saját arculattal, önálló kiállítóként Kisebb vállalkozások is önállóan mutatkozhatnak be! -Önálló megjelenési lehetőség, saját standdal, standépítéssel együtt -Áram, kiállítói marketing csomag, belépők, meghívók -Saját kiállítás szervezési kapcsolattartó -9nm – Ft + Áfa -12nm – Ft + Áfa

KOLLEKTÍV STANDOKON INFORMÁCIÓS PULTNÁL TÖRTÉNŐ MEGJELENÉS -Statisztikai régiók szerint csoportosítva lehetőség egy adott tájegység szolgáltatóinak megjelenésére -Saját információs pult -Saját kiállítás szervezési kapcsolattartó -Komplex csomagajánlat, árammal, internettel, belépőjegyekkel, parkolással -Teljes értékű kiállítói szolgáltatások! Ft + Áfa/pult

TERVEZETT PAVILONRAJZ A PAVILON BELFÖLDI RÉSZ

Új eszközök, a LEGO programok mellett, látogatószám növelésére: Nyereményjátékot hirdetünk péntek és vasárnap között belépőjegyet vásárló látogatóink között. A nyeremény egy 1 hetes Mauritius-szigeteki álomutazás. A kiállítást megelőzően minden partnerünkhöz eljuttatunk egy linket, melyre az első regisztráló ingyen belépőjegyet kap. Az AGROmashEXPO és a FeHoVa kiállításokra jegyet váltó látogatók, az Utazás kiállítás napi jegyéből 50 % kedvezményre jogosultak. Kommunikációs kampány: Folyamatosan frissülő saját weboldal, Facebook rajongói oldal fizetett hirdetésekkel és nyereményjátékokkal Sajtótájékoztató a kiállítást megelőző héten Közel Ft értékű marketing kampány, melyben sajtó, televízió, rádió hirdetések és óriásplakát kampány is szerepel. Országos és budapesti felületeken jelenünk meg, és a Facebook mellett intenzív online kampány a tematikus és hírportálokon. A szakmai közönséget szaklapokon keresztül szólítjuk meg, és újdonsággal, B2B workshoppal segítjük Partnereink közvetlen kommunikációját. HOGYAN ÉRJÜK EL A LÁTOGATÓKAT? ÚJDONSÁGOK, MARKETING

LEGOVILÁG AZ UTAZÁSON Kicsik és Nagyok számára egyaránt különleges élményt nyújtó LEGOVILÁG várja a látogatókat. DUPLO medence, LEGO CHIMA asztalok, óriás LEGO figura és gyermekmegőrző. Magyarország LEGO-ból 200 nm-en, melyet a látogatók építenek meg 4 nap alatt. MÁRKAKERESKEDÉSEK BEMUTATKOZÁSA Kísérőeseményként a D pavilonban felvonul a hazai márkakereskedések színe-java Év autója tesztekkel várjuk az érdeklődőket a pavilon melletti szabadterületen Legújabb autómodellek több mint 5000nm-en AFRIKA EXPO Bepillantás Afrika színes világába, kulturális kavalkád gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt. PORT BRINGAEXPO Évek óta kedvelt társkiállítás a Bringaexpo, ahol tesztpályák, legújabb kerékpármodellek várják az aktív kikapcsolódásra vágyókat. KÍSÉRŐESEMÉNYEK KIKAPCSOLÓDÁS AZ EGÉSZ CSALÁDNAK!

Rápolthy Edit – kiállítás igazgató, Baranyai Gergő – értékesítési menedzser, +36 1/ ; M. Kiss Bence – értékesítési menedzser, +36 1/ ; KOLLÉGÁINK ÁLLNAK RENDELKEZÉSÉSRE!