Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig + 341.660 fő, ezzel elérve a 3.620.640 felhasználót  40. hely a világon.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements


Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
„A megye szerepe a parlagfű elleni mozgalomban” Tájékoztató a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat által kezdeményezett Megyei Parlagfű-mentesítési.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Közösségi média használat az egészségipari kommunikációban
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Magyar Oktatók és Kutatók Nyugaton A nyugati magyar szellemi potenciál feltérképezése és reintegrációjának lehetősége a magyar tudományos életbe Magyar.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Keresőmarketing stratégiák
Humánkineziológia szak
A PIACI MŰKÖDÉS TAPASZTALATAI A MAGYAR GÁZIPARBAN
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Kutyafajták Retrieverek Készítette: Bak Barna József
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Hírek május 30. Shanghai - Purple Mountain Hotel Az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete (UNIDO) ülést tartott az együttműködés elősegítése és az új.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
szakmérnök hallgatók számára
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
A évi demográfiai adatok értékelése
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
IV. Terjeszkedés.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Közösségi Önsegítő Rendszer (KÖR) mint jó megoldás teleházak számára.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
SiteTalk Statisztikák Frissítve: július 19..
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
Kvantitatív módszerek
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A Facebook marketing trendjei
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Magánadományozás, a függetlenség kulcsa Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány Jacsó Annamária, programvezető november 28.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Előadás másolata:

Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon  teljes magyar lakosság 36,23 %-a  ebből az internetezők 58,62 %-a használja

Magyar felhasználók megosztásai életkor alapján: % % 25 – 34 25% 35 – 44 17% 45 – 55 8% % 65 felett 2%

Kampány tervezése  célcsoport alapos felmérése  Facebook és Google Analytics statisztikák  ezek alapos elemzése a siker kulcsai  célok meghatározás: - reklám - like-ok növelése

Kampány készítése  pontos célzása a célközönségnek  információk állandó frissítése  célközönségtől függően felépíteni a kampány: › üzenetét › célját › kinézetét

Folyamata:  facebook oldal létrehozása  ehhez alkalmazás készítése  az alkalmazás landing page  címek mentése (Atomic Studio vagy Atomic Mail Sender)  az alkalmazást minimum 3 ismerőssel megosztatni

 a navigálás leegyszerűsítése  elemzés ( Facebook Ads Manager, Facebook Insights for Apps )  hirdetések létrehozása és elemzése  Like-ok számától függ a folytatás  akinek tetszik kb. 51%-a vásárol  rendszeres értesítés  hatásosabb mint a hagyományos  ha sikeres PR anyag használata

Egy igazán jó facebook kampány  célcsoportot szólítja meg  lehetséges vevőket éri el  új rajongók, akik aktívak maradnak  a régieket aktívabbá teszi  76%-a a kampányoknak sikertelenül zárul

Kampány árainak alakulás  PPC = pay-per-click  Magyarországon átlagosan 0,2 $ azaz 40 Ft  költséghatékonyság szempontjából folyamatos optimalizálása a hirdetésnek

Esettanulmányok  Decathlon tavalyi karácsonyi kampánya:  eredményei 3 hét alatt: › új rajongó › több mint emberhez jutottak el › új cím › résztvevő › meghívót küldött

 Farmgirl Flowers ( 2011 – San Francisco) teljes bevételük 10%-a a közösségi hálónak köszönhető

Legjobb 5 facebook kampány  Parking Wars ( 2007 ): 2 hónap alatt 400 ezer játékos ami 1.5 millióra nőtt

 Museum of me ( 2011 ) 

 Take This Lolliopop 

 Burger King ( Whopper) 

 IKEA bemutatóterem 

Köszönöm a figyelmet!