T ANTESTÜLETI TÁJÉKOZTATÓ. TÁMOP-3.1.4-12/2-2012- 0385 „N EMES CÉL ÉRDEKÉBEN TEVÉKENYKEDÜNK ” PROJEKT Dr. Bertók Sándor Kern Zoltán.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Közösségi pedagógiai gyakorlat
Advertisements

Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Ceglédi Tankerület
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
Az önkéntesség helyi népszerűsítése és önkéntes pont létrehozása Mezőkovácsházán külföldi modellek hazai alkalmazhatóságának lehetőségei Előadó: Tóth Zoltánné.
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP B-11/ „Életút a párkereséstől a jól működő családig”
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
„ÓVODAFEJLESZTÉS TISZAKÉCSKÉN” TÁMOP /
TÁMOP A-11/ Tájékoztató a „Hálózatban a jövőnkért” TÁMOP A-11/ pályázatról.
Projektindító nap Bonyhád november 27
„ Tiszaalpár Nagyközség szennyvízelvezetése és tisztítása a település vonzó természeti környezetének, felszíni és felszín alatti vizeinek megóvásáért”
EKOP Elektronikus levéltár
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
Projektindító nap Bonyhád november 16.. Projektindító nap Bonyhád november 27.
 Projekt menedzser: Nagy Sándorné  Projekt asszisztens: Dr. Csizmadia Péter  Pénzügyi vezető: Nogelyné Kulcsár  Mária  Szakmai vezetők: Odor Zsuzsanna.
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Honlap:
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
SAMUNÉ CSERTÁN VALÉRIA intézményvezető
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /

Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
TÁMOP / „Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése, 2
Projekt azonosító: HUSRB/1203/213/155 Projekt Acronym: Cooling Cubes Integrált fürdőfejlesztési stratégia a magyar-szerb határ menti régión átmenő fő közlekedési.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Belső ellenőrzés az önkormányzatoknál
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP B-12/
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Intézményfenntartás a köznevelésben, új irányok
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP / „Új kor új iskola ” Pénzügyi feladatok bemutatása.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
TÁMOP / Tartamfejlesztés – Hegyhát OrIGAMI(K) Pénzügyi előrehaladás.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
Mitől innovatív egy vállalkozás? Nyert a pályázatom! Hogyan tovább? Segítünk a megoldásban!
TÁMOP B-2-12/ „ÚJ MUNKA – ÚJ ESÉLY” – ROMA NŐK FOGLALKOZTATÁSA A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
TÁMOP B-2-12/ "Munkával a társadalmi integráció elősegítéséért – Roma nők foglalkoztatása a Fejér Megyei Gyermekvédelmi.
Előadás másolata:

T ANTESTÜLETI TÁJÉKOZTATÓ. TÁMOP / „N EMES CÉL ÉRDEKÉBEN TEVÉKENYKEDÜNK ” PROJEKT Dr. Bertók Sándor Kern Zoltán

TÁMOP / „N EMES CÉL ÉRDEKÉBEN TEVÉKENYKEDÜNK ” PROJEKT 2013.március február 28-ig FT 25 % előleg Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Szent Ferenc Általános Iskola, Óvoda, AMI Projektmenedzser: Katona Istvánné Aláírásra jogosult: dr. Gruberné Kis-Pál Andrea

A PROJEKT MENEDZSMENT HATÓKÖRE VEZETÉS tervezésszervezésirányítás stratégiai szint teljesítmény

P ROJEKTMEGVALÓSÍTÓ SZERVEZET Projekt- menedzser és Tankerület Szakmai vezető beosztott Projekt- asszisztens beosztott Projekt koordináció Gazdasági vezető

I NDIKÁTOROK

T OVÁBBKÉPZÉSEK

K ÖTELEZETTSÉGEK

F ELADATELLÁTÁSI HELYEK

F ENNTARTHATÓSÁG

K ÖTELEZETTSÉG

T ANÁCSADÁS Informatika tantárgy tanításának fejlesztése, szakkörök IKT támogatáshoz szakértő igénybevétele. Nyelvi témahét szabályozáshoz, megvalósításhoz szakértő igénybevétele IKT alkalmazás tantárgyakban tartalmának tartalmi szabályozásához tanügyigazgatási és informatika szakértő igénybevétele. Pedagógiai programban történő fenntarthatósági szabályozáshoz - egészségnapi programokhoz, megvalósításhoz szakértő igénybevétele

O NLINE TÁMOGATÁS Fotódokumentáció Térképtér Fenntartási kötelezettségek

D OKUMENTÁCIÓ Mintadokumentumok Excel költségfelhasználás Tervezés és szabályozás sablonok Projektmenedzsment dokumentáció Kifizetési kérelmek Szakmai beszámolók Projektterv Megbízások Munkaköri leírások Teljesítésigazolások Adminisztráció