Natív hirdetések Balatoni Emese
Keresések a „native advertising” kulcsszóra Natív hirdetések Keresések a „native advertising” kulcsszóra Natív hirdetések
Natív hirdetések - definícióK
Natív hirdetések - definíció A tartalomhoz és az oldal designjához illeszkedő megjelenésű és/vagy funkcionalitású hirdetés. Natív hirdetések
DISPLAY VS NATÍV Natív hirdetések
Push vs pull Natív hirdetések
A natív hirdetés a Content marketing eszköztár része Eredeti márkázott tartalom Szponzoráció PR Content Marketing Custom publishing Natív hirdetések Natív hirdetések
Márkázott eredeti tartalom https://www.youtube.com/watch?v=kdpt3eYvLCs Natív hirdetések
Márkázott eredeti tartalom https://www.youtube.com/channel/UClU6yS7x39Dczo05BEn3Lnw Natív hirdetések
Custom publishing Natív hirdetések
Custom publishing Natív hirdetések
Natív hirdetések Natív hirdetések
Natív hirdetések Natív hirdetések
A saját és fizetett média határterülete Natív hirdetések Forrás: http://www.hugeinc.com/ideas/report/brands-as-publishers A saját és fizetett média határterülete Natív hirdetések
IAB natív hirdetési útmutató Tartalma: Definíciós kérdések A natív hirdetésekkel kapcsolatos legfőbb szempontok Iránymutatás a hirdetések megjelölésének módjára Natív hirdetések
Natív hirdetési típusok feed-en belüli hirdetés Natív hirdetések
NATÍV HIRDETÉSI TÍPUSOK FIZETETT KERESŐHIRDETÉS Natív hirdetések
Natív hirdetési típusok tartalmi ajánlók Natív hirdetések
Natív hirdetési típusok fizetett listaelemek Natív hirdetések
Natív hirdetési típusok iab sztenderd formátumok natív elemekkel Natív hirdetések
Natív hirdetési típusok egyedi formátumok Natív hirdetések
Natív hirdetések mérése Márkaismertség, márkakedveltség Impression, interakciók Social aktivitás, kattintás Kattintás, konverzió Natív hirdetések
Natív hirdetések jelölése Egyezik a magyar joggal Lényeg („simply put”): Egy ésszerű fogyasztó képes legyen megkülönböztetni a szerkesztői tartalmat és a fizetett hirdetéseket A megjelölés Közvetítse, hogy fizettek a hirdetésért, hogy hirdetésről van szó, akkor is ha nem tartalmaz hagyományos promóciós elemeket Legyen elég nagy és látható, az oldal és az eszköz (számítógép, mobil) méretéhez is igazodva Magyar jog szerint akkor is meg kell jelölni, ha nem fizettek érte Natív hirdetések
A Kihívás A látogatók, a hirdető és a szerkesztőség szempontjainak összehangolása Natív hirdetések
Egy hírhedt példa Natív hirdetések
Natív hirdetések mobilon A -nak a natív hirdetések hozták 2013-ban az impressionök 5-10%-át, és a bevételek 60%-át. Forrás: http://www.mediapost.com/publications/article/217000/native-advertising-predicted-to-dominate-digital-i.html?edition=68734 Natív hirdetések
Natív hirdetések mobilon
A NATÍV HIRDETÉSEK ELŐNYEI
A natív hirdetések hátrányai
A content marketing és natív hirdetési ökoszisztéma Natív hirdetések
Köszönjük a figyelmet! Balatoni Emese, Értékesítési vezető – Digitális Szolgáltatások, emese.balatoni@centralmediacsoport.hu