Natív hirdetések Balatoni Emese.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
2008/2009 II. Félév Dr. Kovács György egyetemi docens
TÉRKÉP HELYETT CSAK KÉP? AVAGY A PAPÍRALAPÚ KARTOGRÁFIAI DOKUMENTUMOK SORSA A DIGITÁLIS VILÁGBAN DR. PLIHÁL KATALIN ORSZÁGOS SZÉCHÉNYI KÖNYVTÁR.
2011. június 21. Kisfaludy Károly Megyei Könyvtár
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Rajzi rész
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Humánkineziológia szak
Mellár János 5. óra Március 12. v
Műveletek logaritmussal
1 terv (régi szint a szürke): x 4 =  x 1 x 2 x 5 =  x 1 x 3 x 6 =  x 2 x 3 x 7 =x 1 x 2 x 3 1. példa: Ina Tile.
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Karakterisztikák mérése 1 Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás V
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Virtuális méréstechnika 12. Óra Karakterisztikák mérése November 21. Mingesz Róbert v
Mellár János 8. óra Április 2. v
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat levelező 4. Óra Karakterisztikák mérése November 23. Kincses Zoltán, Mellár János v
Vizsga- és versenyfeladatok patológiája és diagnosztikája
Multimédiás technikák 1. kérdés Melyik diszkrét médium? a)hang b)videó c)animáció d)kép.
Tűrések, illesztések Áll: 34 diából.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Festményei 2 Michelangelo Buonarroti Zene: Gregorian Amazing Grace N.3
dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém
szakmérnök hallgatók számára
Apró falatok a templom egereinek
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
Kirándulás, Apáthy-szikla – Árpád kilátó - Hüvösvölgy
var q = ( from c in dc.Customers where c.City == "London" where c.City == "London" select c).Including( c => c.Orders ); select c).Including(
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+

A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
20).7-es szint Rákóczi 2. sz. barlang előtt
Körmendi György SPSS Hungary 2007 november 6. Magyar nyelvű szöveganalitika.
2006. május 15P2P hálózatok 1 Fóliák a vizsgára: 1. előadás  Bevezető: 11-16, 21,  Usenet: előadás:  Bevezető: 3-8  Napster: 
Határozatlan integrál
A t e r m é s z d a l Csak az erős ember ismeri a szeretetet,
1 Gyorsul a gazdaság növekedése. 2 Nő a beruházás.
Uraim és hölgyeim, itt az új 2011-es Pirelli Naptár A naptár első része a nők naptára, míg a második rész a férfiaké.
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Tanévnyitó szeptember 5. Felnőttoktatási tagozat Budapest IX
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
1Objektumorientált elemzés és tervezés – Dinamikus modellezés Gyurkó György Objektumorientált elemzés és tervezés Dinamikus modellezés.
CNC forgácsoló tanfolyam 2008 – 2009 Dr. Neiger Róbert
Digitális marketing stratégia - összegzés, kitekintés, jövőkép
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
Az online marketing legújabb generációja
Előadás másolata:

Natív hirdetések Balatoni Emese

Keresések a „native advertising” kulcsszóra Natív hirdetések Keresések a „native advertising” kulcsszóra Natív hirdetések

Natív hirdetések - definícióK

Natív hirdetések - definíció A tartalomhoz és az oldal designjához illeszkedő megjelenésű és/vagy funkcionalitású hirdetés. Natív hirdetések

DISPLAY VS NATÍV Natív hirdetések

Push vs pull Natív hirdetések

A natív hirdetés a Content marketing eszköztár része Eredeti márkázott tartalom Szponzoráció PR Content Marketing Custom publishing Natív hirdetések Natív hirdetések

Márkázott eredeti tartalom https://www.youtube.com/watch?v=kdpt3eYvLCs Natív hirdetések

Márkázott eredeti tartalom https://www.youtube.com/channel/UClU6yS7x39Dczo05BEn3Lnw Natív hirdetések

Custom publishing Natív hirdetések

Custom publishing Natív hirdetések

Natív hirdetések Natív hirdetések

Natív hirdetések Natív hirdetések

A saját és fizetett média határterülete Natív hirdetések Forrás: http://www.hugeinc.com/ideas/report/brands-as-publishers A saját és fizetett média határterülete Natív hirdetések

IAB natív hirdetési útmutató Tartalma: Definíciós kérdések A natív hirdetésekkel kapcsolatos legfőbb szempontok Iránymutatás a hirdetések megjelölésének módjára Natív hirdetések

Natív hirdetési típusok feed-en belüli hirdetés Natív hirdetések

NATÍV HIRDETÉSI TÍPUSOK FIZETETT KERESŐHIRDETÉS Natív hirdetések

Natív hirdetési típusok tartalmi ajánlók Natív hirdetések

Natív hirdetési típusok fizetett listaelemek Natív hirdetések

Natív hirdetési típusok iab sztenderd formátumok natív elemekkel Natív hirdetések

Natív hirdetési típusok egyedi formátumok Natív hirdetések

Natív hirdetések mérése Márkaismertség, márkakedveltség Impression, interakciók Social aktivitás, kattintás Kattintás, konverzió Natív hirdetések

Natív hirdetések jelölése Egyezik a magyar joggal Lényeg („simply put”): Egy ésszerű fogyasztó képes legyen megkülönböztetni a szerkesztői tartalmat és a fizetett hirdetéseket A megjelölés Közvetítse, hogy fizettek a hirdetésért, hogy hirdetésről van szó, akkor is ha nem tartalmaz hagyományos promóciós elemeket Legyen elég nagy és látható, az oldal és az eszköz (számítógép, mobil) méretéhez is igazodva Magyar jog szerint akkor is meg kell jelölni, ha nem fizettek érte Natív hirdetések

A Kihívás A látogatók, a hirdető és a szerkesztőség szempontjainak összehangolása Natív hirdetések

Egy hírhedt példa Natív hirdetések

Natív hirdetések mobilon A -nak a natív hirdetések hozták 2013-ban az impressionök 5-10%-át, és a bevételek 60%-át. Forrás: http://www.mediapost.com/publications/article/217000/native-advertising-predicted-to-dominate-digital-i.html?edition=68734 Natív hirdetések

Natív hirdetések mobilon

A NATÍV HIRDETÉSEK ELŐNYEI

A natív hirdetések hátrányai

A content marketing és natív hirdetési ökoszisztéma Natív hirdetések

Köszönjük a figyelmet! Balatoni Emese, Értékesítési vezető – Digitális Szolgáltatások, emese.balatoni@centralmediacsoport.hu