A JÁTÉK, AMIT MINDENKI ISMER
Számítógépes grafika Image analysis: pl. rendszám leolvasása Image synthesis: pl. számítógépes játékok Image processing: pl. képretusálás KépLeírás Kép
Game Loop Initialize: képleírás inicializálása (egyszer fut le) Update: képleírás frissítése (nagyon sokszor lefut) Draw: képleírás megjelenítése (nagyon sokszor lefut)
Content Pipeline Content Importer: beolvasás (pl. BMP, JPG, PNG dekódolás) Content Processor: feldolgozás (pl. 32 bit -> 16 bit átalakítás) Content Type Writer: kimentés az XAP-ba Content Type Reader: beolvasás a játékba
Animáció Képkockák száma: 15 Képkockák id ő tartama: 33 ms (30 FPS)
Játék komponensek Interfészek IGameComponent: Initialize() IUpdateable: Enabled, Update() IDrawable: Visible, Draw() Osztályok GameComponent: IGameComponent, IUpdateable DrawableGameComponent: IGameComponent, IUpdateable, IDrawable
Hangok SoundEffect (er ő forrás) CreateInstance: új lejátszó létrehozása az er ő forráshoz SoundEffectInstance (lejátszó) Play/Pause/Resume/Stop: lejátszó m ű veletek Volume: hanger ő sség Pitch: hangmagasság
Sprite Font Sprite Font Description Név: pl. Arial Méret: pl. 10 Típus: pl. Félkövér Sprite Font Texture
Érint ő képerny ő kezelése Natív kezelés Pressed Moved Released Ujjmozdulatok Tap DoubleTap Hold …
Készen is volnánk!