A JÁTÉK, AMIT MINDENKI ISMER. Számítógépes grafika  Image analysis: pl. rendszám leolvasása  Image synthesis: pl. számítógépes játékok  Image processing:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tömörítés.
Advertisements

Bemutató-készítés PowerPoint.
Minden amit tudni akartál de soha sem merted megkérdezni
Alaplap.
Pethő Balázs ELTE TTK Oktatástechnika Csoport
Számítógép grafika.
Cél: A digitális tananyagkészítéssel kapcsolatos - fogalmak, - folyamatok, - technikai ismeretek megismerése.
Informatikai alapismeretek Hardver
Napjaink háttértárolói
Soros kommunikáció. •Üzenet–>Kódolás (bináris kód) •A bitek átküldése a vezetéken időben egymás után (soros) •Dekódolás–>Üzenet GND
PARTNEREK: Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem.
Számítógépes grafika és képfeldolgozás
2. óra. Emlékeztető Hello Világ! Ez Makk Marci honlapja!
Szabó Tamás Károly G6HT12 A Ruby programozási nyelv.
Prezentációkészítés Microsoft PowerPoint.
Rabló-pandúr játékok gráfokon
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Multimédiás technikák 1. kérdés Melyik diszkrét médium? a)hang b)videó c)animáció d)kép.
Multimédiás technikák 1. kérdés A homogén foltok kódolása milyen tömörítést valósít meg? a)veszteséges b)káros c)veszteségmentes d)redundáns.
STÍLUSOK Tulajdonságok és értékek. Színek megadási módjai H1 {color: #CCF150} H1 {color: rgb(204,241,80)} H1 {color: rgb(80%,95%,30%)} H1 {color: red}
Interaktív tábláról röviden. Részei Az interaktív tábla 2 részb ő l áll: -magából a táblából -a rajta mozgatható adóból.
Tudományos szoftverek tervezése
Audacity.
DirectX a grafika laboron kívül. Mire lesz szükség Itt vannak a szükséges include és lib: iles/DXMinimalPack.zip.
2. Koordináta-rendszerek és transzformációk 2.1. Koordináta-rendszerek 2.2. Az egyenes és a sík egyenlete 2.3. Affin transzformációk 2.4. Projektív transzformációk.
Az autizmusról É l e t e m a s p e r g e r - s z i n d r ó m á v a l.
A bemutató címe akár kétsoros is lehet, vagy még hosszabb. Szerzők, intézmények felsorolása tetszőleges sorrendben, okosan, szépen. A betűméret automatikusan.
PHP IV. Dátumok, képek. Dátumok print time(); // től eltelt mp-ek $date = getdate(); // tömböt ad vissza $date = getdate($t); $date = date($format);
Hálózati Bombermen Belicza András Konzulens: Rajacsics Tamás BME-AAIT.
Számítógépes Grafika 2. gyakorlat Programtervező informatikus (esti) 2011/2012 őszi félév.
Számítógépes grafika 3. gyakorlat.
Gimp v2.2 Csanádi Norbert The Gimp.
Számítógépes Grafika Programtervező informatikus (esti)‏ Textúrázás.
Térképes alkalmazások egyszerűen (Windows Phone környezetben) Baráth Ádám – ELTE IK Baráth Ádám – adambarath.web.elte.hu.
Önálló laboratórium Képek szegmentálása textúra analízis segítségével
Léczfalvy Ádám MIDlet-ek.
Információ, adat, jel, kód
Az e-learning rendszer és szereplői
MS Windows FÁJLMŰVELETEK
Grafikus alaphardver Szirmay-Kalos László. Jelfeldolgozási megközelítés modellezés modell képszintézis Digitális kép megjelenítés Analog Digitál Képinformáció.
Kezdeti teendők Letöltés: CharacterModellingBase.zip Blender3D futtatása headBase.blend betöltése.
Közzététel a Weben. Film közzététele.
Honlap készítés 2. óra.
Psp:Grant Theft Auto Liberty City Stories Leírás: Alapvetően egy szórakoztató game.A játékmenet a következő: szabadon bolyonghatsz, de ha akarsz akkor.
Képek feldolgozása 7. osztály.
Java programozási nyelv Filekezelés
IT-DEV-CON – Játékfejlesztés a Windows Phone 7 erejével Pellek Krisztián ELTE.
Játékfejlesztés, 2008 április 1. Kovács Máté 1 Számítógépes játékfejlesztés TTK-s Est Előadó: Kovács Máté
Informatikai alapismeretek Hardver
Egy operációs rendszer könyvtárszerkezete (tárolórendszere)
Digitális képanalízis Bevezetés. Kép fénykép, kép (picture)  digitális fénykép (image) feldolgozás: (digital) image processing.
A GIMP képszerkesztö program bemutatása
Számítógépes Grafika 4. gyakorlat Programtervező informatikus (esti)‏ 2009/2010 őszi félév.
C++2. Ciklusok elöltesztelő (for, while) A ciklusmag feldolgozása előtt történik a vizsgálat  lehet, hogy egyszer sem fut le. A soronkövetkező iteráció.
MP3, MP4 lejátszók.
Műveletek mappákkal és a fájltípusok
9. Óra Tömörítés Tömörítés fogalma: A tömörítő eljárások segítségével adatainkat olyan alakra hozhatjuk, amelyeknek kisebb a mérete, mint az eredetinek.
1 Műszaki kommunikáció 8. előadás vázlat Dr. Nehéz Károly egyetemi adjunktus Miskolci Egyetem Alkalmazott Informatikai Tanszék.
Dokumentumok A szerzői jog
Szövegszerkesztési alapfogalmak
GUI.
Magyar Angiológiai és Érsebészeti Társaság évi Kongresszusa
09. GYAKORLAT Beeper.
Az álomidő képei Forrás:
Beépített assetek (Standard Assets).
Html parancsok.
3. osztályban.
Műveletek mappákkal és a fájltípusok
Műveletek mappákkal és a fájltípusok
POWERPOINT Bemutató készítése.
Előadás másolata:

A JÁTÉK, AMIT MINDENKI ISMER

Számítógépes grafika  Image analysis: pl. rendszám leolvasása  Image synthesis: pl. számítógépes játékok  Image processing: pl. képretusálás KépLeírás Kép

Game Loop  Initialize: képleírás inicializálása (egyszer fut le)  Update: képleírás frissítése (nagyon sokszor lefut)  Draw: képleírás megjelenítése (nagyon sokszor lefut)

Content Pipeline  Content Importer: beolvasás (pl. BMP, JPG, PNG dekódolás)  Content Processor: feldolgozás (pl. 32 bit -> 16 bit átalakítás)  Content Type Writer: kimentés az XAP-ba  Content Type Reader: beolvasás a játékba

Animáció  Képkockák száma: 15  Képkockák id ő tartama: 33 ms (30 FPS)

Játék komponensek  Interfészek  IGameComponent: Initialize()  IUpdateable: Enabled, Update()  IDrawable: Visible, Draw()  Osztályok  GameComponent: IGameComponent, IUpdateable  DrawableGameComponent: IGameComponent, IUpdateable, IDrawable

Hangok  SoundEffect (er ő forrás)  CreateInstance: új lejátszó létrehozása az er ő forráshoz  SoundEffectInstance (lejátszó)  Play/Pause/Resume/Stop: lejátszó m ű veletek  Volume: hanger ő sség  Pitch: hangmagasság

Sprite Font  Sprite Font Description  Név: pl. Arial  Méret: pl. 10  Típus: pl. Félkövér  Sprite Font Texture

Érint ő képerny ő kezelése  Natív kezelés  Pressed  Moved  Released  Ujjmozdulatok  Tap  DoubleTap  Hold  …

Készen is volnánk!