Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola MEGALAPÍTÁSÁNAK 45. évfordulójára
Iskolatörténet Ahogyan kezdődött… április 24. Az építkezés megkezdése. december 28. Befejeződött az építés, átadásra került az épület.
január 1. A közgazdasági szakközépiskolai tagozata önállósult, mint Közgazdasági Szakközépiskola és Gimnázium. Az új 8 tantermes épületben egy közgazdasági és egy gimnáziumi osztályunk volt.
Első osztályba már csak szakközepesek nyertek felvételt. A két szakközépiskolai osztály: számvitel gazdálkodási ágazat gép-gyorsíró általános ügyviteli ágazat
szeptember levelező tagozat indítása számvitel gazdálkodási ágazaton. szeptember iskolánkkal közös igazgatás alá került a korábban önállóan működő két éves képzésű Gépíró és Gyorsíró Iskola. szeptember Elindult a levelező tagozaton érettségizettek kétéves kiegészítő tagozata. Abonyba került a Gépíró-gyorsíró Szakiskola, ott ig iskolánk tagozataként működött.
Az 1989/90-es tanév Elindítottuk számítástechnikai ágazatunkat az egri Neumann János Számítástechnikai Szakközépiskola által irányított kísérlethez való csatlakozással. A képzés célja közgazdasági ismeretekkel rendelkező középfokú számítástechnikai szakemberek, programozók képzése. A számvitel gazdálkodási ágazathoz képest könyvvitelből még a számítógépes könyvelést is megtanulják a diákok.
Érettségi bizonyítványuk középfokú számítástechnikai programozó és számítógépre képesített könyvelő. október 21. bekapcsolódtunk a Világbanki modell kidolgozásába, követő iskolaként a közgazdasági szakmacsoportban.
szeptember Első évfolyamon az igazgatás-ügyviteli ágazat helyett általános közgazdasági világbanki ágazat indult. Az első két évfolyamon szakosodás nélküli általános képzés folyik, a harmadik és negyedik évfolyamon oktatjuk a közgazdasági szak alap tantárgyait. A tanulók IV. év végén érettségi vizsgát tesznek magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv és elméleti közgazdaságtan tantárgyakból. Érettségi bizonyítványuk nem ad szakmai végzettséget. Stratégiai tervünkben a következő módon fogalmaztuk meg küldetésünket: „Korszerű ismereteket adó, a munkaerőpiac igényéhez rugalmasan alkalmazkodó, az oktatás változásaira nyitott, tanuló centrikus iskola akarunk lenni.”
Elkészült az iskola új számítástechnika blokkja, 3 tanterem kialakítása Ebben az évben iskoláztunk be először tanulókat ötödéves képzésbe kísérleti jelleggel, minisztériumi engedéllyel banki ügyintézőként és vállalkozási ügyintézőként.
1993/94-es tanév számítógépes gépírás oktatás bevezetése, megtartva az elektronikus írógépeket is. 1993-tól mint Phare iskola dolgoztunk a világbanki projektben. Taniroda avatása. 1995-ben megszűnt az igazgatás-ügyviteli ágazat, utolsó osztály is leérettségizett.
1997/98. Ekkor indult mérlegképes könyvelői képzésünk a győri Széchenyi István Főiskola által elismert post- secundary képzés az 1996-ban aláírt megállapodás alapján. A főiskolára jelentkező tanulóinknak elért eredményét a kiszámított pontrendszer alapján felvételi pontszámként ismeri el a főiskola gazdálkodási vagy műszaki menedzser szakán. Internetes gépterem, Sulinet november ECDL akkreditált vizsgaközpont működése iskolánkban
decemberében csatlakoztunk az Ifjúsági Szakképzés Korszerűsítése Világbanki Projekthez a két tannyelvű középfokú gazdasági informatikus OKJ- s képzésünkkel. Az egri Neumann János Számítástechnikai Szakközépiskola által kidolgozott középfokú OKJ-s szakmát tanítjuk mi is a 2000/2001-es tanévtől egy osztályban a 13. évfolyamon januárjától a mi tanáraink is bekapcsolódtak a moduláris képzési program kidolgozásába.
tetőtér beépítése, informatikai kabinet kialakítása, 600 m2-rel bővül iskolánk szeptember 15. tetőtér átadása, 5 informatikai tanterem és az új gyakorló iroda birtokba vétele január PITMAN nyelvvizsga központ működése iskolánkban szeptember akkreditált felsőfokú képzések indítása: idegenforgalmi szakmenedzser, számviteli szakügyintéző
Napjainkban...
Tanévnyitó ünnepség
Egészség hét
Sportnap
Gólyanap
Gólyabál
Lengyel-magyar kapcsolatok ápolása
Demokrácia játék
Színház
Szalagavató
Diáknap
Közgáz-bál
Ballagás
Vége..