a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya. hogyan használjuk eredményesen az adwords-öt? Szaladják Linda Google AdWords hirdetési specialista előadása
két egyetemista világsikere: a google 1998. Elindul a Google: garázscég, napi 10.000 keresés 2000. Naponta 3 milliárd keresés 2015. 2003. Megszületik az AdWords, 2002-től egyre ismertebb Adsense rendszer – a hirdetési platform kiszélesedése
Fókuszban a felhasználói élmény növelése A változások iránya Fókuszban a felhasználói élmény növelése
stratégia megvalósítás optimalizálás
ELÉRÉS – SEARCH, DISPLAY, REMARKETING CÉL ÉS CÉLCSOPORT ELÉRÉS – SEARCH, DISPLAY, REMARKETING INTEGRÁLÁS
Kampánybeállítás Hirdetéscsoportok Konverziómérés
Ellenőrzés Hatékonyságnövelés Kizárások
minőségi mutató Cél: A felhasználó a kereséssel pontosan azt találja meg, amire szüksége van. Jobb hirdetési pozíció Alacsonyabb kattintási ár
A minőségi mutató szempontrendszere Várható átkattintási arány Mennyi a valószínűsége annak, hogy a hirdetésekre kattintanak, amikor azok az adott kulcsszóra megjelennek Hirdetés relevanciája A kulcsszó milyen szorosan kapcsolódik hirdetéshez Céloldallal kapcsolatos élmény Mennyire fogják jónak találni a felhasználók a céloldalt, amely a hirdetésre kattintáskor megjelenik előttük
A céloldallal kapcsolatos élmény Releváns, hasznos és eredeti tartalom Átláthatóság és megbízhatóság A navigáció egyszerűsége A céloldal betöltési ideje
A minőségi mutató ellenőrzése
Lehetőségek a hirdetések vonzóbbá tételére
Leírás első sora + mondatvégi írásjel A szövegben számjegy Kulcsszó a hirdetésszövegben Leírás első sora + mondatvégi írásjel Főcím Hívásbővítmény Vonzó hirdetésszöveg Belső link bővítmények Kiemelő bővítmény 30 % CTR növekedés 10 % CPC csökkenés 10 % Konverzió növekedés
remarketing
Legjellemzőbb remarketing célok kosárelhagyás hasonló, kiegészítő termékek egyéni ajánlatok bizonyos felhasználói csoportok számára ügyfélmegtartás márkaépítés kreatív megoldások
Remarketing stratégiák Minden korábbi látogató célzása Termékkategóriák látogatóinak célzása Nem konvertáló látogatók célzása Kosárelhagyó látogatók célzása Cross-sell és up-sell értékesítések segítése Célzás konverzió után eltelt idő alapján
Szaladják Linda Online marketingszakértő Google AdWords hirdetési specialista linda@marketingkezdoknek.hu www.marketingkezdoknek.hu Facebook: www.facebook.com/szaladjak.linda Havonta egy ingyenes kampánytanácsadás – részletek a weboldalon!