a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Valóban azt látjuk, ami a retinára vetül? Dr. Kosztyánné Mátrai Rita Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Informatika Tanszék.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Milyen jogsértésért mennyit kell fizetnünk? – kockázatmátrix az e- kereskedelem és az online marketing területén Dr. Ormós Zoltán Ormós.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
SZENT ISTVÁN EGYETEM GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR AUTO- SZŰRŐ FEJLESZTÉSE TÁBLÁZAT ALAPÚ JELENTÉSEK UTÓLAGOS, BÖNGÉSZŐN BELÜLI TOVÁBB- FELDOLGOZÁSÁRA.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Keresőmarketing stratégiák
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Böngészők Internet Explorer Mozilla Firefox
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Bónácz Péter Compszerviz.hu
Az online reklám esete a joggal
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Mitől jó a céges weboldal?
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Webbányászat (web mining) Mártonffy A: Kutakodom, tehát vagyok cikke nyomán.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Online adatbázisok a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár Központi Könyvtárában május 28. Téchy Tünde.
Az internetes keresőkben a felhasználó az őt érdeklő szavakra, adatokra kereshet rá egy általában egyszerű oldalon, egy beviteli mező és egyéb szűrési.
Adatbányászat és WEB2 Németh Bottyán Web2.0 Symposium.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Miért nem működik még az okostévé modell?
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
Hasznos mobilos alkalmazások Mobilos alkalmazások általában Példa ELTE tanrend Készítette: Kozma Réka.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) KKV Akadémia.
A Facebook marketing trendjei
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
A web site minősítése Források: Bokor Péter szakdolgozata (2002) és a benne megadott hivatkozások: Dotkom Internet Consulting: Üzleti weboldalak elemzése,
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Hogyan készíts cím szerző oldalt, ami 50%-ot konvertál?
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
Online marketing trendek, tippek, trükkök költséghatékonyan
Előadás másolata:

a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya. hogyan használjuk eredményesen az adwords-öt? Szaladják Linda Google AdWords hirdetési specialista előadása

két egyetemista világsikere: a google 1998. Elindul a Google: garázscég, napi 10.000 keresés 2000. Naponta 3 milliárd keresés 2015. 2003. Megszületik az AdWords, 2002-től egyre ismertebb Adsense rendszer – a hirdetési platform kiszélesedése

Fókuszban a felhasználói élmény növelése A változások iránya Fókuszban a felhasználói élmény növelése

stratégia megvalósítás optimalizálás

ELÉRÉS – SEARCH, DISPLAY, REMARKETING CÉL ÉS CÉLCSOPORT ELÉRÉS – SEARCH, DISPLAY, REMARKETING INTEGRÁLÁS

Kampánybeállítás Hirdetéscsoportok Konverziómérés

Ellenőrzés Hatékonyságnövelés Kizárások

minőségi mutató Cél: A felhasználó a kereséssel pontosan azt találja meg, amire szüksége van. Jobb hirdetési pozíció Alacsonyabb kattintási ár

A minőségi mutató szempontrendszere Várható átkattintási arány Mennyi a valószínűsége annak, hogy a hirdetésekre kattintanak, amikor azok az adott kulcsszóra megjelennek Hirdetés relevanciája A kulcsszó milyen szorosan kapcsolódik hirdetéshez Céloldallal kapcsolatos élmény Mennyire fogják jónak találni a felhasználók a céloldalt, amely a hirdetésre kattintáskor megjelenik előttük

A céloldallal kapcsolatos élmény Releváns, hasznos és eredeti tartalom Átláthatóság és megbízhatóság A navigáció egyszerűsége A céloldal betöltési ideje

A minőségi mutató ellenőrzése

Lehetőségek a hirdetések vonzóbbá tételére

Leírás első sora + mondatvégi írásjel A szövegben számjegy Kulcsszó a hirdetésszövegben Leírás első sora + mondatvégi írásjel Főcím Hívásbővítmény Vonzó hirdetésszöveg Belső link bővítmények Kiemelő bővítmény 30 % CTR növekedés 10 % CPC csökkenés 10 % Konverzió növekedés

remarketing

Legjellemzőbb remarketing célok kosárelhagyás hasonló, kiegészítő termékek egyéni ajánlatok bizonyos felhasználói csoportok számára ügyfélmegtartás márkaépítés kreatív megoldások

Remarketing stratégiák Minden korábbi látogató célzása Termékkategóriák látogatóinak célzása Nem konvertáló látogatók célzása Kosárelhagyó látogatók célzása Cross-sell és up-sell értékesítések segítése Célzás konverzió után eltelt idő alapján

Szaladják Linda Online marketingszakértő Google AdWords hirdetési specialista linda@marketingkezdoknek.hu www.marketingkezdoknek.hu Facebook: www.facebook.com/szaladjak.linda Havonta egy ingyenes kampánytanácsadás – részletek a weboldalon!