Erdei Iskola a Bejárható Magyarország Program keretében a Gémes Természetjáró Egyesület szervezésében Istenmezeje, 2014. október 13-18.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Sikeres pályázatai Természetjáró Szakosztály sikeres pályázatai Örömmel tájékoztatjuk Szendrő város lakosságát, hogy az Edelényi Kistérségen keresztül.
Hétvégi Rafting Túra Szlovénia Bovec
Gyülekezeti tábor - Balatonkenese
..
Északi-középhegység.
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Az iskolai szociálismunka
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Meghívó június Margitsziget Szigeti Sportvarázs.
Pácsonyi Imre tankerületi igazgató
Jelentkezési határidő: április 20.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Kunfehértói táborok, szálláshelyek és a tópart
Ausztriai Nyelvi Tábor 4. Nap. A nap programja IdőkeretProgram 07:00-07:30Reggeli 08:00-10:00Németóra 11:00-11:30Holzgautól busszal a Reuttener Bergbahnig.
A társadalmi kohéziót erősítő bűnmegelőzési és reintegrációs programok módszertani megalapozása-kiemelt projekt (TÁMOP 5.6.2/10-1),
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A gyakorlatvezető mentor
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
 2 egér  Sorozat feladatok: 80 pénz érme 4 mérés  Egymásután következő számok és csak a szembelévőét látja 5-ször mondják, hogy nem tudom utána tudom.
Pályaválasztási és Pszichológiai Tanácsadó Osztály
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.
Északi középhegység.
Kapcsoldától az Én Belső Szín Házam tematikus projektig és szakmai konferenciáig.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
„Digitális erőd – információkereső kalandjáték a reneszánsz témakörében ” Készítette: Tóth Krisztina.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!! Hozd magaddal a barátodat is! Német és/vagy angol nyelvtudás el ő ny, de nem kötelez ő.
ÜDVÖZÖLJÜK a Térségi Konferencia résztvevőit november.
PILISI PARKERDŐ PROGRAM „Közös akarattal” címen az Új Út Szociális Egyesület részéről bemutatva Az előadást készítette: Éliás Éva, Polgár Ágnes és Szanyi.
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / A papír útja-Tóth-Pliska Ágnes.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Muziek - The Shadows MEGHÍVÓ Séta a Skanzenben /Észak-magyarországi falu/ Szombat Képek az internetről és Dénes Ildikótól.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
2004. október 4.1 A program lebonyolítása menedzsment szempontból Lakner Judit programvezető ESZA Kht.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!! Hozd magaddal a barátodat is! Német és/vagy angol nyelvtudás el ő ny, de nem kötelez ő.
Program- és árajánlat Debrecenbe kéne menni… Kétnapos osztálykirándulás.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Erdei Iskola Június Pusztavám Vajda János Erdészeti Erdei Iskola.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
Toscana Készítette: Tóthné Kovács Annamária
Előadó: Dorka Péter SZTE JGYPK TSTI
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
Egynapos osztálykirándulás
A Heves Megyei Kormányhivatal Európai Uniós források keretében folyó foglalkoztatási és képzési programjai.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Pályaválasztást segítő mentortanár és közösségfejlesztő program
Erasmus Tájékoztató 2018 általános tudnivalók információk afreiburgi Egyetemen való tanulásról Készítette: Kopácsi Máté III. éves teológus hallgató veszprém.
Északi-középhegység.
„Út a munkához”program
DÉL-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS PAKTUM KONFERENCIA
RSZTOP „Közterületen élők számára természetbeni juttatás biztosítása” Megvalósítás a partneri együttműködés tekintetében a kiegészítő étkezés.
Előadás másolata:

Erdei Iskola a Bejárható Magyarország Program keretében a Gémes Természetjáró Egyesület szervezésében Istenmezeje, október

Bejárható Magyarország Program, Istenmezeje A program célcsoportja: - a kispesti Hungária Kollégium 5. osztálya - osztálylétszám 15 fő - két pedagógus az iskola részéről - két túravezető az egyesület részéről

A célcsoport tulajdonságai: - hátrányos családi helyzet - inkább érzelmi motiváció - több, mint 25 éves kapcsolat a kollégiummal, az igazgatóval és a két pedagógussal Bejárható Magyarország Program, Istenmezeje 2014.

Különbség az eredeti BMP-hez képest: -nem önálló tantárgyként folyó egész éves oktatás, hanem önálló, egy hetes program az osztályfőnöki órák keretébe ágyazott elő- és utószakasszal -nem a tudásanyagra, hanem az élményekre koncentrál - nem osztályzás van, hanem szöveges értékelés Bejárható Magyarország Program, Istenmezeje 2014.

A program menete: -előszakasz: osztályfőnöki órán bemutatkozás, a program ismertetése, a szállás bemutatása, szükséges felszerelés, ruházat -az egyhetes program, esténként a nap látnivalóinak felidézése, megbeszélése -utószakasz: 2 osztályfőnöki órán - tesztlap kitöltése - tesztlap megbeszélése, értékelése, a táborról szóló videó és a fényképek megtekintése Bejárható Magyarország Program, Istenmezeje 2014.

Tárgyi feltételek: -az egyesület saját háza (ingyenes szállás) -2 db 9 személyes kisbusz bérlése sofőr nélkül Anyagi feltételek: -Nemzeti Együttműködési Alap támogatása (500e) -kollégium heti étkezési normatívája (160e) -résztvevők befizetése nulla (egy főre eső költség 44e Ft lett volna támogatás nélkül) Bejárható Magyarország Program, Istenmezeje 2014.

Személyi feltételek: - túravezetők táborszervezési tapasztalata - pedagógusok táborozási tapasztalata - helyismeret, rutin Ellátás: reggeli saját kezűleg, ebéd az adott helyen, vacsora a falu vendéglőjében Bejárható Magyarország Program, Istenmezeje 2014.

Programok: Heves-Borsodi Dombság: Istenmezeje Bükk: Szilvásvárad, Bélapátfalva Karancs, Medves: Salgótarján, Somoskő vára Aggteleki karszt: Jósvafői barlang, Vöröstó Mátra: Kékestető, Parád, Bükkszék megtett távolság: 900 km Bejárható Magyarország Program, Istenmezeje 2014.

Értékelés 3 héttel a program után mire emlékeznek - feleletválasztós és kifejtős kérdések helyszínenként 1-3 db, összesen 16 kérdés - eredmények: 95% felett 1 fő (igazgatói dicséret) % között 5 fő (osztályfőnöki dicséret) % között 9 fő (eredményesen részt vett)

További terveink: - ezt az osztályt végigvinni nyolcadikig - Észak- Dunántúl, Dél-Dunántúl, Alföld - kiegészítve térképismerettel, szakági túrákkal Szükséges feltétel: TÁMOGATÁS - NEA, NCTA pályázatok Bejárható Magyarország Program, Istenmezeje 2014.