AZ ELKÖVETKEZŐ ÉVEK LEGFONTOSABB TRENDJEI: Hagyományos TV helyett - streaming, - intelligens gépek és polgárok - városok - gondolatátvitel.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Európa 2020 stratégia – kihívások az EU előtt Bauer Edit március 4. Dunaszerdahely.
Mi az? Kicsi, hordozható, mindig be van kapcsolva? Mobiltelefon :-)
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
Internetes attitűdváltozások a felsőoktatási hallgatók körében 2002–2007 Dr. Vig Zoltán augusztus 26.
Modern technológiák az energiagazdálkodásban - Okos hálózatok, okos mérés Haddad Richárd Energetikai Szakkollégium Budapest március 24.
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
Az információs forradalom
A kábeltelevízió jövője,
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
BURGÅRDEN OKTATÁSI KÖZPONT Tanétterem -és pékség.
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
A piaci alapfogalmak - Piac, kereslet, kínálat, ár - A kereslet
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Európai Uniós távmunka programok és tredek Wesselényi Andrea
Könyvtári és Informatikai Szövetség
Oktatás a XXI. században Pintár Tamás. Oktatás a XXI. században Kulcsszavak Interaktívan Napjaink gyorsuló világa „Információéhség”
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
17. fejezet A vállalati hitelfelvételi politika jelentősége
A posztfordista termelési rendszer
Mihályi Balázs: Térképek az információs társadalomban Térképek az információs társadalomban.
Bevezetés a VoIP technológiába
A fizetés, mint életstílus Kontaktus nélküli fizetés a mindennapokban Zsámboki Gábor, vezérigazgató Állami Nyomda Nyrt.
Növeli-e a középiskolai erőszak esélyét a televízió, a számítógépes játékok használata, valamint a vallásosság hiánya ? A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Önálló labor bemutató 8. szemeszter 5. oktatási hét Sümeghy Tamás Pál GFHSRE március 13.
1. A fogyasztói társadalmak átalakulása az utóbbi fél évszázadban.
Kreatív Iparágak a Digitális térben Új Széchenyi Terv konzultációs konferencia és eFestival Gála Digitális stratégia Közérdekű és kulturális adatok és.
2009. október 5. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 5. előadás.
KISTÉRSÉGEK SZEREPE A TUDÁSALAPÚ TÁRSADALOMBAN Varga Csaba Stratégiakutató Intézet
3D-s térképészeti alkalmazások
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Az információs társadalom oktatása az iskolákban Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ (ITTK)
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
Az európai városverseny
Gyakorlat - Motivátorok és Determinánsok
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Közösségi hálók hálójában Szilassi Andrea Városi Könyvtár Tatabánya.
Miért nem internetezik mindenki? Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ Internethajó Be kell hozni a hátrányt,
A világ 20 -ik legnagyobb városa – Beijing, Kína 12 millió lakossal.
FuturICT Koordinációs Központ. FuturICT KK EQUINOX Consulting elkészített egy dokumentumot a Központ megalakításának előkészítésére Ebben tükröződik az.
IPhone 5 Ulrich Anna Csenge Zirci Reguly A. Német Nemzetiségi Nyelvoktató Ált. Isk. Felk.tanár: Földesi Katalin Ulrich Anna Csenge.
Gergely László Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Intézet
iPhone Készítette: Egri Dóra
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
© , Hedz Magyarország Kft. Az elektronikus díjbeszedés perspektívái Győztesek felősége - Tájkép csata után Számlakibocsátok és bankok egy asztal.
ÜZEMELTETÉST TÁMOGATÓ MŰSZAKI FEJLESZTÉSEK AZ AUTÓIPARBAN.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Cégautó vásárlás és üzemeltetés a Ford támogatásával
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
1 Globalizáció és lokalizáció a tér és a hely átértékelődő szerepe Gazdaságföldrajz I. Dr. Bernek Ágnes 2008.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
XXIII. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia Integrált vezetői információrendszer önkormányzatoknak Zalaszám Informatika Kft. Varga János projektvezető.
Tájékozódás és vásárlás a magyar internetezők körében Összefoglaló.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
Erőszakos médiatartalmak fiatal fogyasztói Székely Levente.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Ami változott, és ami nem
Mindent az okostévékről!
Digitális ifjúság Andok Mónika (PPKE) Új utak – a protestáns etika
Túlnépesedés 1.
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
Előadás másolata:

AZ ELKÖVETKEZŐ ÉVEK LEGFONTOSABB TRENDJEI: Hagyományos TV helyett - streaming, - intelligens gépek és polgárok - városok - gondolatátvitel.

2015 történelmi év lesz, mivel előreláthatóan ez lesz az első olyan év, amikor többen néznek majd heti rendszerességgel streamelt videót, mint hagyományos sugárzású televíziós adást.

Intelligens otthonok. A fogyasztók élénken érdeklődnek a szenzoros háztartási berendezések iránt, amelyek figyelemmel kísérik a víz- és áramfogyasztást vagy éppen a családtagok érkezését és távozását.

Intelligens” polgárok. Az intelligens városok elképzelése nagyon érdekes – csakhogy ez az intelligencia jelentős részben csupán a mellékhatása az emberek mindennapi viselkedésében bekövetkező változásoknak. Ahogyan az Internet révén egyre tájékozottabbá válunk, egyre hatékonyabb döntéseket hozunk. A fogyasztók szerint 2020-ra mindennapossá válik a forgalomsűrűségi térképek és az energiafogyasztás-összehasonlító és valós idejű vízminőségmérő alkalmazások használata is.

Digitális pénztárca. Az okostelefon-tulajdonosok 48%- a szívesen használná a telefonját fizetésre különféle termékek és szolgáltatások vásárlásakor. Ezen felhasználók 80%-a pedig úgy gondolja, hogy 2020-ra összes vásárlásukat okostelefonon fogják fizetni.

Háztartási robotok. A fogyasztók jelentős részének tetszik mindennapi háztartási munkákat segítő háztartási robotok elképzelése. 64%-uk gondolja úgy, hogy 2020-ra a háztartási robotok jelenléte teljesen általánossá válik.

A gyerekek növekvő szerepe. A gyerekek továbbra is nagy szerepet játszanak majd az egyszerűen használható Internettel kapcsolatos igények növekedésében, ahol a fizikai világ elektronikusan összekapcsolt, éppen úgy, mint a készülékeik képernyője. Az okostelefon-tulajdonosok 46%-a szerint a gyerekek azt várják, hogy mire felnőnek, minden tárgy csatlakoztatva lesz..

A „10 legújabb fogyasztói trend 2015-ben és a közeljövőben“ címet viselő jelentésben szereplő meglátások az Ericsson ConsumerLab nemzetközi kutatási programjának eredményein alapulnak. A kutatások idén elsősorban a Johannesburgban, Londonban, Mexico City-ben, New Yorkban, Moszkvában, San Francisco-ban, Sâo Paulo-ban, Sanghajban, Sydney-ben és Tokióban élő éves okostelefon-tulajdonosokra irányultak – a reprezentatív statisztikai minta 85 millió gyakori internet-felhasználó véleményét tükrözi.