Juventus általános prezentáció.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
Advertisements

Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
Diplomát adó alapszakjaink:
M UNKAVÉGZÉS A XXI. SZÁZADBAN. A 21. században lehetőség nyílik arra, hogy munkánkat nem a munkahelyen, hanem otthon végezzük el. Ezt röviden távmunkának.
A szponzorálás.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM
Eurosport Média ajánlat 2014.
Digitális világ A digitális reklám
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
InfoRádió árlista - Érvényes: január 1-jétől- Budapest, november 18.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Coke Zero sampling
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Talentum tábor Kulturális és Oktatási Minisztérium főtámogatásával.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
Sponsorare necesse est
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
2012 VIVA. VIVA – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével, nemzetközi és hazai fejlesztésű tartalmakkal Csatorna infók Az 1997-ben.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
A kulturális turizmus trendjei és a
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
MegaService Europe Kft
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
Kurzus adatlap Transzparens, a legfontosabb információkat tartalmazó saját kurzus adatlap Minden kurzusnak külön adatlapja van Minden oktató a saját admin.
Kortárssegítő képzés Lőrincz Norbert, Kovács Anita Kortárssegítő képző
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
A tömegkommunikáció.
Hazai vámhatósági tapasztalatok és legjobb gyakorlatok az AEO-kal való együtt működés terén Konopás András százados2014. június 24. NAV KAVIG Konopás András.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
MENT Ő HÍRADÓ OMSZ számára készített híradó 1. Számú melléklet.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
A vásárok és kiállítások fogalma Speciális rendezvények Komplex marketingkommunikációs akciók (számos egyéb komm. elem)  PS; PR; SP; POP; DM is kapcsolódhat.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
Hagyja Margie-ra a következő téli vakáció megtervezését!
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Haszon rendezvények médiaajánlat
Digitális világ Online márkaépítés Kereskedelmi márkák és Nem kereskedelmi márkák Az óra célja: megérteni, hogyan segítik a honlapok a márkák ismertségét.
Előadás másolata:

Juventus általános prezentáció

Az elsődleges célcsoport a 30-59 év közötti jómódú, fiatalos családok. Lefedettség, célcsoport Az elsődleges célcsoport a 30-59 év közötti jómódú, fiatalos családok. Az önálló, keresőképes, mindennapi döntéseket hozó felnőtt korosztály rádiója vagyunk. Azokhoz szólunk, akik kézben tartják, élvezik az életet és pozitív szemléletűek!

Miben más a Juventus? A főváros első számú szócsöve, kiszolgálója vagyunk - a Juventus Budapest rádiója! Speciális tartalom, zene és kampányok - a fővárosiakra targetálva! A legnagyobb budapesti koncertek, sportesemények, kulturális események állandó partnerei vagyunk. - ha Budapesten történik valami, mi ott vagyunk! Az önálló, keresőképes, mindennapi döntéseket hozó felnőtt korosztály rádiója vagyunk - azokhoz szólunk, akik kézben tartják életüket! Barátságos műsorvezetők, nincs erőltetett röhögcsélés - a Juventus a mindennapok társa, igazi családtag Életmód tanácsokkal, városi infókkal, mindennapi tippekkel egész nap elkísérjük hallgatóinkat - a Juventus segít! A kereskedelmi osztály gyorsan, rugalmasan, és teljes körűen szolgálja ki a rádió Hirdetőit - full service az Ügyfélnek

Miben más a Juventus? Barátságos műsorvezetők, nincs erőltetett röhögcsélés - a Juventus a mindennapok társa, igazi családtag Életmód tanácsokkal, városi infókkal, mindennapi tippekkel egész nap elkísérjük hallgatóinkat - a Juventus segít! A kereskedelmi osztály gyorsan, rugalmasan, és teljes körűen szolgálja ki a rádió Hirdetőit - full service az Ügyfélnek!

Hirdetési megoldások 1, Reklám szpot megjelenés Abban az esetben ajánljuk amikor rövid, akciós üzenetet kell eljuttatnunk a hallgatókhoz. Heti 25-30 szpot minimum, a hatékony kampány titka, ha olyan termékről vagy akcióról van szó ami érintheti a hétvégi nagybevásárlást akkor mindenképpen javasoljuk a szombat délelőtti megjelenéseket is.   2, Pr riport megjelenés Hosszabb, magyarázásra szoruló üzenetek esetében javasoljuk ahol az ügyfél képviselője szeretné elmagyarázni az üzenetet. Azért hatékony mert "kiugrik" a reklámzajból. Minden esetben reklámblokk első pozícióban helyezzük el. 3, Edukációs szpot Felvetünk egy témát reklámblokkon belül, majd egy reklám szpot tartalma adja meg a megoldást. Például: "A déli nap megégeti a bőrünket és így nagyobb a bőrrák veszélye. - a Nivea új XY terméke megoldást kínál erre mert valami van benne ami másikban nincs."

Hirdetési megoldások 4, Műsortámogatás Elsősorban akkor javasoljuk amikor fontos egy termék vagy cég nevének többszöri említése. Tematikusan csatlakozhat az ügyfél egy-egy tartalmi elemhez. Termék vagy cég is szponzorálhat, ám a szöveg nem ösztönözhet vásárlásra. Meglévő tartalmaink: utazás, mozi, sport, zene, időjárás, közlekedés, reggeli műsor, kívánságműsor. 5, Helyszíni bejelentkezés Elsősorban rendezvényeknél, eseményeknél javasoljuk. A cél itt mindig az, hogy bemutassuk, hogy mi történik a helyszínen és akár eljöjjenek még azok is akik nem gondoltak rá. Tehát felkeltjük a figyelmet és az érdeklődést a bejelentkezésekkel. Egy napra 3-4 alkalmat javaslunk. Reklámblokkban megy, tehát tartalmazhat rekláminformációkat is. 6, Hétvégi kívánságműsor Célja, hogy hozzáadott értéket adjon egy-egy rendezvényhez. Nem garantáljuk a tömeget, de akik ott vannak ők részesei lehetnek egy élménynek amelyet a rádió képvisel. A hallgatók itt beleláthatnak, hogy hogy készül az adás. Már szerdától beharangozzuk, tehát a rendezvény is kap külön, hagyományos hirdetést. 7, Hétvégi kívánságműsor+ Nem csak a hagyományos installációval érkezünk a helyszínre, hanem a roadshow kamiont is kivisszük.

Hirdetési megoldások 8, 25-ös roadshow Több mint a kívánságműsor mert itt az egész rádió kitelepül. A reggeli műsor is innen jelentkezik ami a gerincét adja a Juventus rádiónak. A legfontosabb műsorelem is részese tehát a kitelepülésnek. Tudjuk hangolni is az adást, tehát a helyszínre szabjuk a tartalmat.   9, Programajánló A megszólalás adásban történik. Lehetőség van arra, hogy megszólaljon a szervező is. 10, OnAir+OnLine A rádió felületét csak arra használjuk, hogy egy nyereményjáték lehetőségéről adjunk információt és a rádió weboldalára irányítsuk a hallgatókat. Az online felületen megjelenik egy tartalom, egy cikk amiben hasznos és érdekes információkat adunk. A cikk alatt olyan kérdéseket teszünk fel amit a hallgatók/felhasználók csak akkor tudnak megválaszolni ha elolvasták a teljes cikket. 11, Tematikus hétvége Ez egy tematizált nyereményjáték. A hallgatók szeretnek játszani, nyerni és emiatt odafigyelnek az adásra. Már szerdától beharangozzuk a játékot. A támogató adhat akár kérdéseket és természetesen nyereményeket is.

Juventus Szülinap

Helyszíni nyereményjátékaink

Juventus rádió hallgatottsága (ezer fő) Forrás: TNS-Kantar/Mediameter, 2014. II. negyedév

Juventus rádió hallgatottsága (ezer fő) Havi Reach Heti Reach Napi Reach teljes minta 899 731 302 30-59 557 459 194 AB státusz 181 154 71 ABC1 státusz 327 278 124 diplomás 188 158 62 legalább érettségizett (érettségi+diploma) 523 426 170 Forrás: TNS-Kantar/Mediameter, 2014. II. negyedév

Budapesti adók napközbeni hallgatottsága (ezer fő) Forrás: TNS-Kantar/Mediameter, 2014. II. negyedév

Helyi rádiók lefedettsége A helyi kampányok tervezését, a szpotok elhelyezését, a médiafoglalást, a promóciók és kitelepülések koordinálását Juventus Rádió csapata végzi Ön helyett.

Bízva a sikeres együttműködésben! Tisztelettel: Juventus SALES