Juventus általános prezentáció
Az elsődleges célcsoport a 30-59 év közötti jómódú, fiatalos családok. Lefedettség, célcsoport Az elsődleges célcsoport a 30-59 év közötti jómódú, fiatalos családok. Az önálló, keresőképes, mindennapi döntéseket hozó felnőtt korosztály rádiója vagyunk. Azokhoz szólunk, akik kézben tartják, élvezik az életet és pozitív szemléletűek!
Miben más a Juventus? A főváros első számú szócsöve, kiszolgálója vagyunk - a Juventus Budapest rádiója! Speciális tartalom, zene és kampányok - a fővárosiakra targetálva! A legnagyobb budapesti koncertek, sportesemények, kulturális események állandó partnerei vagyunk. - ha Budapesten történik valami, mi ott vagyunk! Az önálló, keresőképes, mindennapi döntéseket hozó felnőtt korosztály rádiója vagyunk - azokhoz szólunk, akik kézben tartják életüket! Barátságos műsorvezetők, nincs erőltetett röhögcsélés - a Juventus a mindennapok társa, igazi családtag Életmód tanácsokkal, városi infókkal, mindennapi tippekkel egész nap elkísérjük hallgatóinkat - a Juventus segít! A kereskedelmi osztály gyorsan, rugalmasan, és teljes körűen szolgálja ki a rádió Hirdetőit - full service az Ügyfélnek
Miben más a Juventus? Barátságos műsorvezetők, nincs erőltetett röhögcsélés - a Juventus a mindennapok társa, igazi családtag Életmód tanácsokkal, városi infókkal, mindennapi tippekkel egész nap elkísérjük hallgatóinkat - a Juventus segít! A kereskedelmi osztály gyorsan, rugalmasan, és teljes körűen szolgálja ki a rádió Hirdetőit - full service az Ügyfélnek!
Hirdetési megoldások 1, Reklám szpot megjelenés Abban az esetben ajánljuk amikor rövid, akciós üzenetet kell eljuttatnunk a hallgatókhoz. Heti 25-30 szpot minimum, a hatékony kampány titka, ha olyan termékről vagy akcióról van szó ami érintheti a hétvégi nagybevásárlást akkor mindenképpen javasoljuk a szombat délelőtti megjelenéseket is. 2, Pr riport megjelenés Hosszabb, magyarázásra szoruló üzenetek esetében javasoljuk ahol az ügyfél képviselője szeretné elmagyarázni az üzenetet. Azért hatékony mert "kiugrik" a reklámzajból. Minden esetben reklámblokk első pozícióban helyezzük el. 3, Edukációs szpot Felvetünk egy témát reklámblokkon belül, majd egy reklám szpot tartalma adja meg a megoldást. Például: "A déli nap megégeti a bőrünket és így nagyobb a bőrrák veszélye. - a Nivea új XY terméke megoldást kínál erre mert valami van benne ami másikban nincs."
Hirdetési megoldások 4, Műsortámogatás Elsősorban akkor javasoljuk amikor fontos egy termék vagy cég nevének többszöri említése. Tematikusan csatlakozhat az ügyfél egy-egy tartalmi elemhez. Termék vagy cég is szponzorálhat, ám a szöveg nem ösztönözhet vásárlásra. Meglévő tartalmaink: utazás, mozi, sport, zene, időjárás, közlekedés, reggeli műsor, kívánságműsor. 5, Helyszíni bejelentkezés Elsősorban rendezvényeknél, eseményeknél javasoljuk. A cél itt mindig az, hogy bemutassuk, hogy mi történik a helyszínen és akár eljöjjenek még azok is akik nem gondoltak rá. Tehát felkeltjük a figyelmet és az érdeklődést a bejelentkezésekkel. Egy napra 3-4 alkalmat javaslunk. Reklámblokkban megy, tehát tartalmazhat rekláminformációkat is. 6, Hétvégi kívánságműsor Célja, hogy hozzáadott értéket adjon egy-egy rendezvényhez. Nem garantáljuk a tömeget, de akik ott vannak ők részesei lehetnek egy élménynek amelyet a rádió képvisel. A hallgatók itt beleláthatnak, hogy hogy készül az adás. Már szerdától beharangozzuk, tehát a rendezvény is kap külön, hagyományos hirdetést. 7, Hétvégi kívánságműsor+ Nem csak a hagyományos installációval érkezünk a helyszínre, hanem a roadshow kamiont is kivisszük.
Hirdetési megoldások 8, 25-ös roadshow Több mint a kívánságműsor mert itt az egész rádió kitelepül. A reggeli műsor is innen jelentkezik ami a gerincét adja a Juventus rádiónak. A legfontosabb műsorelem is részese tehát a kitelepülésnek. Tudjuk hangolni is az adást, tehát a helyszínre szabjuk a tartalmat. 9, Programajánló A megszólalás adásban történik. Lehetőség van arra, hogy megszólaljon a szervező is. 10, OnAir+OnLine A rádió felületét csak arra használjuk, hogy egy nyereményjáték lehetőségéről adjunk információt és a rádió weboldalára irányítsuk a hallgatókat. Az online felületen megjelenik egy tartalom, egy cikk amiben hasznos és érdekes információkat adunk. A cikk alatt olyan kérdéseket teszünk fel amit a hallgatók/felhasználók csak akkor tudnak megválaszolni ha elolvasták a teljes cikket. 11, Tematikus hétvége Ez egy tematizált nyereményjáték. A hallgatók szeretnek játszani, nyerni és emiatt odafigyelnek az adásra. Már szerdától beharangozzuk a játékot. A támogató adhat akár kérdéseket és természetesen nyereményeket is.
Juventus Szülinap
Helyszíni nyereményjátékaink
Juventus rádió hallgatottsága (ezer fő) Forrás: TNS-Kantar/Mediameter, 2014. II. negyedév
Juventus rádió hallgatottsága (ezer fő) Havi Reach Heti Reach Napi Reach teljes minta 899 731 302 30-59 557 459 194 AB státusz 181 154 71 ABC1 státusz 327 278 124 diplomás 188 158 62 legalább érettségizett (érettségi+diploma) 523 426 170 Forrás: TNS-Kantar/Mediameter, 2014. II. negyedév
Budapesti adók napközbeni hallgatottsága (ezer fő) Forrás: TNS-Kantar/Mediameter, 2014. II. negyedév
Helyi rádiók lefedettsége A helyi kampányok tervezését, a szpotok elhelyezését, a médiafoglalást, a promóciók és kitelepülések koordinálását Juventus Rádió csapata végzi Ön helyett.
Bízva a sikeres együttműködésben! Tisztelettel: Juventus SALES