REMARKETING STRATÉGIÁK
Kocsis Márk üzletágvezető, Digitális Marketing Tanácsadás linkedin.com/in/kocsismark
1 2 3 ONLINE MARKETING FOLYAMATA MÉRÉS CÉLZÁS REKLÁMOZÁS online látogatói források fizetett látogatók kampány típusok, fontosabb jellemzőik MÉRÉS CÉLZÁS REKLÁMOZÁS 1 2 3
REMARKETING A remarketing lehetővé teszi, hogy olyan embereket érjen el, akik korábban már meglátogatták weboldalát, így biztosítva hatékony eszközt arra, hogy a megfelelő embereket a megfelelő üzenetekkel célozhassa meg.
REMARKETING Egy felhasználó felkeresi webhelyét, de nem vásárol, illetve nem végzi el az elvárt műveletet. A Google elhelyez egy „sütit” (cookie) a felhasználó böngészőjében, és ily módon az megjegyzi, hogy felkereste Önt. A felhasználó elhagyja webhelyét, és átlátogat másik webhelyekre a Google Display Hálózaton. A „süti” aktiválja a hirdetés megjelenítését a GDN webhelyein. Ezzel még egy esélyt kap arra, hogy hirdetést jelenítsen meg a felhasználó részére.
TAG MANAGER
REMARKETING cookie alapú követése a látogatóknak 30 - 540 napig Google, Facebook, AdRoll célcsoportok közvetlen elérése, hirdetése
FACEBOOK REMARKETING email címek / Mailchimp Facebook azonosítók weboldal látogatók
REMARKETING KAMPÁNY Google: Kereső > 1000 fő Display > 100 fő Facebook Display > 20 fő
REMARKETING SZŰRÉS Google Facebook Email cím Nincs Van Azonosító URL / URL minta Logikai kombináció Részben Hasonló közönség Forgalmi forrás Demográfia Technológia Viselkedés Első látogatás Dinamikus termék Hirdetés tartalma Aloldal megtekintések sorozata
Döntés- támogató oldalak REMARKETING Látogatói szegmensek % Döntés- támogató oldalak Online konverzió Üzleti konverzió Kommunikáció Értékesítés Újra / Kereszt Ért. Remarketing
AZ IDŐ HATÁSA – KONVERZIÓS ARÁNY
REMARKETING SZŰRÉS Google Facebook Email cím Nincs Van Azonosító URL / URL minta Logikai kombináció Részben Hasonló közönség Forgalmi forrás Demográfia Technológia Viselkedés Első látogatás Dinamikus termék Hirdetés tartalma Aloldal megtekintések sorozata
REMARKETING LISTÁK
REMARKETING KOMBINÁCIÓ Megnézte a terméket Vásárlók Kosár oldal célcsoport
Megnézett legalább 2 oldalt ORGANIKUS KERESŐBŐL Megnézett legalább 2 oldalt Keresőből jött ÉS
HEZITÁLÓK VAGY ÉS Többször megnézte az információs oldalakat Betette a kosárba a terméket VAGY ÉS Nem vásárolt
PIACVÉDELEM ÉS Ügyfél vagy járt egy regisztrációhoz köthető oldalon Rákeresett a versenytársunkra (!)
PIACSZERZÉS Nem járt az oldalunkon
Rákeresett a versenytársunkra (!) PIACSZERZÉS Nem járt az oldalunkon ÉS Rákeresett a versenytársunkra (!)
ALKALMAZÁS LETÖLTÉS ÉS Mobil eszközről látogatta meg az oldalunk A cégünk nevére keresve jött be.
Kocsis Márk mark.kocsis@asservices.hu info@asservices.hu linkedin.com/in/kocsismark