REMARKETING STRATÉGIÁK

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
bemutatása július 23. Kiss József IT igazgató.
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Internet ismeretek II..
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Keresőmarketing stratégiák
Onlinemarketing.hu Kft. A Magyar Online Hirdetési Adatbázis rövid bemutatása. Készítette az Onlinemarketing.hu Kft.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
ATL - mit hirdessünk és hol?
FTP File Transfer Protocol. Mi az FTP? Az FTP egy olyan protokoll, amely fájlok interneten keresztül végzett átvitelére szolgál. A felhasználók többsége.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Lábnyomok a világhálón Arató Bence, szakmai igazgató
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Online értékesítési modellek
Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Internet, Böngészők, Elektronikus levelezés
„A hét műtárgya” Facebook alkalmazás Kuttner Ádám.
Térképes Alkalmazásfejlesztés Firefox OS rendszeren.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A Facebook marketing trendjei
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Web alapú humán lekérdező rendszer
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Információ és kommunikáció
Ezek a stratégia elemek sorban
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Internet és kommunikáció
Internet és kommunikáció
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

REMARKETING STRATÉGIÁK

Kocsis Márk üzletágvezető, Digitális Marketing Tanácsadás linkedin.com/in/kocsismark

1 2 3 ONLINE MARKETING FOLYAMATA MÉRÉS CÉLZÁS REKLÁMOZÁS online látogatói források fizetett látogatók kampány típusok, fontosabb jellemzőik MÉRÉS CÉLZÁS REKLÁMOZÁS 1 2 3

REMARKETING A remarketing lehetővé teszi, hogy olyan embereket érjen el, akik korábban már meglátogatták weboldalát, így biztosítva hatékony eszközt arra, hogy a megfelelő embereket a megfelelő üzenetekkel célozhassa meg.

REMARKETING Egy felhasználó felkeresi webhelyét, de nem vásárol, illetve nem végzi el az elvárt műveletet. A Google elhelyez egy „sütit” (cookie) a felhasználó böngészőjében, és ily módon az megjegyzi, hogy felkereste Önt. A felhasználó elhagyja webhelyét, és átlátogat másik webhelyekre a Google Display Hálózaton. A „süti” aktiválja a hirdetés megjelenítését a GDN webhelyein. Ezzel még egy esélyt kap arra, hogy hirdetést jelenítsen meg a felhasználó részére.

TAG MANAGER

REMARKETING cookie alapú követése a látogatóknak 30 - 540 napig Google, Facebook, AdRoll célcsoportok közvetlen elérése, hirdetése

FACEBOOK REMARKETING email címek / Mailchimp Facebook azonosítók weboldal látogatók

REMARKETING KAMPÁNY Google: Kereső > 1000 fő Display > 100 fő Facebook Display > 20 fő

REMARKETING SZŰRÉS Google Facebook Email cím Nincs Van Azonosító URL / URL minta Logikai kombináció Részben Hasonló közönség Forgalmi forrás Demográfia Technológia Viselkedés Első látogatás Dinamikus termék Hirdetés tartalma Aloldal megtekintések sorozata

Döntés- támogató oldalak REMARKETING Látogatói szegmensek % Döntés- támogató oldalak Online konverzió Üzleti konverzió Kommunikáció Értékesítés Újra / Kereszt Ért. Remarketing

AZ IDŐ HATÁSA – KONVERZIÓS ARÁNY

REMARKETING SZŰRÉS Google Facebook Email cím Nincs Van Azonosító URL / URL minta Logikai kombináció Részben Hasonló közönség Forgalmi forrás Demográfia Technológia Viselkedés Első látogatás Dinamikus termék Hirdetés tartalma Aloldal megtekintések sorozata

REMARKETING LISTÁK

REMARKETING KOMBINÁCIÓ Megnézte a terméket Vásárlók Kosár oldal célcsoport

Megnézett legalább 2 oldalt ORGANIKUS KERESŐBŐL Megnézett legalább 2 oldalt Keresőből jött ÉS

HEZITÁLÓK VAGY ÉS Többször megnézte az információs oldalakat Betette a kosárba a terméket VAGY ÉS Nem vásárolt

PIACVÉDELEM ÉS Ügyfél vagy járt egy regisztrációhoz köthető oldalon Rákeresett a versenytársunkra (!)

PIACSZERZÉS Nem járt az oldalunkon

Rákeresett a versenytársunkra (!) PIACSZERZÉS Nem járt az oldalunkon ÉS Rákeresett a versenytársunkra (!)

ALKALMAZÁS LETÖLTÉS ÉS Mobil eszközről látogatta meg az oldalunk A cégünk nevére keresve jött be.

Kocsis Márk mark.kocsis@asservices.hu info@asservices.hu linkedin.com/in/kocsismark