Dunaszegi Körzeti Általános Iskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Belvárosi Általános Iskola. „Az igazi teljesítmény az életben való be- válás. A testi és lelki értelemben egész- séges személyiségfejlődés, melynek során.
Advertisements

EURÓPA MAGYARORSZÁG.
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Pályaválasztás 2014/15.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Iskolánkról.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
1 Pályaválasztás 2010/2011-es tanév Fné T.K.. 2 BEISKOLÁZÁSI TERV A 2010/2011-ES TANÉVRE SZAKKÖZÉPISKOLA2 osztály Nyelvi előkészítő angol Nyelvi előkészítő.
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Beiskolázási tájékoztató december
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
SAMUNÉ CSERTÁN VALÉRIA intézményvezető
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
PETŐFI SÁNDOR ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM és SZAKKÖZÉPISKOLA Tovább.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
A kerettantervek fejlesztése
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Testvérvárosok Terei Általános Iskola
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Készítette: Kocsis Erzsébet
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
Felvételi tájékoztató
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Tehetséggondozás a Kiskossuthban. Tehetséggondozás a tanórákon O Csoportbontás O Differenciálás O Egyénre szabott munka O Játékos, nem formális tanulás.
Bemutatkozik A Debreceni Szakképzési Centrum Péchy Mihály Építőipari Szakközépiskolája NYITOTT KAPUK NAPJA
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
DARUS a gyermekekért.
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
DARUS a gyermekekért.
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
Emelt szintű érettségi előkészítő választás 2019/2020.
Előadás másolata:

Dunaszegi Körzeti Általános Iskola Főbejárat Homlokzat Tornacsarnok, összekötő folyosó

Tájékoztató adatok 2014/2015-ös tanév statisztikai adatai: - Dunaszegi székhelyen tanul összesen 152 tanuló, ebből alsó tagozaton van 81gyermek, felső tagozaton 71. Dunaszentpálon tanul 18 gyermek a tagiskolában 4.osztályig. - Átlagos osztály létszámunk 19 fő - A tantestület 17 teljes munkaidős nevelőből áll, ebből 14 fő Dunaszegen, 3 fő Dunaszentpálon dolgozik. Óraadónk van 1fő informatikából és utazó pedagógusunk van felső tagozaton 2 fő. - 8évfolyamos, általános iskolai képzés folyik, általános tanterv szerint. - Délutáni napközis csoportunk van 3, ezek vegyes csoportok.

INFRASTRUKTÚRÁLIS ELLÁTOTTSÁG - főépület szépen karbantartott, rendezett helyiségekből áll. - korszerű informatika teremben 3.osztálytól tanulják az informatikát, idén lett felújítva. - a tanulásban akadályozottak segítésére külön fejlesztőszobát rendeztünk be, ahol külön foglalkozik velük a szakember. - szépen berendezett könyvtárunk van, könyveket lehet kölcsönözni, van tv, video filmek vetítéséhez. - lent a stúdióban betegszobát rendeztünk be a gyengélkedőknek, amíg a szülő nem tudja hazavinni a beteg gyereket, itt elfekhet. - az iskolának van öt komplett interaktív tábla, projektor, lap-top készlete, ezeket folyamatosan használjuk.

Belső környezetünk

Pedagógiai elveink a gyermek álljon a folyamatok középpontjában, aki részese, alkotója is a vele történő dolgoknak.

Szervezett külső programok - rendszeres színházlátogatás alsónak, felsőnek a Győri Nemzeti Színházban. - egész iskolának szervezünk kirándulást pl. Állatkertbe Budapesten, Mosonmagyaróváron Futurába, Budapesti Operettszínházba, Nagycirkuszba. - osztálykirándulások nevezetesebb tájakra - korcsolyázás Győrben - múzeumi tanórák Győrben a Rómer Házban

Egészségnap

ÜNNEPÉLYEK

Eddigi eredményeink versenyeken Matematika verseny Dunaszegen Kovács Lili 8.o. 3.h Simon Félix 7.o. 3.h Solt Martin 6.o. 3.h Bartha Bende 3.o. 1.h. Papp Zoltán 5.o. 4.h. Borbényi Ábel 7.o. 4.h. Kotlovits Aurél 5.o. 5.h. Bodó Bettina 7.o. 5.h. Hollenda Barnabás matematika verseny Bartha Bende 17.hely Magyar verseny Győrladaméron Bakus Benjamin 5.o. 2.h. Kézilabda AUDI-ETO 1-2.o. 7.h 3-4.o. 5.h. 1-2.o. 1.h. Csiky Kupa Győrladamér fiú futball 4.h. Szigetköz Kupa Győrzámoly fiú futball 1.h

Szakmai napok

önálló, kezdeményező és aktív személyiségű gyermekek nevelését akarjuk megalapozni és kibontakoztatni.

azt szeretnénk, ha tanulóink rendelkeznének az életkoruknak megfelelő mozgáskultúrával, testi fejlettséggel.

egyéni bánásmód, a tehetség – ígéretű gyermekek, és a felzárkóztatásra szorulók fejlesztésében. Honismeret / felső tagozat / Kézműves-rajz / minden évfolyam / Énekkar / harmadik évfolyamtól / Kézilabda / alsó tagozat / Német / 7-8. évfolyam / Gyógytestnevelés / orvosi ajánlásra / Gazdasági ismeretek / felső tagozat / Angol / 7-8. évfolyam / Történelem előkészítő / 8. évfolyam / Matematika előkészítő / 8. évfolyam / Magyar előkészítő / 8. évfolyam / Makettezők köre / minden évfolyam / Kompetenciafejlesztés matematika / 6. és 8. évfolyam / Kompetenciafejlesztés magyar / 6. és 8. évfolyam / Citera szakkör /alsó / Irodalom szakkör /alsó/ Harmónia Zeneiskola zongora, furulya népi hangszerek / minden évfolyam / Fiú futball / felső tagozat / Kölyökatlétika / alsó tagozat /

Művészeti nevelés

Nyári programok Napközis tábor 1 hetes, színes programok, napi bejárással ebéddel. / önköltséges / Sporttábor 1 hetes, edzésekkel,kirándulásokkal / önköltséges/ Zenei tábor citerásoknak 1 hetes /önköltséges/

Feladataink - csoportbontással, felzárkóztatással hatékonyabbá tenni nevelő-oktató munkánkat, növelni az esélyegyenlőséget; Csoportbontás van: - informatikából, - idegen nyelvből / angol, német / - középiskolai előkészítő 7-8.o. - kompetenciafejlesztés 6-8.osztályban

Feladataink - az életkori sajátosságoknak megfelelő készségek és képességek fejlesztése - az olvasás megszerettetése - biztos, szilárd alapismeretek nyújtása, a továbbépíthető tudás megalapozása

Korszerű ismeretek átadása fontos alapelvünk Két idegen nyelv oktatása, választható az angol vagy német nyelv. 1-2.osztályban heti 1 órában játékos foglalkozás német vagy angol nyelven 7-8.osztályban szakkör jelleggel a tanult nyelv mellé felvehetik a másik idegen nyelvet is alapozó céllal. 3.osztálytól tanulja az informatikát Művészeti nevelés elemei: zeneoktatás a Harmónia által, néptánc oktatás volt eddig, ehelyett keresünk másikat, pl Hip-Hap táncot a Grácia által, van énekkar, kézműves-rajz szakkör. Kiemelt a sporttevékenység: mindennapos testnevelés van, fiú foci, kézilabda és szivacskézilabda, gyógytestnevelés.

Céljaink Olyan iskolát szeretnénk, ahol a partnerközpontú működés szemlélete érvényesül, és ahol az intézmény minden dolgozója és tanulója egyaránt jól érzi magát. Céljaink, feladatunk eléréséhez számítunk, és egyúttal igényeljük a szülők, családok segítő szándékú együttműködését. Akkor tekintjük nevelő és oktató munkánkat sikeresnek, ha iskolánk végzős diákjainak legalább a kilencven százaléka a nyolcadik évfolyam végén: - Minden tantárgyból megfelel az alapfokú nevelés-oktatás kerettanterveiben meghatározott továbbhaladás feltételeinek. - Rendelkezik olyan bővíthető biztos ismeretekkel, készségekkel, képességekkel és jártasságokkal, amelyek képessé teszik őt arra, hogy a középiskolai követelményeknek a későbbiekben megfeleljen. - Ismeri a kulturált viselkedéshez, az emberek közötti kapcsolatokhoz, valamint a közösségben éléshez szükséges viselkedés- és magatartásformákat. - Határozott elképzeléssel bír saját közelebbi és távolabbi jövőjét és sorsát illetően.

A tehetség és képességek kibontakoztatását az alábbi módokon kívánjuk segíteni: - az egyéni képességekhez igazodó tanórai tanulás megszervezése, differenciálás, páros és csoport munka - a nem kötelező (választható) tanórán tanulható tantárgyak tanulása, második nyelv, középiskolai előkészítő, kompetenciafejlesztés - az iskolai sportkörön, szakkörökön, tehetséggondozó foglalkozásokon való részvétel; - versenyek, vetélkedők, bemutatók, ünnepélyek (szaktárgyi, sport, kulturális stb.); - a szabadidős foglalkozások, színház- és múzeumlátogatások. - az iskolai könyvtár, valamint az iskola más létesítményeinek, eszközeinek használata; - a továbbtanulás és pályaválasztás segítése.

KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET Battyányiné Varga Mária igazgató