A Vörösmarty Mihály Ipari Szakképző Iskola nemzetközi projektjei 2006-2016.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Táncsics Mihály Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
„Érdekérvényesítő képességek, kompetenciák fejlesztése, munkajogi és munkaügyi ismeretek gyarapítása, a szociális párbeszéd erősítése a víziközmű - és.
PIC number – szükséges bármilyen Erasmus + pályázathoz PKE:
Pályaválasztás 2014/15.
Deák Ferenc Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
Network for Exclusion and Employment knowledge Transnational Transfer Összefogás a kirekesztett emberekért és a tudásukért. Nemzetközi tapasztalatcsere.
Medgyaszay István Szakképző Iskola, Gimnázium és Kollégium
eTwinning – Az európai iskolák közössége
Alapinformációk az átmenetben nyújtott munkaerőpiaci szolgáltatásról Munkaerőpiaci szolgáltatás az iskola és a munkaerőpiac közötti átmenetben.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
EU alapismeretek E-Learning.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Varga Katalin Gimnázium (Varga Katalin Secondary School)
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
A Barcsi Általános Iskola Arany János Tagiskolája bemutatkozik
Az új szakképzési törvény alkalmazása, a tanulók gyakorlati képzése
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
EU II..
Felsőoktatási munkatársak képzési célú mobilitása - STT 2014/2015.
CIVILEK és ÖNKORMÁNYZATOK
Változások a szakképzés irányítási rendszerében A szakképzés és a Térségi Integrált Szakképző Központok jelentősége Szőke István szakmai igazgató 2008.
Kapcsoldától az Én Belső Szín Házam tematikus projektig és szakmai konferenciáig.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
A 2011-es magyar elnökség területfejlesztési feladatai – stratégiák és felkészülés dr. Szaló Péter területfejlesztési és építésügyi szakállamtitkár 2009.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
eTwinning – európai iskolák közössége
Iskolánk futó projektjei
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
ACES Academy of Central European Schools Nemzetközi iskolai együttműködés Két, vagy több partner iskola között Támogatók:
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
ENTER projekt Multilaterális projekt Részt vevő országok: Németország Spanyolország Szlovákia Magyarország (Olaszország) >> támogatottság hiánya.
Mozduljunk meg! Let’s move! HU-12-E R3 Projekt indító rendezvény Általános ismertető.
Az Európai Unió bővülése Vincze János, 12. osztály Fazekas Mihály Gimnázium Debrecen >
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
MAVE Budapest, május 24. INCLUSIVE – project bemutatása E-learning „A távolságot, mint üveg golyót, megkapod..” /József Attila - Altató/ Wenhard.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Nyitó konferencia szakmai elemei 1.Duális képzési filozófia alapelemei (10 parancsolata) 2.Duális képzések nemzetközi gyakorlatának összefoglalása 3.Duális.
Az Erasmus - jelen és jövő - ELTE, Budapest, október 2. Bokodi Szabolcs Tempus Közalapítvány.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
Tájékoztató fórum Szakiskolai fejlesztési program C komponens iskolái számára KOMPONENS C Miskolc május 5. Nagy Zoltán komponensvezető
Az UNESCO Asszociált Iskolák Mintaiskolájaként végzett jó gyakorlatok.
Erasmus+ tapasztalatok
Szakiskolai fejlesztési program
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Hallássérültek a könyvtárban
Az önfejlesztő terület bemutatása
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

A Vörösmarty Mihály Ipari Szakképző Iskola nemzetközi projektjei

Kollégák továbbképzési célú projektjei Tanulók szakmai gyakorlata külföldön Külföldi tanulók fogadása Felnőtteket és tanulókat is érintő partnerségi projektek

Kollégák továbbképzése Új utak keresése a szakképzésben LdV-HU-10-VEP-3006 Megújuló energia a szakmai képzésben LdV-HU-11-VEP-3007 Modern módszerek a műemléképületek felújításában LdV-HU-13-VEP-3017

Új utak keresése a szakképzésben LdV-HU-10-VEP Lipcse / Németország Építőipari és faipari képzések tanulmányozása,módszerek adaptálása duális képzés tanulmányozása

Megújuló energia a szakmai képzésben LdV-HU-11-VEP Lipcse / Németország Épületgépészetet és építészetet oktató kollégák A kor igényének megfelelő ismeretek adaptálása a szakmai képzésbe

Modern módszerek a műemléképületek felújításában LdV-HU-13-VEP Lipcse / Németország Új eljárások megismerése Valós problémára reális alternatívák A diák projekt előkészítő lépése

Tanulók szakmai gyakorlata Francia tanulmányút LdV-HU-10-IVT-1142 Szakmai tanulmányút Spanyolországban LdV-HU-11-IVT-1024 Energiahatékony műemléképület-felújítás HU1-KA

Francia tanulmányút LdV-HU-10-IVT november Nancy Franciaország Épületgépész és asztalos tanulók Tartottunk a nyelvi nehézségtől, de a szaktudás híd a kommunikációs nehézségek leküzdésénél

Szakmai tanulmányút Spanyolországban LdV-HU-11-IVT június 16. – július 7. Granada Spanyolország Különböző szakmák Hatás: önálló felelős munkavégzés, fejlődött a tanulók alkalmazkodóképessége és toleranciája idegen kultúrák iránt

Energiahatékony műemléképület-felújítás HU1-KA Induló projekt A felnőtt projekt folytatása 2015 június 3 hét Lipcse Németország Különböző szakmájú 10. évfolyamos tanulók Cél: külföldi munkatapasztalat szerzése, Nyelvi ismeretek bővülése Új technikák, módszerek megismerése a gyakorlatban

Külföldi tanulók fogadása Francia diákok a Compagnon-de-devoir francia iskolahálózattól: 2006 októberében asztaloscsoport Strassbourgból 2007: épületgépészek Angers-ből, asztalosok Nancy-ból, kőművesek Párizsból 2010: ácsok Marseille-ből

Külföldi diákok iskolánkban Német ácstanulók Amberg-ből / Bajorország/ A projekt termékei iskolánkat gazdagítják Pl.: bútorok, grillsütő, fa tartószerkezet

Partnerségi projektek Speciális témakörben Többszöri találkozás Partnerek legalább három különböző országból 2-3 éves projektek Felnőtteket és diákokat egyaránt érinti

Festő szakmát érintő projektek LdV-2013-Leo-PA-6068 Partnerek: kamarák, oktatási intézmények Németország (koordinátor), Ausztria, Belgium, Dánia, Franciaország, Szlovákia, Magyarország Cél: Közös referenciaalap kidolgozása

Festő partnerségi projekt LdV-2013-Leo-PA-6068 eddigi mobilitásai Projektindító találkozó október Drezda november Brno (Cseh Köztársaság)Szakmai beszélgetés és diákok versenye december: szlovák küldöttség fogadása január: Szlovákia – négy tanuló éttermet dekorál oktatói felügyelettel

Festő partnerségi projekt LdV-2013-Leo-PA-6068 eddigi mobilitásai 2014: Wieselburg Ausztria Diákjaink ZEBRA márkatermékekkel dolgoztak Szaktanároknak konferencia az UNIEP szervezésében

Festő partnerségi projekt LdV-2013-Leo-PA-6068 eddigi mobilitásai május: Brüsszel – a székesfehérvári Festőtábor megbeszélése, egységes dokumentáció előkészítése június Székesfehérvár Nemzetközi Festőtábor (7 ország diákjai)

Nemzetközi Festőtábor Raszter háló segítségével piktogramok festése

Festő szakmát érintő projektek DE02-KA Cél: a szakképzés presztízsének növelése Harc a fiatalok munkanélkülisége ellen Partnerek köre több szervezettel, intézménnyel bővült (Lengyelország, Litvánia…), a koordinátor a drezdai partner Projektindító találkozó: január: Prága

Asztalos szakmát érintő partnerségi projekt CZ01-KA „Together at a table” – Együtt egy asztalnál Három iskola: SOŠ stavební – Jihlava, Česká republika (koordinátor) SOŠ stavebná – ÉszKI, Nitrianska cesta 61, Nové Zámky, Slovenská republika Vörösmarty SZKI

Együtt egy asztalnál Cél: Iskolai lemorzsolódás csökkentése Veszélyeztetett tanulók bevonása, motiválása Közös termék előállítása (asztal székekkel) jótékonysági célra Projektindító találkozó: november: Érsekújvár

Iskolánk partneriskolái LBS Zistersdorf AusztriaLBS Zistersdorf Ausztria

Iskolánk partneriskolái LBS Pöchlarn – Alsó-AusztriaLBS Pöchlarn – Alsó-Ausztria

Iskolánk partneriskolái Vyskov - Cseh KöztársaságVyskov - Cseh Köztársaság

Iskolánk elérhetősége Vörösmarty Mihály Ipari Szakképző Iskola 8000 Székesfehérvár Balatoni út