Harrison E. Salisbury: A galeri Tanulmányelemzés Szociális munka egyénekkel és családokkal témakörben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tíz éves a Filozófiai Kert
Advertisements

A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
(1882 – 1941). James Joyce (dzsémsz dzsojsz)  Ír származású angol író  Fő műve az 1922-ben Párizsban megjelent Ulysses című regény  Dublini emberek,
2012 Comedy Central. Comedy Central – Alap információk Lead Az első hazai humorcsatorna Csatorna infók A 2008-ban induló Comedy Central a külföldön is.
Selyem Melinda Mercédesz
Aranymetszés képviselői
Polgári szellem és értékrend Márai Sándor művében
A gimnázium centenáriumi ünnepségén megjelent öregdiákokról
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat!
„A Radnóti-hagyaték eddig nem látott kincsei” (..aki ezt nem látja, az alig látott valamit Radnótiból…) Eredeti levelek (köztük a Fannihoz írott két utolsó.
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA KIEMELT PROJEKT TÁMOP Elítéltek több szakaszos, társadalmi.
A nevelés stílusa.
Illemtan tréning.
Hogyan rontsd el gyermeked jövőjét?
Bizalom, bizalmatlanság, csalás
A diákat készítette: Matthew Will
Készítette: Pelle Mónika Szoc. ped. II. évfolyam
A KUTYA TOVÁBB.
Világomban minden rendben van
Készítette: Balogh Beáta Bathó Gabriella Mezey Annamária Fencsák Zoltán László Singer Magdolna.
Közösségi portálok használata
BOLOND GONDOLATOK C S O K R A Az egészséges ember az, akit nem vizsgáltak ki elég alaposan.
László Miklós Élménytársadalom a Facebook galaxisban
HÁLÓZATI TANULÁS Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon TÁMOP nyitókonferencia EGER, szeptember 3.
GRAZ - MURASZIGET ÉS KÖRNYÉKE
Üzleti Etika A munkanélküliség
Ókori Kelet.
Vigasztaljátok, vigasztaljátok népemet, így szól Istenetek
A víz.
 Több szövegváltozat  Jóslat: a házasság napja, megszegése  Álom: oszlop körül sárkányok, színes felh ő k és zene  A 7. gyerek is lány  tengerre.
Asztal- és életközösség Jézussal
Dolgozatkérdések az állam általános jellemzőihez.
Volt egyszer, hol nem volt, volt egyszer egy király.
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Hogyan éltek a gyerekek a XIX. századi Angliában? Internet a nyelvórán Kóbor Annamária.
Hobbim Mozifilmek. VOLT EGYSZER EGY MEXIKÓ  A magányos hős, a fegyverek virtuóza, akinek gitártokja halálos titkokat rejtett, eltűnt. Már csak a legendája.
BUDAPESTI SÉTA 6. ÉVFOLYAM.
Zuhan egy repülőgép. 5 utas van a fedélzeten, de csak 4 ejtőernyő.
Erőszakmentes iskola. Az erőszakosságot úgy írhatnánk körül, mint az egyén testi, szóbeli és érzelmi bántalmazása egy vagy több személy részéről Az erőszakosságot.
Bevezető gondolatok a II. MAKE konferenciához Fertő Imre MAKE május 3.
Dorothy Law Holte Egy élet a kezedben.....
A Csongor és Tünde forrásművei
Gyermek, akit kölcsönkaptál. Anna példája (1Sám 1,11) Erős fogadalmat tett (Anna), Erős fogadalmat tett (Anna), és ezt mondta: és ezt mondta: Seregek.
Erőszakmentes, egészségtudatos iskola
Új hálaének áldja Istent
Ó hála az Úrnak, zengjünk neki hát, Mert úgy szeretett, hogy od'adta Fiát! A kínra, halálra küldötte el Őt. Megnyitni a mennyet a bűnös előtt! Dicséretek.
SPÁRTA/LAKEDAIMÓN.
Amit szívünk esdve kér, Földi kincsnél többet ér
Lelkem áldja Neved Istenem, Mert Te fény vagy a sötétben
Alma, barack, citrom; avagy amikor a növény nem (csak) növény Növényneveink jelentésfejlődése Kozma Judit Eötvös József Collegium, Budapest IX. Bolyai.
Az eszközök áttekintése 5/15. Előkészület – tanár A kérdőív kiértékelése Jegyzetlapok a nevekkel a játékhoz Készítette: Sági Lajos2.
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
Milyen a Szellemi életünk?.  Erre megkérdezték: „És te milyen jelt mutatsz, hogy miután láttuk, higgyünk neked? Mit cselekszel? Atyáink a mannát ették.
Szabó Magda : Abigél.
„Kincs, ami nincs” - a hazai szegények egészségi állapota - Havasi Éva és Horváth Gergely.
Volt egyszer, hol nem volt, volt egyszer egy király.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
AZ UNIVERZUM GEOMETRIÁJA
Jókai Mór Református Általános Iskola 3. osztálya
Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
Isten félelemben és szomorúságban
A curriculumelmélet műfaji fejlődése
Szociálpedagógia BA szak, Nappali és levelező tagozat
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Isten hozott, hogy megáldjon!
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
Mi számít? A műveim? Én mint költő?
Benned szabad vagyok Téged hívlak Istenem,
Velünk élő középkor Forrás:
BABITS MIHÁLY KÉSZÍTETTE: BODOR BETTI 8.C. BABITS MIHÁLY Teljes nevén: Babits Mihály László Ákos nov. 26. született Szekszárdon Költő, író, irodalomtörténész,
Előadás másolata:

Harrison E. Salisbury: A galeri Tanulmányelemzés Szociális munka egyénekkel és családokkal témakörben

Köszöntöm :  a szociálpedagógus hallgatókat, akik esetleg láthatják  Forgó Sándor tanár urat, aki elbírálja  a csodálókat, akiket elbűvöl e munka  az érdeklődő kíváncsiskodókat

A diasorozat lényege :  Bemutatja vázlatosan, a tanulmány tartalmi lényegét  Térképet ad a műben való barangoláshoz  Kiemeli a fontosabb jellemzőket  Rávilágít a kor jellegzetességeire  Használd elgondolkodtatásul  Figyeld az egyes pontokat, mert egy nagyobb témakör összegző címét rejtik  Hasonlítsd össze a mai utcagyerekek életével, saját tapasztalat alapján

Tartalom :  A kor, melyben a terepkutatást készítették  Galeri nevek  Tagnevek  Posztok  Öltözék, viselkedés  Szókincs, jassznyelv  Elgondolkodtató gondolatok, idézetek

A kor, a hely, a struktúra  New York, az utca élete.  KOBRÁK-KOBRETTEK /fiúk - lányok/-feketék  KALÓZOK - ír-olaszok  APACSOK - írek  Posztok:  Elnök  Hadügyi tanácsos  Fegyvertanácsos  Fegyvermester  Őrség

Galeri nevek, hierarchia Magasabb rangú: –Alkirályok –Lordok –Egyiptom királyai –Hercegek –Nílusi királyok Alacsonyabb rangú: –Tarok –Buszosok –Kopaszok –Disznóvár urai

Tagnevek:  Vér  Kígyó  Gyilkos  Geronimo  Ördögi Rocky  Bunyós Johnny  Füstös  Chico  Zorró  Menyét  Cockisz  Vadember  A nevek mindig valamit igyekeztek elárulni a viselőjéről, de legnagyobb funkciójuk a leellenőrizhetetlenség ük volt.

Öltözék, viselkedés  KOBRÁK:  feltűnően divatos  KÖZÉP-HARLEMIEK  feltűnésmentes, kulturált  VISELKEDÉSÜK:  bizonytalanság  keze vibrál, bicskán pihen  teste ráng  ugráló pillantások  lopva tekint

Jassznyelv ` Egy zilált nemzedék szókincse: óbrusztolás óvinkó - alamuszi, viharmadár ószív óugrass egy tízest ócsirkére veheti ósenki se marhat el ósorozás óócska krapek ómajré

Elgondolkodtató gondolatok:  „Az ellenségeskedés és az erőszak világa!”  „A konfliktusok világa, kiút nincs, mert NYUGI az nem létezik!”  „Egy zilált nemzedék, a JAZZ, a HOT MUSIC árnyékában.”  „Az utcán felnövő fiú a galeriben fontos személynek érzi magát, várják, szükség van rá, meg van a helye a galeriben.”  „Nincs kiközösítés.”

The End Készítette: Készítette: Nagy Annamária Nagy Annamária Szociálpedagógia Szociálpedagógia Ecser, Május 8 Ecser, Május 8.