SEGÍTS OKOSAN! Kampány
Korábbi együttműködések Az Unilever támogatásának köszönhetően az első évben (2009) 56 millió forint, a második évben (2010) 24,6 millió forint értékben szerezhettünk be félautomata defibrillátorokat.
A programról röviden Az Unilever multinacionális nagyvállalat erőforrásai felhasználásával, 17 márkájával támogatja az Országos Mentőszolgálatot.
Adomány Az Unilever a „Segíts Okosan!” akció időszaka alatt megvásárolt termékei árából 1-1 Ft-ot felajánl annak érdekében, hogy az OMSZ valamennyi mentőautóját félautomata defibrillátorokkal szerelhesse fel (az uniós forrásból történő műszer beszerzés 2013-ig valósul meg, addig ez komoly segítséget jelent).
Edukáció A program egészét végigkíséri a lakosság elsősegély ismereteinek bővítését szolgáló intenzív PR kampány print és TV-s (RTL Klub) megjelenéssel.
Sajtópályázat Sajtópályázatot hirdetünk újságírók számára abból a célból, hogy a mentők mindennapjainak nehézségeire, munkájuk fontosságára széles körben ráirányítsa a figyelmet.
Mentőállomások versenye
Tel.: 0620/