Élményszerű tanulás tabletekkel

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az OH TÁMOP fejlesztései
Advertisements

Miskolci Egyetem Gépészmérnöki és Informatikai Kar Alkalmazott Informatikai Tanszék 2013/14 1. félév 7. Előadás Dr. Kulcsár Gyula egyetemi docens.
Az Iskolai Könyvtári Világnap Dömsödy Andrea Seresné Barta Ibolya.
KARÁCSONYI KONCERT as év rendezvényei BeeSmarter
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
Interaktív táblák használata Interaktív tananyagok Web 2
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
„Grand Coalition” Hogy jutottunk idáig? Bőgel György CEU Business School november.
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
Jó gyakorlatok gyűjtése és megosztása az Educatio munkájában
Ecological assessment of the Szamos/Somes River to determine its influance on the ecological state of the Tisza River Dr. Csipkés József Felső-Tisza-vidéki.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Kérdések a Regionális Szolgáltató és Kutatóközpont létesítése kapcsán Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje:
Csanády András (KIM-KFSTF)
Mellár János 8. óra Április 2. v
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA Dr. Szilágyi Tivadar
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék Honlapok A GTK tudományos portáljának létrehozása, gondozása:
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA Dr. Szilágyi Tivadar egyetemi tanár GTK3185BAN.
Mihez kezdhet egy gyógyszerészhallgató külföldön?
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
Iskolai könyvtárak külföldön. Kezdetben közös fejlődés  USA és Európa – sz. közös fejlődés a közművelődési könyvtárakkal Németország, Dánia, Franciaország,
Szakmai Monitoring Műhely. RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók.
Comenius 1. projekttalálkozó iskolánkban A 2006/2007.tanévben elkezdődött a „Barátságok kialakítása mítoszokon és legendákon keresztül” című nemzetközi.
Praxis-elméletek a szociális munkában Avagy: mi a kurzus értelme és aktualitása?
Kereskényi Róbert MSDN Kompetencia Központ Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Automatizálási és Alkalmazott Informatikai.
Fúrótorony katasztrófa, Mexikói-öböl,
eTwinning – európai iskolák közössége
MIKROELEKTRONIKA, VIEEA306
Civil Biztonság- és Védelemtudományi Tanszék A BIZTONSÁG ÉS VÉDELEM KULTÚRÁJA Dr. Simicskó István c. egyetemi tanár, államtitkár
Az információ és kommunikáció szerepe a vidéki területek fejlesztésében Katonáné dr. Kovács Judit A Magyar Agrárközgazdaságtudományi.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
„A hét műtárgya” Facebook alkalmazás Kuttner Ádám.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
Kalapos Éva D.A.C..
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
Hogyan készítheti el egy laikus egy nap alatt az INFOÉRA konferencia programlistázó és értékelő mobilalkalmazását? Menyhárt László Gábor Zamárdi,
Variációk zászlók rajzolására
Miért elavult informatikából a NAT, a kerettanterv, az érettségi?
Készítette: Pap Zsuzsanna
Szöveggel vezérelt rajzolás
Készítette:Koska Anna
Az m-learning kihívásai és lehetőségei a természettudományos oktatásban Dr. Főző Attila László Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. The work.
Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban. THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY I. The number of personal computers and users in educational institutions.
Mobilitas Illés Zoltán Heizlerné B. Viktória Dr Illés Zoltán Készült az "Országos koordinációval a.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Fotó-összeállítás: Susánszky Ferenc Szöveg: Dékányné Szalai Katalin Dévaványa Felemelkedéséért Közhasznú Alapítvány, Somodi Mária Magyar Közlekedési Klub.
SAP Tanfolyam 2015 Sóskuthy Zalán március 3.
KARÁCSONYI KONCERT Információs Technológiai és Bionikai Kar.
Nem minden az aminek látszik…
TÁMOP B.2-13/ Szakmai szolgáltató és kutatást támogató regionális hálózatok a pedagógusképzésért az Észak-Alföldi régióban SZÖVEGKOMPETENCIA-FEJLESZTÉS.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Készítette: Fekete Máté LIVL04
A gyermekkor csodája Dr. Vass Vilmos egyetemi docens ELTE PPK
előadás: Hangtani alapfogalmak Augusztinovicz Fülöp
Adatmegjelenítés (és fontossága, vizuális adatelemzés, az adatok első feltérképezése, adatok adekvát reprezentációja)
PR2 GULYÁS MÁRTON BÁLINT – IIYO5I. Bevezetés  A Willow Garage projektje, a stanfordi fejlesztésű PR1 gép spinoffja  Körülbelül akkora mint egy ember(1,3.
„ PÁRBESZÉD - A köz- és felsőoktatás kapcsolata a pedagógusképzésben” című konferencia AZ ELŐADÁS CÍME Név Eger, ESZTERHÁZY KÁROLY FŐISKOLA.
ELTE Innovációs Nap 2016 Innováció és partnerség az oktatási ágazatban: az ELTE PPK EDiTE-EJD H2020 programjának perspektívája és gyakorlata Halász Gábor.
OKTATÁSTECHNIKA AZ ÉLMÉNYALAPÚ TANULÁSÉRT Turcsányi-Szabó Márta egyetemi docens, labor vezetője ELTE Informatikai Kar Média- és Oktatásinformatika.
Ez az előadás „A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” („Innova kutatás” - OTKA/NKFIH azonosító: )
A KÖZÉPKORI EGYETEMEK FELÉPÍTÉSE
Előadás másolata:

Élményszerű tanulás tabletekkel Turcsányi-Szabó Márta ELTE Informatikai Kar Média- és Oktatásinformatikai Tanszék Készült az "Országos koordinációval a pedagógusképzés megújításáért” című TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0007 pályázat keretében 2017.04.08. Készült az "Országos koordinációval a pedagógusképzés megújításáért” című TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0007 pályázat keretében

Samsung Smart School projekt http://www.slideshare.net/Turcsi/tabula-cognita-tabletek-a-tanulshoz https://www.youtube.com/watch?v=eiNbpUZnLrQ&list=UUa_LUmWE8xBmmCYHIkWs9PA 2017.04.08. Készült az "Országos koordinációval a pedagógusképzés megújításáért” című TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0007 pályázat keretében

Általános perspektívák Miért szerettél részt venni a foglalkozásokon? “Mert addig sem kellett tanulni.” https://www.youtube.com/watch?v=otnFCOStu24 Először féltünk, de együtt leküzdöttük 2017.04.08. Készült az "Országos koordinációval a pedagógusképzés megújításáért” című TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0007 pályázat keretében

UNESCO IITE puklikációk Recognising the potential of ICT in early childhood education ICT in primary education, Volume 1: Exploring the origins, settings and initiatives ICT in Primary Education. Volume 2: Policy, Practices and Recommendations ICT in Primary Education. Volume 3: Promising practices 2017.04.08. Készült az "Országos koordinációval a pedagógusképzés megújításáért” című TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0007 pályázat keretében

MOOC: ICT in Primary 8000 regisztrált 165 országból http://www.slideshare.net/Turcsi/ic-tin-p https://www.coursera.org/course/ictinprimary 8000 regisztrált 165 országból 2017.04.08. Készült az "Országos koordinációval a pedagógusképzés megújításáért” című TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0007 pályázat keretében

… és nálunk??? Mi az akadálya??? USA-ban akreditált 50 tanárképző kurzus között http://blog.coursera.org/post/103050170952/president-obama-supports-free-two-year-coursera 2017.04.08. Készült az "Országos koordinációval a pedagógusképzés megújításáért” című TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0007 pályázat keretében

ELTE T@T labor „Az élményszerű tanulásért” 2017.04.08. Készült az "Országos koordinációval a pedagógusképzés megújításáért” című TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0007 pályázat keretében