BALESETI MECHANIZMUSOK

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
a sebesség mértékegysége
Advertisements

14. Tétel.
 .
VÁLTOZÓ MOZGÁS.
A műszaki hibák szerepe a közúti balesetekben Az EU hatástanulmányának eredményei.
Válaszkészség vizsgálata
Földházi György osztályvezető vasútbiztonsági osztály
Mechanikai munka munka erő elmozdulás (út) a munka mértékegysége m m
A vonat csomagtartójához hosszú fonalat erősítettünk
Biztonsági kihívások a gyorsforgalmi úthálózaton Jákli Zoltán műszaki vezérigazgató-helyettes ÁAK zrt.
BALATONAKARATTYA – BALATONKENESE ÁLLOMÁSOK KÖZÖTT – AZ AS380 JELŰ FÉNYSOROMPÓNÁL – AZ 1972 SZÁMÚ VONAT ÜTKÖZÉSE SZEMÉLYGÉPKOCSIVAL KBSZ SZAKMAI NAPOK -
BALESETI STATISZTIKA - a vasútbiztonsági irányelv változása KBSZ SZAKMAI NAPOK - VASÚT Budapest, március 31. Gincsai János főosztályvezető.
GŐBL 2002 A helyszíni tevékenység általános szabályai.
Futóművek Segédlet a Járműszerkezetek II. tantárgyhoz
Polák József Tanszéki mérnök Közúti és Vasúti Járművek Tanszék
MECHANIZMUSOK SZÁMÍTÓGÉPES MODELLEZÉSE
2007. ÉV ÖSSZEFOGLALÁSA KBSZ SZAKMAI NAPOK – VASÚT Siófok, április 10. Gincsai János főosztályvezető.
KBSZ SZAKMAI NAPOK – REPÜLÉS Agárd, április 12. Pál László balesetvizsgáló ATM VONATKOZÁSÚ ESEMÉNYEK 2006.
A MÁV Zrt. helyzete és szerepe a vasúti közlekedés biztonságában
A sclerosis multiplex immunmoduláló kezelése
Rezgés elleni védelem.
(A balesetmegelőzés fontossága)
GÉPJÁRMŰVEK AKTÍV ÉS PASSZÍV BIZTONSÁGI RENDSZEREI
SÉRÜLÉKENY BIZTONSÁG Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában „KÖZLEKEDÉSI SÉRÜLÉSEK” KONFERENCIA Budapest, szeptember 26. Előadó :
„Közös ügyünk a biztonságos vasúti átjáró” Konferencia Bükfürdő, június KTE Vas Megyei Területi és Soproni Városi Szervezet KTE Közlekedésbiztonsági.
A fáradtság szerepe a közúti közlekedési balesetekben – az M70 példája
1 Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály vezetője I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája, valamint.
A biztonsági öv használatának felmérése április.
Villamos Baleset és Mentés!!!
Nemzetközi és hazai előírások az e-jármű tervezésekor és jármű átalakításkor Németh Erika
Korabeli baleset – újszerű rekonstrukció Dr. Melegh Gábor Vida Gábor Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban.
A közlekedésbiztonság évtizede A közlekedési balesetekből származó tragédiák 50%-a megelőzhető lenne, ha legalább a következő 5 szabályt betartanánk.
A közlekedés legvédtelenebb képviselői -gondolatok a gyermekbiztonságról Dr. Bényi Mária Országos Szakfelügyeleti Módszertani Központ.
A tehetetlenség törvénye. A tömeg.
163 SÉRÜLTELLÁTÁS DEBRECEN MENTŐÁLLOMÁS
N-Body probléma Két test közötti gravitációs erő m_i, m_j : tömeg r_ij : az i testből a j testbe mutató vektor G : gravitációs állandó Eredő erő: a túlzott.
CENTRIFUGÁLIS ERŐ.
BECSATOLJAM A BIZTONSÁGI ÖVET?
F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y ! A mobiltelefon ölhet !
Személysérüléses közúti közlekedési balesetek alakulása Magyarországon
Gyorsulás, lassulás. Fékút, féktávolság, reakció idő alatt megtett út
Közúti balesetek főbb okai I-III. hó
EMBER A VÍZBEN! A vízbe esés esetei - okok és következmények
A munkavégzéssel kapcsolatos legfontosabb munkavédelmi ismeretek
Személysérüléses közúti balesetek I-VI. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,98% Halálos kimenetelű balesetek.
Személysérüléses közúti balesetek I-V. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,74% Halálos áldozatok száma:+7,80%
Közúti balesetek augusztus havi alakulásának előzetes adatai Személysérüléses közúti balesetek száma:1 570 baleset (1 549 baleset) Közúti halálos.
Közúti balesetek I-VII. havi évi alakulásának előzetes adatai Személysérüléses közúti balesetek száma:8 945 baleset (8 722 baleset) Közúti halálos.
KRESZ MÓDOSÍTÁS 2007 Gál Jenő r. alezredes. Új közúti jelzések.
Gazdasági környezet vizsgálata
A tankerületi szakértői bizottsági tevékenység feladatai
Közúti balesetek I-X. havi alakulásának előzetes adatai
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
Mi mindenre kell autóvásárlásnál odafigyelni?
(Zárójelben a I-V. havi megfelelő adatok)
ÜDVÖZLÜNK A VÁLLALKOZÓI FÓRUMON!
(Zárójelben a I-VI. havi megfelelő adatok)
Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,8%
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,2%
F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y !.
A tehetetlenség törvénye. A tömeg.
(Zárójelben a év megfelelő adatai)
A vasúti járművek karbantartását, javítását és időszakos vizsgálatát végző műhelyeket érintően tervezett jogszabályi változások dr. Erb Szilvia főosztályvezető.
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
Autós - Motoros Iskola, Kiskőrös, Martini u. 1
Készítette: Rácz Zoltán Bicsak Péter
(Zárójelben a januári megfelelő adatok)
Előadás másolata:

BALESETI MECHANIZMUSOK TÁJÉKOZÓDJ ÉS GONDOLKOZZ ! ÜTKÖZÉS SÉRÜLÉS

BALESETI MECHANIZMUSOK GYALOGOS JÁRMŰVEL KÖZLEKEDETT VEZETŐKÉNT UTASKÉNT NYOMOK A JÁRMŰVÖN SÉRÜLÉSEK A BETEGEN AZONOSSÁGOK ELTÉRÉSEK

BALESETI MECHANIZMUSOK AZ EMBERI TEST TERHELHETŐSÉGE GYORSULÁS ERŐ IDŐ SÚLYOS SÉRÜLÉS VALÓSZINŰSÉGE

BALESETI MECHANIZMUSOK AZ EMBERI TEST TERHELHETŐSÉGE AGY 60 - 300 G KOPONYA 80 - 300 G NYAKCSIGOLYA 15 - 40 G MELLKAS 40 - 60 G CSÍPŐ 50 - 80 G

GYALOGOS ELÜTÉS A GYALOGOS POZICÍÓJA AZ ÜTKÖZÉS HELYE KIREPÜLÉS ÁLLÓ FEKVŐ ÜLŐ AZ ÜTKÖZÉS HELYE KIREPÜLÉS BECSAPÓDÁS

KÉTKEREKŰ JÁRMŰ SAJÁTOS TESTHELYZET SAJÁT JÁRMŰ OKOZTA SÉRÜLÉSEK A JÁRMÜ ÉS A SÉRÜLT MOZGÁSA BUKÓSISAK

GÉPKOCSIBAN UTAZÓK KI VOLT A VEZETŐ BIZTONSÁGI BERENDEZÉSEK BIZTONSÁGI ŐV FEJTÁMLA LÉGZSÁK A JÁRMŰ BELSŐ SÉRÜLÉSEI A JÁRMÜ KÜLSŐ SÉRÜLÉSEI A JÁRMÜBEN ELFOGLALT HELY

BALESETI MECHANIZMUSOK ÜTKÖZÉS SÉRÜLÉS JÁRMŰ EMBER HATÓSÁGI ELJÁRÁS VIZSGÁLATOK MÜSZAKI SZAKÉRTŐ ORVOSOK SZAKVÉLEMÉNYEK LELETEK MEGOLDÁS