Forgalomcsillapítás- Gyalogos Zónák Élhető Belváros

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Sebességszabályozás, sebesség, sebességválasztás II.
Advertisements

A Kerékpáros Műszaki Szabályozás elemei - vitaindító Bodor Ádám a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Miniszter kerékpáros ügyekért felelős megbízottja.
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
© Baráth László Az elmúlt félév. Miért igen, miért nem. Szabad-e tartózkodni? © Baráth László.
Közlekedj ÖKOsan! Alternatív mobilitás konferencia Alternatív közlekedés az egyetemi oktatásban Orosz Csaba (PhD), okl. építőmérnök, egyetemi docens BME.
Földházi György osztályvezető vasútbiztonsági osztály
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub.
CIVITAS FIATALOK KÉT KERÉKEN.
Modellkísérleti program az alapszolgáltatások funkcionális összekapcsolására TÁMOP /1 Kedvezményezett: Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata.
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Debrecen Megyei Jogú Város Integrált Városfejlesztési Stratégiája
Nemzeti Közlekedési Stratégia kialakítása Magyarországon Szűcs Lajos, főosztályvezető Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Közlekedési Infrastruktúra Főosztály.
Zöld Városok titka Beliczay Erzsébet Design Center,
A személyes gondoskodás megszervezésére köteles szervek
Dr. Cser-Palkovics András polgármester Megújul városunk egyik főútja, a Mártírok útja.
KAPOSVÁR ÉS AZ AKADÁLYMENTES TURIZMUS. A „Tapintható város” Szociális és Munkaügyi Minisztérium 1.4 M Ft ( 70%-30%) Vakok – és gyengénlátók számára.
Kerékpáros stratégiák Pécsett
III. Magyarországi Klímacsúcs Szakmai Konferencia
A január 1-től életbe lépett adó- és járulék változások. Az alkalmi munkavállalás április 1-től életbe lépő változásai március 29. Készítette:
1 Kerék-Pár a várospolitikában Kerékpárosbarát úthálózat tervezési eszköztára kis- és nagyvárosok számára Dalos Péter november 18.
TÁMOP /A – RÉV projekt ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT III. ORSZÁGOS HÁLÓZATI TALÁLKOZÓ Budapest
Közlekedés – Mozgásban a tudományok, november 10.
Urbanizáció a fejlődő országokban
Település Településrendszer Településállomány. Nagyvárosok a magyar településrendszerben Készítette: Széplaki Dóra Debrecen, 2013.április 16.
Európai Mobilitási Hét – Autómentes Nap Fucsku Anita városstratégiai referens Veszprém Megyei Jogú Város – december 11.
Európai Autómentes Nap és Mobilitási Hét Tatabányán Oláh András
ORFK PORTÁL On-line bejelentések rendszere
Pécs turizmusa.
Hódmezővásárhely az alföldi művészváros
Kővári János országgyűlési képviselő,
ELKÉPZELÉSEK ÉS VALÓSÁG a évi forgalmi adatfelvételek tükrében Albert Gábor tagozatvezető-helyettes március 12. Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési.
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
es RAT tervezés koncepciója Gila Gyöngyi Tervezési igazgató-helyettes.
Európai Vegyipari Szociális Párbeszéd Bizottság Balatonszemes.
Az M0 Érdekvédelmi Egyesület az M0 Megyeri-híd és a hozzá kapcsolódó környezeti és közlekedési problémák, megoldásuk érdekében tett javaslatok Előadó:
Döntéselőkészítő tanulmányok Mihálffy Krisztina – KKK,Kerékpáros Infrastruktúra Fejlesztési Osztály.
„Kontra-fék” Kerékpáros konferencia Győr, szeptember 21.
Szentendre 2013 – az új ritmus éve Dr. Dietz Ferenc polgármester Közmeghallgatás június 24.
2014. augusztus 13. (szerda) Koronázási Szertartásjáték főpróbája Nemzeti Emlékhely.
A projekt általános szakmai célkitűzései
BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat
Dr. Tótsimon Péter területfejlesztési tanácsadó
KEREPES VÁROS INTEGRÁLT TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI STRATÉGIÁJA
A KÖZÖTTI EURÓPAI UNIÓS FEJLESZTÉSI IDŐSZAK ÖNKORMÁNYZATI LEHETŐSÉGEI Zalai Mihály elnök Békés Megyei Önkormányzat Települési Önkormányzatok.
Székesfehérvár helyi közösségi közlekedési hálózata
Öreghegyi Forgalomszabályozás Lakossági Fórum
AZ EKF VÁROSRÉSZ KÖZTERÜLETEINEK MEGÚJÍTÁSA. Legfontosabb problémák: foghíjas, rendezetlen beépítés – megoldása már folyamatban Városszéli funkciók.
Számítástechnika az UVATERV-ben
„Mindenki gyalogos” Sokszínű gyalogos közlekedés Gertheis Antal közgazdász Városkutatás Kft
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Műhelytalálkozó SOPRON Május 26.. Soproni ellátás Sopron Megyei Jogú Város Önkormányzata Szociális Szolgáltató Intézmény Idősek ellátása Fogyatékosok.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
„A Kirendeltség és az Önkormányzatok közötti információ és adatszolgáltatás gyakorlata a Paksi Kistérségben Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ.
Gyalogos és kerékpáros közlekedés
Járműhely igény, parkolás, rakodás
Koronás Park.
2017. július 5..
Székesfehérvári Királyi Napok 2013.
Városi közlekedés, forgalomtechnika 6. előadás
Forgalomcsillapítás elvei, sebesség szabályozás eszközei
Koronázási Szertartásjáték főpróbája
Magyar információbiztonsági szabványok V.
Önkormányzati tisztségviselők és képviselők képzésének új lehetőségei
Norvégiai szakmai út október
Országos Kompetencia Mérés 2011
Autós - Motoros Iskola, Kiskőrös, Martini u. 1
KÖZMEGHALLGATÁS Tájékoztató Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata feladatellátásáról november 16.
Közlekedési ismeretek
Előadás másolata:

Forgalomcsillapítás- Gyalogos Zónák Élhető Belváros Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata Nagy Zsolt Irodavezető Közlekedési Iroda

Autómentes Belváros- Élhető Belváros (C) beigyekvők (B) jogosan bent lévők kereskedők, szolgáltatók vásárlók ügyintézési céllal behajtók áthajtók idegenforgalom belvároson kívül lakók bentlakók bent dolgozók segélyszolgálatok nagyon fontos személyek (VIP) (A) elvből támogatók a város érdekei közlekedés városmarketing műemlékvédelem A forgalom-mentesítés elve és célrendszere

Történelmi áttekintés A 70-es évek végén a történelmi Belvárosban szigorú forgalmi rend lépett életbe 1990-ben minden megváltozott, így a Belváros nyilvános területté alakult át 1995-től fizető parkolók voltak kijelölve.

1990-es évek

Belváros középtávú közlekedési koncepciója - 44/2000. (II. 17. ) önk Belváros középtávú közlekedési koncepciója - 44/2000. (II. 17.) önk. határozat

2013. augusztus

Liszt Ferenc utca Városház tér

Piac tér

Fő utca Hotel Magyar Király

Behajtási pontok Mozgassuk – ne mozgassuk? Elég ha megfigyeljük és büntetjük?

Áruszállítás Kati néni tudta...

Kerékpárosok

A közös gyalogos és kerékpárutak osztottak legyenek? Akadálymentesítési problémák Legyenek közös szakaszok, vagy számoljuk fel ezeket?

Járművek – gyalogosok Tiltás-utasítás

Csillapított övezetek Lakó- pihenő övezet – 30-as Zóna Forgalomcsillapítás Melyik a hatékonyabb, jobb, kezelhetőbb?

Köszönöm figyelmüket!