Forgalomcsillapítás- Gyalogos Zónák Élhető Belváros Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata Nagy Zsolt Irodavezető Közlekedési Iroda
Autómentes Belváros- Élhető Belváros (C) beigyekvők (B) jogosan bent lévők kereskedők, szolgáltatók vásárlók ügyintézési céllal behajtók áthajtók idegenforgalom belvároson kívül lakók bentlakók bent dolgozók segélyszolgálatok nagyon fontos személyek (VIP) (A) elvből támogatók a város érdekei közlekedés városmarketing műemlékvédelem A forgalom-mentesítés elve és célrendszere
Történelmi áttekintés A 70-es évek végén a történelmi Belvárosban szigorú forgalmi rend lépett életbe 1990-ben minden megváltozott, így a Belváros nyilvános területté alakult át 1995-től fizető parkolók voltak kijelölve.
1990-es évek
Belváros középtávú közlekedési koncepciója - 44/2000. (II. 17. ) önk Belváros középtávú közlekedési koncepciója - 44/2000. (II. 17.) önk. határozat
2013. augusztus
Liszt Ferenc utca Városház tér
Piac tér
Fő utca Hotel Magyar Király
Behajtási pontok Mozgassuk – ne mozgassuk? Elég ha megfigyeljük és büntetjük?
Áruszállítás Kati néni tudta...
Kerékpárosok
A közös gyalogos és kerékpárutak osztottak legyenek? Akadálymentesítési problémák Legyenek közös szakaszok, vagy számoljuk fel ezeket?
Járművek – gyalogosok Tiltás-utasítás
Csillapított övezetek Lakó- pihenő övezet – 30-as Zóna Forgalomcsillapítás Melyik a hatékonyabb, jobb, kezelhetőbb?
Köszönöm figyelmüket!