ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2015. január 2-től.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Advertisements

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
Hirdetési termékek – Display
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
A digitális reklám eszközei 1.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Előadás másolata:

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től

A TOTALCARRÓL Magyarország legolvasottabb autós magazinja, mely az Index.hu címlapjáról is elérhető (az Index 2000-ben alapított melléklete) a Totalcar a hazai autós magazinpiacon a legszélesebb és a leginkább sokoldalú elérést tudhatja magáénak a Totalcar, mint TV- és rádióműsor, könyv és újság számos egyedi szolgáltatás érhető el, pl. Népítélet, Gumidoktor, Hiteldoktor népi kezdeményezésünkre 2011-ben megszületett a B125 törvénymódosítás: B kategóriás jogosítvánnyal is lehet vezetni a 125 köbcentis robogókat és motorokat szerkesztőségi blogok: pl. belsoseg.blog.hu tévéműsoron a Totalcar autós magazin 2

KÖZÖNSÉGE 3 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) 1 Budapest vagy megyeszékhely férfi (aff 152) 74% éves (aff 108) 60% diplomás (aff 152) 38% nagyvárosi 1 (aff 125) 51% Esomar AB státuszú (aff 132) 36% főkereső (aff 112) 61%

LÁTOGATOTTSÁG Havi valós látogatószám: RU Napi átlag valós látogatószám: RU Átlag napi megjelenésszám: billboard (teljes site): AV roadblock (cikkoldalak): AV 4 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), Adverticum AdServer NG

5 ONLINE AUTÓS TARTALMAK EGY LÁTOGATÓ ÁLTAL ELTÖLTÖTT ÁTLAGOS IDŐ Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) Az online autós tartalmak közül az olvasók a Totalcaron töltik a legtöbb időt

6 ONLINE AUTÓS TARTALMAK ELÉRÉS ESOMAR AB CÉLCSOPORTBAN A Totalcar a legnagyobb Esomar AB elérésű online autós magazin Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség)

Billboard 7 KreatívNapi listaár Billboard 1 (970x250 px) Ft Half page/Filmstrip 2 (300x600 px) Ft Portrait 2 (300x1050 px) Ft Roadblock (640x360 px, cikkoldalakon) Ft Half page BANNER LISTAÁRAK (DESKTOP) 1 A kiadvány minden oldalán, fejléc alatt megjelenő hirdetés, kivéve Velvet címlapon, ahol a hajtás felett jelenik meg. Billboard és pushdown azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető. 2 A kiadvány minden oldalán megjelenő hirdetés. Half page/filmstrip és portrait azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhető.

8 8 KreatívKreatív méretNapi listaár XL layer 2 max. 970x550 px, 8 mp Ft Interstitial 2 970x550 px, 8 mp Ft Pushdown 3 970x90 px → 970x415 px, ÚJ HELYEN! Ft Video bubble 4 egyedi méret Ft RICH MEDIA MEGOLDÁSOK LISTAÁRAI (DESKTOP) 1 Az adott kiadvány tartalma felett, az oldal betöltődését követően megjelenő hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelenik meg, automatikusan, 8 másodpercre. 2 A kiadvány betöltődése előtt megjelenő hirdetés, egy felhasználónak naponta egy alkalommal jelenik meg, automatikusan, 8 másodpercre. 3 A hirdetés naponta egy felhasználónak egyszer nyílik le automatikusan, letolva a tartalmat. Minden további alkalommal kattintásra aktiválható. Azonos napra, azonos kiadványra pushdown és billboard nem rendelhető. 4 A képernyő bal felső sarkában félkör alakban megjelenő hirdetés, amely az oldal tartalmát nem takarja le. A playerben mozgó, hang nélküli videó indul el. Beállított gyakoriság nincs, a félkör player fixen jelenik meg. Rich media megoldások azonos napra, azonos kiadványra nem rendelhetők.

RICH MEDIA MEGOLDÁSOK (DESKTOP) MEGJELENÉSI MINTA 9 Interstitial 970x550 px, 8 mp 970x90 px Pushdown 970x415 px XL layer max. 970x550 px, 8 mp

Szponzorációs megoldásainkról érdeklődjön kapcsolattartójától 10

PR CIKK A TOTALCARON Megjelenés: Totalcar címlap + cikkoldalak (kivéve belső blogok) PR cikk: ―max karakter szóközökkel ―2-3 statikus kép PR lead kiemelés (szövegdoboz) Totalcar címlapon ―cím: max. 35 karakter szóközökkel ―lead: max. 200 karakter szóközökkel Listaár: Ft/nap Várható elérés és megjelenésszám: RU/nap, AV/nap 11 Totalcar cikkoldal Totalcar címlap Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), Adverticum AdServer NG

KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ Megjelenés: a Totalcar összes képgalériájában a 3. kép helyén megjelenő Kreatív: 640x360 px méretű roadblock Listaár: Ft/hó Várható elérés és megjelenésszám: RU/hó, AV/hó 12 Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség), Adverticum AdServer NG x360 px

MOBIL, TABLET HIRDETÉSI MEGOLDÁSAINKRÓL ÉRDEKLŐDJÖN KAPCSOLATTARTÓJÁTÓL! 13 mobil alkalmazás mobil böngésző

Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat Digitális Közönségmérési Tanács – OLA, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 14