Hábel József Áprily Általános Iskola, Visegrád

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
Advertisements

1920. Június 4..
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Készítette: Boros Erzsi
Irracionális egyenletek
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
E program használata fokozottan veszélyes, mivel az agyhullámok
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
Tósokberénd a szürke- és vörösiszapkárosult falu,
Cash flow-kimutatás esettanulmány
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Az élet eredete Keszthelyi Lajos SZBK, Biofizikai Intézet KFKI Részecske és Magfizikai Kutató Intézet ápr. 23.
Vegyetek erőt! Folk Iván.
Műveletek logaritmussal
„Rendőrkézen a 9. D”. Az iskolában minden osztály kapott egy közintézményt a városban amiről a suli napra prezentációt kellett csinálnia. Nekünk nagy.
Geodézia I. Geodéziai számítások Pontkapcsolások Gyenes Róbert.
Halmazok, halmazműveletek
Gráfbejárás
Matematika: Számelmélet
EGYENLETEK, EGYENLŐTLENSÉGEK, SZÖVEGES FELEDATOK
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Egyiptom.
Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
A TERMÉSZETTUDOMÁNYOK ALAPJAI 1. Matematika
Mindennap egy ablakot kinyitni és a kellemes meglepetést élvezni.
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Darupályák tervezésének alapjai
Így tanítanám a kördokumentumok készítését
Figyelmeztetés! E program használata fokozottan
Vonatok ütközése Tárnok, március 14. Rózsa János
MINŐSÍTŐ VIZSGÁZTATÁS KATONAI VIZSGAKÖZPONT (ILIAS RENDSZER)
GYAKORLÁS.
Festményei 2 Michelangelo Buonarroti Zene: Gregorian Amazing Grace N.3
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém 2007.
szakmérnök hallgatók számára
Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
Advent Készítette: Nagy Krisztián
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.

Az ábrázolás módszerével való megoldás szükségessé teszi egy ábra készítését * A számokat és mennyiségeket a feladatból grafikusan ábrázoljuk * A feladatmegoldás.
Kreatív, és korszerű Egyház Folk Iván. "Aki azt akarja, hogy az Egyház maradjon meg olyannak, amilyen, az nem akarja, hogy az Egyház megmaradjon." Klaus.
Megyei Matematika verseny
Mi köze az MLM-nek a Kinizsi 100-hoz?
Határozatlan integrál
A t e r m é s z d a l Csak az erős ember ismeri a szeretetet,
Virtuális Méréstechnika Sub-VI és grafikonok 1 Makan Gergely, Vadai Gergely v
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat - levelező Sub-VI és grafikonok 1 Mingesz Róbert V
Elektronikus tananyag
Tűrések, illesztések CNC forgácsoló tanfolyam 2008 – 2009
Mózes első könyve. Mózes első könyve Előadó: Zarka Péter.
Okt.23-Nov.6. Pontos hőmérsékletet mértünk a nap minden fontosabb időszakában, melyből egy táblázatot, majd diagrammokat készitettünk a minimum, maximum.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
AZ EGYSÉGESÍTETT ANYAKÖNYVEZÉS KIALAKÍTÁSÁNAK ÚTJÁN 1. rész 1. dia.
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat
Hurrá!! Készen vagyunk? 30 Hurrá!! Kattints a tovább gombra! 2.a.
ZRINYI ILONA matematikaverseny
Három istennő összevész
Görög vallás és az olimpiák Indításhoz kattints ide! 3. óra 1. dia Bosnyák Endréné Áprily Általános Iskola, Visegrád.
Ókori olimpiák versenyszámai Indításhoz kattints ide! 4. óra 1. dia Bosnyák Endréné Áprily Általános Iskola, Visegrád.
Amit a háromszögekről tudni kell
Amit a háromszögekről tudni kell
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Tanórán kívül lehet kicsit több
Előadás másolata:

Hábel József Áprily Általános Iskola, Visegrád 3x + 4 = 19 kl.a. X - 5 = 18 23 1 . . 3 X . - 3 X + + 4 = 19 - 4 = X 3 . : 3 X = 15 3 1 + 5 X = 5 Egyenlet megoldás Ellenőrzés: ? . 5 x + 4 = 3 19 Hábel József Áprily Általános Iskola, Visegrád

Hábel József Áprily Általános Iskola, Visegrád 3x + 4 = 19 kl.a. X - 5 = 18 23 1 . . 3 X . - 3 X + + 4 = 19 - 4 = X 3 . : 3 X = 15 3 1 + 5 X = 5 Szöveges feladatok Ellenőrzés: ? . x + 4 = 3 19 5 Hábel József Áprily Általános Iskola, Visegrád

Hábel József Áprily Általános Iskola, Visegrád 3x + 4 = 19 Gondoltam egy számot. Megszoroztam 3-mal, majd hozzáadtam 4-et és 19-et kaptam. Melyik számra gondoltam? kl.b. X - 5 = 18 23 . . 3 X + + 4 = 19 - - 4 . : 3 X = 15 3 + 5 X = 5 . x = 19 3 + 4 Ellenőrzés: Egyenlet megoldás ? . x 3 5 + 4 = 19 1 . 3 X = X 3 1 Hábel József Áprily Általános Iskola, Visegrád