Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
Advertisements

Új esély a turisztikai desztinációk számára - amit a TDM-ről tudni kell Zalaegerszeg Február 24. Ligeti Ádám.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
Heves megye jövője az NFT 2. rendszerében Előadó: Sós Tamás elnök Heves Megyei Közgyűlés.
Zalai Borút Egyesület. Borutak Magyarországon •Villány-Siklós borút Egyesület (1994) •Balatoni Borutak szövetsége (2003) •Magyar Borutak szövetsége (2003)
ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Kerékpárral a Fertő–tó Neusiedlersee kultúrtájon Partnertalálkozó és workshop 2. workshop: Kerékpáros térség szervezésének módszere.
ÉMOP 1.Prioritás Versenyképes helyi gazdaság megteremtése A turisztikai pályázatok gazdaságélénkítő hatása az Észak-Magyarországi régióban.
SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola
1. Helyi kihívások, amelyek elindították a folyamatot… - Nyugat –Balatoni kistérség mostohahelyzete a Balaton régióban - vízminőségi problémák miatt kevesebb.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
TDM Szakmai Nap november 21.
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
BALOGH KÁROLY elnök Magyar TDM Szövetség Budapest, március 2.
A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.
Dr. Juhász László PhD Docens1 Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 tavasz) 9.40 – V. előadó.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Önkormányzatok turisztikai feladatai
Zalai Borút Egyesület. Borutak Magyarországon Villány-Siklós borút Egyesület (1994) Balatoni Borutak szövetsége (2003) Magyar Borutak szövetsége (2003)
A Dél-dunántúli régió helyzete, fejlesztési lehetőségei és az RFT szerepe a DDOP végrehajtásban Dr. Wekler Ferenc elnök szeptember 14.
Nyugat-dunántúli Régió
GKRTE Közgyűlés, április 20.
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
„A BAKONYÉRT” Vidékfejlesztési Akciócsoport Egyesület bemutatása
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben Sopron, február 1. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
ÜDVÖZÖLJÜK a Térségi Konferencia résztvevőit november.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
1. Az RFH Zrt. bemutatása 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó társaság Cél a vállalkozások erősítésén keresztül.
Balatoni Regionális Turizmus Szövetség 201l. 1o.21. Balatonföldvár Hoffmann Henrik Elnök Regionális TDM Szövetség -lehetőség, -kihívás, -siker? Regionális.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
A mi jövőnk a mi kistérségünk Civilek Együtt A Kistérségért Szövetség.
Balaton régió turizmusában
ÉSZAK-ALFÖLDI TURISZTIKAI RÉGIÓ TDM RENDSZER
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése Majorné.
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Budapest Utazás Kiállítás
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
Leader program és helyi termék a turisztikában. Helyi termék 76/2011 VM rendelet alapján: – LEADER Helyi Akciócsoport illetékességi területén megtermelt,
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Road - Show BELGIUM. 10,6 millió lakos, km2 Új ország (1830), mini EU (7 kormány, 7 Parlament) 3 hivatalos nyelv plusz kommunikációra angol.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Milyen feltételek mellett jöhetnek létre a Tisza-tavi turisztikai régió bal parti TDM szervezetei?
Kardosné Gyurkó Katalin A család jövője – a nagycsaládosok
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Keleti-Mecsek Egyesület
KÜLÖNJÁRATI SZEKCIÓ Dr. Erdei Bálint Moderátor:
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
LÉPÉSRŐL-LÉPÉSRE TDM SZAKMAI NAP
A turisztikai desztináció menedzsment rendszer Magyarországon
Irány Pécs! kártya.
Előadás másolata:

Tourinform

Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések

Regionális szervezetek 1.Nyugat-Dunántúl 2.Közép-Dunántúl 3.Dél-Dunántúl 4.Balaton 5.Budapest és Közép-Dunavidék 6.Észak-Magyarország 7.Tisza-tó 8.Észak-Alföld 9.Dél-Alföld

1.Minden irodában ADSL 2.Számítógép(ek) 3.Fénymásoló 4.FAX 5.Skenner 6.Szoftverek Infrastruktúra fogadóterek prospektusok kültéri terminálok pénztárgép

Intézményvezető Informatikus Informátor könyvelő 2 nyelvi kommunikáció feltétel Tourinform Dolgozók

Együttműködés Helyi: önkormányzatok és szolgáltatók Térségi: RIB-ek Nemzeti: OIB, Magyar Turizmus Zrt.

Tourinform Szövetség 119 tag 9 regionális szervezet 3 +1 tagú elnökség Elnök 2 Alelnök 1 Titkár Faliújság link ¼ évi elnökségi ülés Évente 2 Közgyűlés

KÖZÖS CÉLOK Vendégéjszakák növelése Termékfejlesztés Komplex „termékek” a piacon Új piacok - Új célközönség EREDMÉNYEK Prosperáló szolgáltatók Növekvő bevételek Elégedett vendégek Elégedett polgárok Fenntartható fejlődés

1.Folyamatos kommunikáció 2.Közös projektek 3.Szállásjegyzékek, attrakció leltár 4.Foglalási szoftverek - voucherek 5.Közös marketingkommunikáció (település, térség, országos) Mit tehet a Tourinform ?

Internet szerepe A világ leggyorsabban fejlődő üzletága az Internet-turizmus. (Magyarországon évi 30%-kal nő a foglalási arány)

Mit vár a fogyasztó? Gyors elérését az információnak Hiteles adatokat Korrekt árinformációt Direkt foglalást Ár-érték arányt Sikeres utazást, nyaralást, üzleti utat……

Mit vár a szolgáltató? Növekvő forgalmat Növekvő profitot Magas kihasználtsági mutatókat Magas költési mutatókat Gyors megtérülést

Adatbázisok, softwerek Ahány ház, annyi szokás … Sok-sok softwer Különböző adat struktúrák Rossz, közepes és jó weboldalak Mi a fontos a reklám, vagy az információ?

Turisztikai Adatbázisok Magyarországon Szolgáltatói web oldalak Települési web oldalak Települési turisztikai web oldalak Regionális turisztikai web oldala Profitorientált turisztikai weboldalak

Web minták – szolgáltatói oldal

Web minták – település

Web minták – regionális oldalak

Web minták – ONTIR

Tourinform Voucher

AMI NINCS! Átfogó e- turisztikai attrakció leltár Egymással kommunikáló turisztikai szoftverek Programcsomag generáló szoftver Többfunkciós kültéri terminálok … és még sok minden más!

Közös fellépés Multifunkcionális kommunikáció megteremtése ( szabad kapacitás jelzések, direkt lekérések ) Promóciós egyeztetés ( települési, térségi, nemzeti marketingstratégiák egyeztetése, a célpiacoktól az akciókig 1 évvel aktualitásuk előtt)

Működhet? IGEN, mert Európában már jól működik ! ( Olaszország, Ausztria, Spanyolország) IGEN, ha az állami garanciák is beépülnek! IGEN, ha konszenzus készek a résztvevők!

Megtisztelő figyelmüket köszöni: Tourinform Szövetség képviseletében, Halász Klára