A hideghívások technikái. Hol működnek és hol nem?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Lobbizás az egészségügyben
Gyakori kifogások kezelése
Tisztelt Partnereink!. A SALDO számára kiemelten fontos ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása!
Hogyan kell válságra szabni a céget?
Az üzleti terv.
Ajánlás-technika.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Picasso: Festival Mondial HUNGART ©
Vidéklogisztika.
Ügyfél Elégedettségi Vizsgáló és Elemző Program
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Hogyan írjunk motivációs levelet?
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A lustaság legyőzése. Honnan szerezz motivációt!
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Vállalati piaci orientációk (koncepciók)
A marketingkommunikáció
Titokzatos vásárlók.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Sponsorare necesse est
ÜZLETI TERVEZÉS levelező hallgatóknak ÖSSZEFOGLALÁS.
Nevelés és nevelői attitűdök

A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Elégedett ügyfél – sikeres üzlet Terjesztési konferencia Disicimus Üzleti Akadémia 2004.május 28.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Emma telefonos ügyfélszolgálat
Virtuális mediáció? – Hagyományos és új mediációs módszerek
KAPCSOLATFELVÉTEL: Időpont egyeztetési struktúra: Időpont-egyeztetés:
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Az alapvető kommunikáció
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Értékesítési technikák
Kommunikáció szerepe a kapcsolattartásban
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
Tantra Indiából
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
Vigyázat: minden üzenet!
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Demens gondozás (Kommunikáció) Készítette: Jónyer Lajosné
A meghívás alapjai Előadó: Tibai Eszter. - Vannak akik nagyon jó meghívók - Nehezen megy, félnek a kudarctól - A meghívás is értékesítés - A célja időpont.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
METAKOMMUNIKÁCIÓ Vigyázat: minden üzenet!!!. Ismétlés Minden jel, ami önmagán túlmutat, ami önmagánál többre utal. A jelet nem az teszi jellé, aki adja,
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

A hideghívások technikái. Hol működnek és hol nem?

Hogyan építsünk fel egy Call Centert? Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Hogyan építsünk fel egy Call Centert? A Call Center alapvető szükségletei: Milyen a jó Call Centeres program? A jó operátor kiválasztása és felkészítése A célcsoport kiválasztásának kérdése: A potenciális érdeklődőket keressük, tudjuk, kiket tartalmazzon a címlista! (előzetes profilozás, igényekhez igazodó összetétel) Hogyan épül fel a hatékony sript? Az a bizonyos Call Center: A hideghívások technikái. Hol működnek és hol nem? Call Center-es technikák: Rotációs munkamenet Marketingeszközök: DM-ek, e-DM-ek, hírlevelek, regisztrációk, ajánlások Új lehetőségek az értékesítés területén: Klaszter csoportos értékesítés Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu

A Call Center alapvető szükségletei Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk A Call Center alapvető szükségletei Egy jó Call Centeres program 4 legfontosabb paramétere az eredményességhez: Különálló címlisták kezelése, ahhoz történő operátorok hozzárendelése. Megfelelő script/kérdőív egyedi, személyre szabható kidolgozása, programozása. Megfelelő mérő és elemző opciók, statisztikák készítése és kinyerése Időzített visszahívási lehetőség A jó operátor kiválasztása és felkészítése (tegyünk különbséget a bejövő és kimenő hívások között, és önálló értékesítési és időpont egyeztetés célú tevékenység között!) "Telefonálni mindenki tud!” Ez egy közhelyes tévhit!   Ugródeszka vagy elhivatottság? Bejövő vagy kimenő hívásokat fogadunk. Kellemes hang és érthető beszéd. Gyors felfogó képesség. Nem elég az ügyfél problémáját feltérképezni, meg is kell érteni azt. Pozitív beállítottság, monotonitás tűrés. Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu

A Call Center alapvető szükségletei Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk A Call Center alapvető szükségletei A célcsoport kiválasztásának kérdése: A potenciális érdeklődőket keressük! Meg kell különböztetünk, hogy lakossági vagy vállalkozói célcsoportot keresünk! Vállalkozói szféránál honlap, a cég tevékenységi köre, alkalmazotti száma, árbevétele, nyereségessége, elhelyezkedése, kintlévősége Lakosság szféra: életkorra, vásárlási szokásokra, nemre, családi állapotot. Lakossági célcsoport esetében a telefonos piackutatás, vagy a telefonos kérdőívezés igen hatékony lehet. A címlista akár gyűjtött, akár vásárolt, akár lakossági akár vállalkozói, elengedhetetlen a legszigorúbb adatkezelési és titoktartási szabályok betartása! Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu

A Call Center alapvető szükségletei Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk A Call Center alapvető szükségletei Egy jó Script kidolgozása: Akkor kezdődhet, amikor megfelelően paramétereztük célcsoportunkat, és ennek megfelelően előkészítettük a megfelelő címlistát. Egy jó Script felépítése: Script = forgatókönyv A script az operátorok számára egy pontos forgatókönyv. Minden lehetséges helyzetre felkészítve az adott téma szakmai szempontjainak maximális figyelembevételével. A Script-et nem arra készül, hogy szó szerint felolvassuk,hanem egy adott szövegkörnyezetben értelmezve, aktív beszélgetés folytatását tegye lehetővé, a gyors válaszok, kérdések és kifogások kezelésének lehetősége mellett. Ne bízzuk kizárólag az operátorok rátermettségére a sikert! Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu

Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Az a bizonyos Call Center A hideghívások technikái. Hol működnek és hol nem? A beszélgetés menete: bemutatkozás célszemély iránti érdeklődés az elért célszemély érdeklődésének felkeltése a hívás céljának elérése: időpont egyeztetése, vagy ügyféligény felmérése, stb. adategyeztetés szóbeli és írásbeli (email) megerősítése az elért eredménynek elköszönés utómunka: adminisztráció, nyilvántartó rendszerbe való bejegyzések A telefonos munkatárson múlik az első pár másodpercben, az, hogy megbirkózik-e az ügyfél aktuális hangulatával, vagy sem, megnyeri-e felkészültségével, személyével. Ezért: Készüljünk fel az ügyfélből: Nagyon fontos tudnunk, hogy mit gondol az iparágunkról, termékeinkről, márkánkról a piac. Aki ebből felkészül, és eszerint kommunikál, arról a vevő úgy fogja érezni: „Végre valaki megért minket!„ Ha felkészültebbek vagyunk magabiztosabban tudunk kommunikálni. Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu

Call Center-es technikák Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Call Center-es technikák Mosolyogjunk! Az emberek sokkal szívesebben beszélnek lelkes és kedves emberrel, mint feszült barátságtalan emberrel. A hívás néma része (az első pár másodperc): hallgasd a háttérzajt, figyeld ki, és hogyan szól bele a telefonba, és mérd fel a környezetet az ügyfelet. Ismerd fel a beszélő személyiségét, igényeit, igazodj hozzá. Mutatkozz be érthetően! Mondjuk el nevünket, vállalatunk nevét. Térj egyenesen a tárgyra! Indító mondatunk tartalmazza: A vállalat tevékenységi körét és szakterületét és a találkozó célját. „Egy időpont egyeztetésre szakosodott cég vagyunk, és érdekelne minket, hogyan tudnánk segíteni Önnek a új ügyfelek felkutatásában” Mutass erőt a kommunikációdban! Ne beszélj feltételes módban. „tudná nekem kapcsolni?” Keresd a célszemélyt név szerint, légy rövid és lényegre törő, ne kezd részletezni milyen ügyben telefonáltál. Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu

Call Center-es technikák Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Call Center-es technikák Ha eléred a célszemélyt, kérdezz! A beszélgetés vezetése az irányított kérdések alkalmazása. Lényeges tudni, hogy az vezeti a beszélgetést, aki kérdez! Hagyd az ügyfelet is szóhoz jutni, válaszolni! Használjuk fel a leendő ügyfél által adott információkat, megjegyzéseket, kifogásokat és kérdéseket. Ne feledd a telefonbeszélgetés célját! Minden telefonhívás konkrét eredményekkel kell, hogy záruljon. Segítsünk az időpont kiválasztásában. Zárd le a beszélgetést! Erősítsük meg újra a találkozó/következő telefonbeszélgetés időpontját. Köszönjük meg leendő ügyfelünknek a ránk szánt idejét. Mi tegyük le utoljára a telefont. Erősítsd meg az időpontot írásban! Ha e-mailben is megerősítjük a találkozó időpontját, az emlékeztetőül fog szolgálni és szakmai tekintélyünket, odafigyelésünket is tovább növeli az ügyfél szemében. Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu

Call Center-es technikák Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Call Center-es technikák Az operátor eszköztára: 5 érzékszervünkből csak egyre hagyatkozhatunk: a hallásunkra. Ne legyen a közelünkben zajforrás, mert hallható lehet, és ez zavaró, figyelemelvonó, és hitelességromboló hatású. A másik munkaeszközünk a beszédszervünk, a hangunk (a ránk jellemző hangképzéssel, hangfekvéssel) Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu

Kommunikációs csatornák különbségei Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Kommunikációs csatornák különbségei A telefonos kommunikáció sajátosságai: a kommunikáció megértésében szerepet játszó csatornák észlelése mennyiségi szempontok alapján: Személyes kommunikáció 55 % testbeszéd 38 % hangnem, hangszín, hangminőség 7 % a kimondott szavak Telefonos kommunikáció 82 % hangnem, hangszín, hangminőség 15% a kimondott szavak   3% a háttér zaj Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu 10

Telefonos kommunikáció Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Telefonos kommunikáció Mi is az a 82%, mely része mit fejez ki, miben van jelentősége? Hangnem, hangszín: érzést, érzelmet fejez ki Hanghordozás,beszéddallam: szavak, szótagok kiemelése,hangsúlyozása, üzenet pontosítása Hangmagasság, hangfekvés: a mély és magas beszédhangok hangzása Beszédtempó: a beszéd sebessége, az egy perc alatt kiejtett szavak száma Hangerő:a hangosabban és halkabban kiejtett szavak hangzása Ezért a telefonban különösen nagy jelentősége van annak ahogy, és amivel az operátorok megszólítják a keresett célszemélyeket.   Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu

Call Center-es technikák Rotációs munkamenet Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Call Center-es technikák Rotációs munkamenet Rotációs munkamenet: Személyiség típus alapján kiosztott címlisták, sikertelen hívások, visszahívások Személyiség típus alapján kialakított üzleti találkozók Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu

Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Marketingeszközök DM-ek, e-DM-ek, hírlevelek, regisztrációk, ajánlások Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu 13

Új lehetőségek az értékesítés területén Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Új lehetőségek az értékesítés területén Klaszter csoportos értékesítés Ma Magyarországon 600 000 működő vállalkozás van ebből több mint a fele össze köthető, klaszterré képezhető. Így ezen csoportok kb. 30 000 cégvezetőhöz, tulajdonoshoz köthető. költséghatékonyság csomagajánlatok kidolgozása gyors területi lefedettség Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu 14

Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Mi az, amiben cégünk, a Printy Class Kft. segítheti az újabb értékesítési csatornákat igénylő vállalkozásokat? a teljes értékesítési folyamat lefedése: csatorna és célcsoport kiválasztása, megkeresése, visszacsatolása az értékesítési és marketing csatornák összehangolása Úgy menedzseljük az összetett folyamatokat, hogy abból a megbízó csak kényelmesen a megfelelő minőségű és elvárt végeredményeket látja! Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu

Köszönöm figyelmüket! Nagy Edit Kampányolunk, gyártunk, lekövetünk Ügyvezető Printy Class Kft. nagy.edit@printyclass.hu Printy Class Kft. Tel.: +36 1 696 1902 • Mobil: +36 70 947 3736 • printyclass@printyclass.hu • www.printyclass.hu