FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP-4.1.4-08/1-2009-0002 Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok 2011. december 7.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az OH TÁMOP fejlesztései
Advertisements

A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat A és a szolgáltatásai Budapest, február.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Központi Diplomás Pályakövető program, intézményi szolgáltatások - TÁMOP és TÁMOP kapcsolata november 26. Horváth TamásFodor Szabolcs.
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
TÁMOP / Dr. Katona György Projektmenedzser HÁLÓZATOS EGYETEMI SZOLGÁLTATÁS-INNOVÁCIÓ A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
Az Educatio az ágazati oktatási informatika szolgálatában
TÁMOP 4.1.3/2 Felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztésének célkitűzései és intézményi együttműködésének tervei Németh Antal felsőoktatási.
Az EUROSTUDENT V felmérés Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) Főkedvezményezett:
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
A PROJEKT CÉLREDSZERE 1. A program stratégiai célja: A határ menti területek erősebb gazdasági és szociális integrációja 2. A program specifikus célja:
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
Turcsányi Károly, DSc. egyetemi tanár
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Felsőoktatási szakok részletes bemutatása tanulható tantárgyak, választható specializációk, elsajátítható kompetenciák FELVÉTELI TÁJOLÓ 2009.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Kerekes Gábor ügyvezető Educatio Kht január 21. TÁMOP – Felsőoktatási szolgáltatások rendszer.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Központi program (online) szolgáltatásai az intézményeknek december 8. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató.
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Az adatküldés aktuális kérdései szeptember 14. Fejérvári Bence.
A fejlesztések hasznosulása az ágazati tervezésben október 18.
Felsőoktatás-kutatás és szakpolitikai hasznosulás Magyarországon Tényeken alapuló (evidence based) szemlélet a felsőoktatásban „Adatalapú döntéshozatal.
A felsőoktatási ágazati nyilvántartások fejlesztési irányai – TÁMOP Stéger Csilla Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű.
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
Széchenyi István Egyetem, Győr
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Az elektronikus tanulmányi nyilvántartás mint minőségbiztosítási eszköz dr. Princzinger Péter ELTE Oktatási Igazgatóság január 25.
Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
LB felkészítő: március
AZ ÚJ FELSŐOKTATÁSI TÖRVÉNY - MINŐSÉGFEJLESZTÉS, MINŐSÉGHITELESÍTÉS.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Munkakultúra Szakképzési modellek 19. Országos Konferencia Az Országos Képesítési Keretrendszer és a Központi Validációs Rendszer a TÁMOP as projektben.

A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
1 A Calderoni Program és a FEMIP kapcsolódási pontjai - felsőoktatási és minőségfejlesztői szemmel Zellei László főiskolai docens Eötvös József Főiskola.
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
Fogalomtár, avagy hogyan beszéljünk egy nyelvet
Középtávú szakképzési koncepció Borsod-Abaúj- Zemplén Megyében Egységes szerkezetű TISZK-ek létrehozásának lehetősége Előadó: Dr. Simon Csaba Ph. D. mb.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
A évi allokáció általános bemutatása- zárása
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Az elkészült felsőoktatási AVIR központi adattár: az alapok december 8. Kerékgyártó Sándor ügyvezető.
Minőségmenedzsment a felsőoktatásban UNI-EFQM Vas Beatrix ügyvivő szakértő Minőségfejlesztési és Informatikai Központ
Helyzetkép és perspektívák (K+F tevékenységek az OFI-ban) Kaposi József Budapest december 6.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.

 a felsőoktatási szolgáltatásainak javítása  a hazai intézmények szakmai emelkedésének támogatása  hatékonyságának növelése  az európai minőség(politiká)hez közelíteni Célok

Felsőoktatási Minőségfejlesztési Projekt Minőségfejlesztés a felsőoktatásban TÁMOP TÁMOP (és 4.1.1) TÁMOP 4.1.4

Tartalom  Intézményi szolgáltatások, fejlesztések támogatása: o Adatbázisok: tanácsadók, jó gyakorlatok, fogalomtár o Kutatási eredmények o Kiadványok  Ágazatirányítás támogatása: o Minőségpolitika háttérkutatásai és javaslat o Mérő- és mutatószámok gyűjtemények (a kutatási eredmények alapján) o Nemzetközi kitekintés biztosítása

 Ágazati minőségpolitikára javaslat  minőségirányítási trendek elemzése  Felsőoktatási minőség-fogalomtár kialakítása (szinergia megteremtése az AVIR fogalomtárral)  Intézményi és ágazati minőségirányítási rendszerek és –menedzsmentek  Monitoringrendszer kidolgozása az intézmények minőségfejlesztési tevékenységének értékelésére Kutatások I.

 Intézmények társadalmi-gazdasági vizsgálata és szerepének elemzése  Intézményi fejlesztési stratégiák minőségügyi vizsgálata  Felnőttképzési gyakorlatok elemzése  Szakkollégiumi helyzetkép felmérése  Felsőoktatási rangsorok minőségi elemei Kutatások II.

 Hosszabbításban  Finanszírozás és minőség  Oktatói attitűd  Akkreditáció  Fenntarthatóság és minőség kapcsolat  Minőségfejlesztés lépésről lépésre Kutatások III.

 Hosszabbításban  Stratégiai és minőség – január 31.  Szakkollégiumok és minőség – február 24.  Záró konferencia – március 20. Programok

 Célja: a felsőoktatási minőségfejlesztés tudásközpontjává válás  Jó Gyakorlatok adattár  Szaktanácsadói adattár  Minőségtérkép – minőségügyi tükör  Kutatási anyagok  Események  Hírlevél  kiadványok Szolgáltatások

Fenntarthatóság - FEMIP Iroda  fenntartása és frissítése  az intézményi minőségirányítási rendszerek nyilvántartása és nyomon követése  a projektben létrehozott szakmai tartalmak elérhetővé tétele és frissítése  szakértői adatbázis fenntartása és gondozása  a Jó Gyakorlatok adattár frissítése TÁMOP 4.1.4

Köszönöm a figyelmet!