Tanoda platform jövője

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
Advertisements

A hálózattá alakulás útján
25 ÉV A TEHETSÉGEK SZOLGÁLATÁBAN MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG KONFERENCIÁJA PÉCS SZEPTEMBER KORMOS DÉNES A NEMZETI TEHETSÉGÜGYI KOORDINÁCIÓS.
A tranzitfoglalkoztatás területén megvalósuló módszertani fejlesztő munka bemutatása Szeged, Regionális szakmai műhely, február 18.
Az eredményeket nem látni, hanem érezni kell Az EQUAL program hatása és kihatása Május 20 VGYKE.
Készítette: Kiss András – Kerekes Tímea KEMAFI – Szabocs-Szatmár-Bereg megyei Civil Információs Centrum.
Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége. • Székhely: Zalaegerszeg • Alapítás éve: • Tagok: civil szervezetek, alapítványok, klubok • Fő tevékenység:
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
„ Hogyan tovább?.
„INTER-CIVIC: Vývoj dvojjazyčného portálu a digitálnych obsahov pre NGO”
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
Bemutatás Ü Adatok Ü Az Alapítvány célja Ü Működésmódja Ü Célterületei Ü Eddigi programok Ü További programtervek.
Kerékpárral a Fertő–tó Neusiedlersee kultúrtájon Partnertalálkozó és workshop 3. workshop: Kerékpáros térség turisztikai fejlesztésének lehetőségei, lehetséges.
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
Közösségi művelődési törekvések Budapest, március 5 Beke Márton, az Emberi Erőforrások Minisztériuma Közművelődési Főosztályának vezetője.
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
„KIÚT” TÉRSÉGFEJLESZTÉSI EGYESÜLET 4625 ZÁHONY, ADY ENDRE ÚT 37/B. TEL: MOBIL: FAX:
Tanulási partnerségek kezdeményezése A NYITOK hálózatfejlesztési program bemutatása Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért június 22.
A hálózati szociális munka koncepciói (R. Brake) I. Hálózat orientált tanácsadás -a kliensek környezetében lévő erőforrások mozgósítása és támogatása -a.
Közkincs kerekasztal a kecskeméti Kistérségben Szakmai konferencia június 9. Kecskemét.
Felnőttképzési bázisközpontok és hálózat fejlesztése projekt K o d o l á n y i János Főiskola.
Innováció ösztönző együttműködések kiépítése Dél-kelet-európai térség országaiban SET GIFT.
. Negyedik Partner Közép-Dunántúli Foglalkoztatási Hálózat 4P KDFH Alapítva: Gere János
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Intézményesített határon átnyúló együttműködési lehetőségek az INNOAXIS régióban - CESCI - Intézményi háttér - Térszerkezeti háttér.
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
A határ menti együttműködések lehetőségei és korlátai Rechnitzer János, egyetemi tanár MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézete, Széchenyi Egyetem.
A Mozgássérültek Állami Intézetének bemutatása Február 22. Kogon Mihály igazgató.
Pécs-Somogy Bányatelep és a keleti városrész Rehabilitációja
Biztos Kezdet Gyerekházak
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
Javaslatok a következő tanodaciklusra Szűcs Norbert Motiváció Oktatási Egyesület.
Szomolyai Magyar Roma Egyesület ben alakult Céljaink: - Helyi hátrányos helyzetű családok, emberek segítése Érdekvédelem Szociális szolgáltatások.
A TanodaPlatform eredményei
EGER TÉRSÉGE FEJLESZTÉSI EGYESÜLET „Területfejlesztés civil szemmel” Előadó: Pozsikné Hidvégi Éva, elnök.
Nemzeti Technológiai Platform a
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
ELNÖKI BESZÁMOLÓ A ÉVI KÖZGYŰLÉSEN Rechnitzer János MAGYAR REGIONÁLIS TUDOMÁNYI TÁRSASÁG.
 Főpályázó:  HTKT Klauzál Gábor Általános Iskola  Konzorciumi partnerek:  Exner Leó Óvoda  Aranyossy Ágoston Egységes Módszertani Központ.
Modellprogram a szociális szövetkezetek hálózatosodása érdekében TÁMOP /1.
Az NCA Civil Önszerveződés Területi és Szakmai Együttműködés Kollégiumának támogatáspolitikája és hozzájárulása a civil szektor fenntartható fejlődéséhez.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Miskolc-Lillafüred, január 30. Bihall Tamás.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Szécsényi Gyerekesély Program gyerekeket érintő szolgáltatásai
"INFORMÁCIÓVÉDELEM MENEDZSELÉSE" IX. SZAKMAI FÓRUM
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
A Tudásrégió közösségi színterei
Kamarai gyakorlati oktatói képzés és vizsga
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

Tanoda platform jövője Baráth Szabolcs Szabad Tér Egyesület Pátka bárányai tanoda

Az előadás áttekintése Hálózat erősítése Innováció Érdekérvényesítés Képzések Tanoda filozófia elterjesztése

Hálózat erősítése Hálózati stabilizálás Kommunikációs csatornáink működtetése, tartalomszolgáltatás A tanodák minél szélesebb körének elérése Folyamatosság (nem kampányszerű együttműködés)

Innováció Szakmai műhelyek szervezése Szakmai műhelyekhez köthető filmek Disszemináció

Érdekérvényesítés Törekvés a kontinuus finanszírozás biztosítására A finanszírozás kapcsán Törekvés a kontinuus finanszírozás biztosítására Hosszú futamidejű (48-60 hónap) finanszírozási modell kialakítása Ennek hiányában áthidaló finanszírozási lehetőségek feltárása A szakmai feltételek kapcsán A pályázati kiírás véleményezése, a korábbi egydimenziós feltételrendszer helyett differenciált és/vagy modulrendszerű szakmai felhívás megfogalmazása A gyakorlatban működő innovációk becsatornázása a pályázati kiírásba A tanoda és az egész napos oktatás viszonyának rendezése

KÉPZÉSEK Relevancia: futó program Képzési igények folyamatos becsatornázása Lehetséges képzési pillérek Forrásteremtés irányú képzés Hálózatosodást elősegítő képzés Pedagógiai innovációt elősegítő képzés Burn out képzések ….és még sok más……

TANODA FILOZÓFIA ELTERJESZTÉSE Környezeti csoport felé NGO felé GO felé A „tanodához” köthető pedagógiai filozófia beemelése a társadalmi színterek diskurzusába.

KÖSZÖNJÜK, HOGY A JÖVŐT VÁLASZTOTTA Tanoda platform KÖSZÖNJÜK, HOGY A JÖVŐT VÁLASZTOTTA