Fejlesztői értekezlet PTE-KE K4 munkacsoport Pécs, 2014.június 26. Huszár Zsuzsanna prezentációja.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Projekt általános bemutatása
Advertisements

"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Tehetségpont létrehozása
A szaktanácsadás támogató szerepe
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
A kutatási program rövid bemutatása
A Pedagógusképzési Koordinációs Központ
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
Agria Media Eger, október
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A gyakorlatvezető mentor
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Összefoglaló a felsőoktatási.
Társadalom – politika – média Komplex digitális tananyag- és taneszköz- fejlesztés a társadalomtudományi képzés számára (TÁMOP /1/A )
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
3. Szakmai műhelykonferencia Területfejlesztési, területi tervezési és szakmai koordinációs rendszer kialakítása, ÁROP
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
Lökkös Attila A családi napközi képzés fejlesztése
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.

CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint kulcstevékenységeinek.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
Szakmai munkánk a pályázatban
A szaktanácsadó segítő szerepe
TÁMOP / „Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése, 2
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
A Hernád-Pusztavacs Általános Iskola, mint referenciaintézmény Ráczné Kocsis Krisztina szakmai vezető.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Prof. Dr. Neményi Miklós tudományos és külügyi rektorhelyettes A doktori és publikációs adatbázis kialakításának elvei és megvalósítása Nyugat-magyarországi.
HEFOP Tananyag-fejlesztési projekt Főpályázók tájékoztatása november 8.
Nagykanizsa július – HEP munkatalálkozók tapasztalatainak összegzése- a szervezetek szemével Közös fellépési lehetőségek a tapasztalok.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Előadás másolata:

Fejlesztői értekezlet PTE-KE K4 munkacsoport Pécs, 2014.június 26. Huszár Zsuzsanna prezentációja.

K 4 Munkaértekezlet PTE BTK Neveléstudományi Intézet Pécs, h B/129 Napirend I. Aktualitások II. Tartalomfejlesztés a K4-ben Huszár Zsuzsanna: A PTE tanszékein tervezett tananyagok B. Nyitrai Ágnes: A KE Pedagógia Karán tervezett tananyagok Szabó Veronika: Nyelvtudomány az anyanyelvi nevelésben (Hunyadyné Benda Krisztina - Huszár Zsuzsa: Elektronikus fogalomtár) Harka Győző, Mrázik Julianna:Technikai információk tananyagfejlesztőknek III. A kutatási komponens elemei a K4-ben Kocsis Mihály: Tanuló város/régió és bementi kompetenciák IV. Reflexiók

Aktualitások Van aláírt támogatási szerződés! Az OFI által és az ELTE, valamint a BMME és a Corvinus által koordinálandó országos komponensek is elindultak. Az ELTE és az OFI közös nyitó rendezvénye május 29-én volt, ahol már érdemi műhelymunka is zajlott. A szakértőképzésről június 23-án volt egy tájékoztatás Június 23-án PTE-KE vezetői értekezlet volt a munkacsoportok beszámolóival Szendiné Faragó Adrienne helyett Jelenszkyné Fábián Ildikó a projekt koordinátora Font Márta szakmai vezető mellett Küszöbön álló változás-bejelentés

Aktualitások A projekt honlapjához javasolt K4 tartalmi struktúra Ezen belül a K/4-es munkacsoport oldala: I. Tartalmi és módszertani fejlesztések Horizontális szempontok a tartalomfejlesztéshez Lektorálási instrukciók és szempontok II. Képzők képzése A Felsőoktatás-módszertani műhely programjai III. A képzésfejlesztést támogató kutatások Bementi kompetenciák Az összefüggő egyéni gyakorlat tapasztalatai Tanuló város, tanuló régió Az előzmény -TÁMOP (4.1.2.B1- 08) fejlesztéseinek hasznosulása IV. Térségi továbbképzési tanácsadó hálózat Célkitűzések Partnerek V. Prezentációk VI. Galéria

Tananyagfejlesztés (PTE) Szerkesztők, ill. szerzők, ívek (változás-bejelentéssel) ( : ív 22 Millió HUF( Jav: ív) Fodor Mónika, Lugossy Réka, Lehmann Magdolna (8 ív angol) Lendvai Endre (6 ív angol/ orosz) Reder Anna és mtsai ( 8 ív német) Bajusz Klára és mtsai (10 ív magyar) Kurucz Rózsa és mtsai (14 ív magyar +1 ív német) Tigyiné Pusztafalvi Henriette és mtsai (4 ív magyar) Szabó Veronika és mtsai ( 8 ív magyar) Orbán Jolán és mtsai (4 ív magyar) Gilbert Edit (4 ív magyar) Kéri Katalin és mtsai (8 ív magyar) Varga Aranka és mtsai (16 ív magyar jav: 18 ív ) Mrázik Julianna (4 ív magyar) Huszár Zsuzsanna és mtsai (8 ív magyar)

Speciális fenntartási követelmények „” 1.A projekt keretében kifejlesztett tananyag, tartalom alkalmazása 2019/2020. tanév tavaszi vizsgaidőszak végéig. 2.Az ötéves fenntartási időszakban a projekt keretében kifejlesztett tananyag, tartalom szükség szerinti továbbfejlesztése, szöveggondozása, aktualizálása 2019/ tanév tavaszi vizsgaidőszak végéig. 3.A fejlesztett tananyag, tartalom évenként minimum egyszeri frissítése és ennek közzététele a oldalon 4.Konzorcium esetén a konzorciumi szerződésben rögzíteni kell a fejlesztett tananyag, tartalom évenként minimum egyszeri frissítésének, aktualizálásának felelősségi rendszerét. 5.A fejlesztett tananyag, tartalom szerzői kéziratának megőrzése digitális, szerkeszthető formában a 2019/2020. tanév tavaszi vizsgaidőszakának végéig. 6.A projekt keretében megvásárolt licenc- illetve jogdíjak fenntartása a 2019/2020. tanév tavaszi vizsgaidőszakának végéig.

A fejlesztéseket megalapozó kutatásaink Az előző projekt fejlesztéseinek hasznosulása A féléves összefüggő gyakorlat tapasztalatai Bemeneti kompetenciák Tanuló város, tanuló régió

Kérdőíves (on-line) kutatásaink folyamatának sémája 1. Kutatási tervek 2. Kérdőívek szerkesztése tesztelése, véglegesítése 3. Adatfelvétel 4. Az adatok tisztítása, súlyozása, Nyers adatok, alaptáblák 5. Az elemzések alapjául szolgáló eredmények 6. Kutatási beszámolók, tanulmányok, 7. Az eredmények közzététele (konferenciák, publikációk) 8. Képzési, továbbképzési hasznosítás

SWOT- kiindulópontok ERŐSSÉGEK Rendelkezésre álló humán erőforrás és kialakított együttműködési keretek Pályázati és munkahelyi támogatás GYENGESÉGEK: A projekt egészének és kapcsolódásainak áttekinthetősége, tervezés, tervezhetőség, a normaszöveg struktúrája és az abból „eredeztetett” operatív struktúra nem feltétlenül racionális LEHETŐSÉGEK Változásmenedzsment Koordinált intézményközi együttműködések kölcsönös előnyök elérésére, több kérdésben szakmai konszenzus VESZÉLYEK Folyamatos korrekciós „pályán” Formális megoldások Versenykörnyezet A változó jogszabályi környezet kihívásai, harmonizációs nehézségek K4 I. negyedév