A sajtókommunikáció lehetőségei, főbb eszközök

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ALTERNAIV Nagybajom Város Önkormányzata TÁMOP / Pirka Mátyás Ifjúsági referens
Advertisements

A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
PROTOKOLL ÉS RENDEZVÉNYSZERVEZÉS
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
A direkt marketing fogalma
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
A publicisztikai és tájékoztató műfajok
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
Pápa Városi Televízió.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
DPR kommunikáció alapelvei
Közösségi internethasználat Nyitrai Erika ELTE IK Algoritmusok és Alkalmazásaik Tsz. tanársegéd.
Könyvtári digitális tartalmak az oktatási multimédiák számára
MIBŐL ÁLL A TÉVÉMŰSOR MIBŐL ÁLLNAK A TÉVÉK MIBŐL ÁLL A MÉDIARENDSZER Riport, hírműsor médiastruktúra.
Internet alapjai. Szakmák Multimédia szerkesztő Content-szerkesztő Content-Manager Webriporter Infobróker Online-szerkesztő Online-újságíró.
Változások a Tisztaszoftver Programban Taletovics Márk.
A PR TEVÉKENYSÉG ESZKÖZEI
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Helyszínek száma Részvevők megyénként.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
ATL - mit hirdessünk és hol?
A PLAKÁT Készítette: Wiedermann Katalin.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Az eseményszervezés formái, eszközei
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban október 24. Baktalórántháza Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka Kék Pont Alapítvány.
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
a Moodle autentikációjához a PTE FEEK-en
A TÁMOP pályázatok társadalmi egyeztetése Márkus Eszter Nemzeti Fejlesztési Ügynökség.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A rendezvények előkészítése
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
OPTEN Informatikai Kft. cég és jogi információs szolgáltatások Csőd-, és felszámolási eljárás adatokkal naponta többször frissülő cégadatbázis CÉGTÁR
Portálrendszerek és biztonság Bártházi András Első Magyarországi PHP Konferencia március 29. Copyright PHP Konferencia, 2003,
Kommunikációt segítő programok a hálózaton
Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
Windows Mobile és GPS használat Újratervezés az oktatásban Ladányi Gusztáv.
Szakdolgozat címe Szakdolgozó neve Konzulens: Konzulens neve
Szakszervezeti demonstrációk szervezése és kommunikálása
1 „Hogy életünk is fenntartható legyen” FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉS Dunaújvárosban Környezetvédelmi témájú internetes vetélkedősorozat A Dunaújvárosi Főiskola.
Hazai vámhatósági tapasztalatok és legjobb gyakorlatok az AEO-kal való együtt működés terén Konopás András százados2014. június 24. NAV KAVIG Konopás András.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Tartalomszolgáltatás a tartalomszolgáltatáshoz Csendes Iván NAPI Online hírügynökségi üzletágvezető MIBE konferencia
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Sajtótájékoztató szervezése, lebonyolítása
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Nyitórendezvény. Program 10:00-12:00 A megvalósítói csoportok rövid szakmai bemutatása 12:00-13:00 Ebéd 13:00-13:15 Sajtótájékoztató 13:15-14:00 Projektinformációs.
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Hajós Katalin Budapest, június 5.
A meghívás alapjai Előadó: Tibai Eszter. - Vannak akik nagyon jó meghívók - Nehezen megy, félnek a kudarctól - A meghívás is értékesítés - A célja időpont.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
HOGYAN LÁTJÁK A VÁLLALATI
EU Tájékoztató Szolgálat
2018/2019 tanév.
SZEGED, MOBILITÁSI KÉPZÉS
Előadás másolata:

A sajtókommunikáció lehetőségei, főbb eszközök Harka Éva UnivPécs főszerkesztő Pécs, 2010. április 15.

Cél Célcsoport Milyen körben való megjelenésre vágyunk? Milyen körben reális a megjelenés? Kiket érdekelhet ez a téma? Kiket érdekelhetnek az eredményeink?

Adatbázisok Adatbázisok kialakítása telefon/e-mail, forrás: internet, impresszumok személyes kapcsolati háló felhasználása ha lehet, másolni kell már meglévő, bevált átvétele e-mailcímek összeszedése (példa) a „gyalog” megoldás fenntartásuk folyamatos frissítést igényelnek!

Kapcsolattartás Kapcsolattartási módok, lehetőségek hírlevél körlevél hírajánló események

Meghívó Meghívó posta vs e-mail vs sms (példák) áttekinthető, tömör, minden információt tartalmazó, de nem poéngyilkos: ki(k) miről hol mikor (miért) időzítés (egy hét), rákérdezés

Sajtóanyag

Sajtótájékoztató Sajtótájékoztató Lényege: ugyanazon a helyen vannak jelen az informátorok és az informálódni kívánók Érvek a sajtótájékoztató ellen újságíró szempontból: - mindenhol ugyanaz jelenik meg - nem kap több infót, mint ami a sajtóanyagban van - ha nincs külön kérdésfeltevésre mód, nem lesz egyedi az anyaga

Sajtótájékoztató Az üzenet Az időpont legyen mondanivalónk egy témát járjunk körül (ha több megszólaló van, egyeztessenek) Az időpont hétköznap 10-11 óra dél: ebéd 8: hajnal 14-től: anyagleadás

Sajtótájékoztató Helyszín Nyilatkozók legyen egyértelműen meghatározva külső vs belső helyszín Nyilatkozók

Sajtótájékoztató A meghívottak köre készüljünk fel belőlük előzetesen biztosítsuk a kívánt feltételeket tv, rádió, sajtó, online médium vágókép, hanganyag, fotó, wifi

Utómunka Sajtófigyelés Sajtóelemzés További kapcsolattartás Médiakódex

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! További információ: harka.eva@pte.hu