IBM szolgáltatási körkép

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Automatikus diabemutató!
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Tisztelt Leendő Partnerünk! Engedje meg, hogy néhány mondatban bemutassuk kereskedésünket. Köztudott, hogy a takarítás, tisztítás szakipar területén egyre.
A weboldalunkon regisztrált felhasználó neveddel és jelszavaddal tudsz belépni. Amennyiben még nem regisztráltál oldalunkon, abban az esetben kérjük,
© 2010 IBM Corporation IBM Enterprise Content Management Az intelligens karakterfelismerés üzleti lehetőségei A dokumentum feldolgozás 5 lépcsője Előadó:
Virtualizált Biztonságos BOINC Németh Dénes Deák Szabolcs Szeberényi Imre.
A NEtTelefon – üzleti Előfizetőknek
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Iroda a felhőben.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Online pénztárgépek üzembe helyezése Indul az éleslövészet!
Windows SharePoint Services 3.0
Alapfogalmak (fogyasztó, jótállás, szavatosság, 72 órás cseregarancia)
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Az SAP bevezetése a Debreceni Egyetemen
A helyi önkormányzatok adósságkonszolidációja
IT-DEV-CON – IT-DEV-CON Kollár László Fejlesztési platform üzletág igazgató - Microsoft.
IBM Global Financing © 2013 IBM Corporation Innovatív IT finanszírozás Dr. Kováts Dénes IBM Global Financing részlegvezető.
Seminar on Lyophilization Seminar on Lyophilization Budapest, Hungary
Copyright © 2013, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1 Oracle cloud- forgatókönyvek Tóth Csaba vezető architect.
Infrastruktúra-felügyelet a privát felhőben
1 GTS Szerver Virtualizáció – Ügyvitel a felhőben.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
Az IKT szerepe a gazdaság erősítéséért Ilosvai Péter, IT Services Hungary.
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
A Microsoft rendszermenedzsment víziója A Dynamic Systems Initiative A System Definition Model Az üzemeltetésre tervezett szoftverek A SDM jelentősége.
Üzemeltetői Konferencia 8 Miért, Mikor, Mennyit Miért van szükség támogatásra ? Mikor van szükség támogatásra ? Mennyi támogatásra van szükség ?
Cég RegisztrálásaCég Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4. Lépés | Céges Felhasználó Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4.
Microsoft szoftverek a szakképzésben
Storage Virtualization Presentation Virtualization Server Virtualization Desktop Virtualization Application Virtualization SYSTEM CENTER.
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Avnet Technology Solutions Szakértő IT disztribúció világszerte 1955 óta Bartha Péter.
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
7 DayWealth regisztrációs segédlet Már havi 10 $ (2000Ft) Befektetéssel indítható A 3. hónaptól csengő $ hizlalják a pénztárcád ! Ezt NE hagyd ki ! Gyere.
AlertPay regisztráció Az AlertPay regisztráció feltételei közt szerepel a legalább 18 éves korhatár betartása. Az alábbi regisztrációs lehetőségek közül.
ORFK PORTÁL On-line bejelentések rendszere
Alert Pay Personal Starter számla regisztrációs segédlete Másold be ezt a linket a link keresőbe, vagy kattints rá
Hibrid felhő Privát-, publikus és hoster felhők összekapcsolása
Windows Server 2012 Kiadások, licencelés, lehetőségek
Demo/teszt környezetek Szerver konszolidáció Adatközpontok alapja.
Exchange Server 2007 Client Access Role
Segédlet vizuális programozáshoz Kovács László
1. 2 Mire érdemes figyelni a támogatási szolgáltatások használatakor? – Kulisszatitkok a Support optimális használatához Gruhala Izabella Tel:
Érettségi tájékoztató 2013/2014-es tanév. Az érettségi vizsga menete Írásbeli időszak: május –Az érettségi időpontokat külön táblázatban olvashatják.
7 DayWealth regisztrációs segédlet Már havi 10 $ (2000Ft) Befektetéssel indítható A 3. hónaptól csengő $ hizlalják a pénztárcád ! Ezt NE hagyd ki ! Gyere.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék Alkalmazás és megjelenítés virtualizáció Micskei Zoltán.
Azure Pack Felhő szolgáltatások a Windows Server 2012 R2 segítségével
Online szolgáltatások. Szoftver felépítése A „Felhő” bemutatása Ún. Hosting szolgáltatások – pontosan mit is jelentenek? Előnyök Témakörök © SKIDATA
Bárhol, bárhonnan, bármikor… Élelmezési-étkezési megoldások a felh ő ben el ő adó: Fizel Mihály tanácsadó GNSoft Kft.
Channels Management Europe
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
© 2013 IBM Corporation 2013 Q2 IBM szolgáltatási körkép Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft.
Kooperáció a felsőoktatásban
Biztonsági szabályozás szerepe a biztonsági rendszeren belül
2. Operációs rendszerek.
CONTROFLEX KFT Bemutatkozás. A Cég története A CONTROFLEX KFT-t januárjában Magyarországi magánszemélyek alakították Tevékenységi területe –gázelemzés.
ZH feladat Hozzon létre a Dokumentumok-on belül egy saját mappát, oda helyezze majd el a feladat megoldását!
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
LEASING HSF közgyűlés Nemes Krisztián HATÉKONYABB FINANSZÍROZÁS KOMBINÁLJA A BIZTONSÁGOS TERVEZÉST A RUGALMASSÁGGAL.
SZOFTVEREK (programok). Szoftver fogalma A szoftver (software) valamely számítógép rendszerhez tartozó programok, program- rendszerek, és azok dokumentációinak.
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
Kiss Balázs Geográfus MSc/I. évf..  Hazánkban leginkább használt levelezőrendszerek  Üzleti levelezőrendszerek  Thunderbird  Gmail  Apple Mail 
Móricz Pál – ügyvezető igazgató Szenzor Gazdaságmérnöki Kft.
Előadás másolata:

IBM szolgáltatási körkép Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft. monika_szekeres@hu.ibm.com 20-823-5709 2013 Q1

szolgáltatási fajták – együttműködési területek szerviz és hibabejelentés garancia kiterjesztés: eServicePac hasznos linkek: garancia ellenőrzése emelt szintű SLA kiválasztása hibabejelentéshez elérhetőség tanácsok viszonteladóknak 2013 Q1

IBM szolgáltások - együttműködés installálás (IBM/végfelhasználó végzi) integrálás különböző felmérés >> optimalizáció migráció konszolidáció virtualizáció költöztetés (ki-bekapcsolás, újraindítás, mozgatás, üzembe hely.) sw, hw támogatás/karbantartás üzemeltetés számítási felhő Outsourcing tevékenység 2013 Q1

Szerviz és hibabejelentés 06-1-382-5720 v. szerviz@hu.ibm.com géptípus (1234) + modellszám (A1B) + sorozatszám (7 digit) jelenség leírása (ami vizuálisan látható a kijelzőn) hivatkozás a szerződésbeli SLA-ra (ha van) ServicePac regisztrációs kód (vásárlás utáni link) ServiceSuite egyedi szerződés (M0xxx szám) IBM szervizmérnök megkapja a feladatot a szükséges SLA alapján elkeződik a hiba elhárítása garantált hibaelhárítás? 2013 Q1

gyártói alapgarancia kiterjesztése alapgarancia utáni hosszabbítás ServicePac gyártói alapgarancia kiterjesztése alapgarancia utáni hosszabbítás os sw támogatás wmware támogatás Az elérhető biztonság! 2013 Q1

Egy IBM hardver életútja gyártói alapgarancia alapgarancia utáni időszak ServicePac emelt szintű garanciakiterjesztés utólagos garancia 2013 Q1

Mit biztosít az alapgarancia? termék neve géptípus alapgarancia x3550 7978 3 YR On-Site NBD x3650 7979 DS3500 1746 3 YR IOL NBD TS3100 3573 Storwize 7000 2076 IOL=IBM Onsite Limited, korlátozott garancia, biz. Alkatrészeket futárral kiküld az IBM (és a végfelhasználónak v. az üzleti partnernek kell kicserélnie. NBD=Next Bus. Day=(hibabejelentés utáni) Következő munkanapon történő telefonos kapcsolatfelvétel. (A hibaelhárítás elkezdődik, de nem határozta meg az IBM, hogy mikorra garantálja a hibajegy lezárását. A Committed Services/garantált hibaelhárítású opció szolgál arra, hogy az IBM garantált időn belül elhárítsa a hibát. 2013 Q1

Mit biztosít a ServicePac? termék típus alapgarancia cikkszám SLA USD/3 év x3650 7979 3 YR On-Site NBD 41W9370 3 év helyszíni 7x24x24 garantált elhárítás 344 - 51J9300 3 év Windows/Linux sw támogatás (telefonos) 1203 51J8572 3 year 9x5 VMware támogatás (telefonos) Foundation/Essentials 2 processzorra 608 2155 USD/3 év Az IBM ServicePac-nél minden hónapban egy fix (más és más) átváltási árfolyammal számol! 2013 Q1

alap- és kiterjesztett garancia ellenőrzése: Hasznos linkek alap- és kiterjesztett garancia ellenőrzése: http://www-947.ibm.com/support/entry/portal/wlup emelt szintű SLA kiválasztása (Spac selector) https://www-304.ibm.com/sales/gss/download/spst/servicepac/extProductSelectorWWW.do hibabejelentés: szerviz@hu.ibm.com, v. 382-5716 2013 Q1

Tanácsok partnerek számára Csomagold össze, készíts mini megoldásokat! Adj hozzá vegyítve akár saját, akár ibm szolgáltatást! Vállalj olyan ügyet, amelynek nem minden elemét tudod lefedni szakértelemmel (és kérj (rész)ajánlatot az IBMtől)! Bármilyen (konfig) változást jelents az IBM felé! Használd az IBM (ingyenes) erőforrásait! (Innovációs Kp., nyilvános webes eszközök...) 2013 Q1

Ha bármiben segíthetek illetve ha kérdés merül fel, e-mailben: monika_szekeres@hu.ibm.com és mobilon: 20-823-5709 (08:00 – 18:00) elérhető vagyok. 2013 Q1