IBM szolgáltatási körkép Szekeres Mónika partnerfelelős/szolgáltatási osztály IBM Magyarországi Kft. monika_szekeres@hu.ibm.com 20-823-5709 2013 Q1
szolgáltatási fajták – együttműködési területek szerviz és hibabejelentés garancia kiterjesztés: eServicePac hasznos linkek: garancia ellenőrzése emelt szintű SLA kiválasztása hibabejelentéshez elérhetőség tanácsok viszonteladóknak 2013 Q1
IBM szolgáltások - együttműködés installálás (IBM/végfelhasználó végzi) integrálás különböző felmérés >> optimalizáció migráció konszolidáció virtualizáció költöztetés (ki-bekapcsolás, újraindítás, mozgatás, üzembe hely.) sw, hw támogatás/karbantartás üzemeltetés számítási felhő Outsourcing tevékenység 2013 Q1
Szerviz és hibabejelentés 06-1-382-5720 v. szerviz@hu.ibm.com géptípus (1234) + modellszám (A1B) + sorozatszám (7 digit) jelenség leírása (ami vizuálisan látható a kijelzőn) hivatkozás a szerződésbeli SLA-ra (ha van) ServicePac regisztrációs kód (vásárlás utáni link) ServiceSuite egyedi szerződés (M0xxx szám) IBM szervizmérnök megkapja a feladatot a szükséges SLA alapján elkeződik a hiba elhárítása garantált hibaelhárítás? 2013 Q1
gyártói alapgarancia kiterjesztése alapgarancia utáni hosszabbítás ServicePac gyártói alapgarancia kiterjesztése alapgarancia utáni hosszabbítás os sw támogatás wmware támogatás Az elérhető biztonság! 2013 Q1
Egy IBM hardver életútja gyártói alapgarancia alapgarancia utáni időszak ServicePac emelt szintű garanciakiterjesztés utólagos garancia 2013 Q1
Mit biztosít az alapgarancia? termék neve géptípus alapgarancia x3550 7978 3 YR On-Site NBD x3650 7979 DS3500 1746 3 YR IOL NBD TS3100 3573 Storwize 7000 2076 IOL=IBM Onsite Limited, korlátozott garancia, biz. Alkatrészeket futárral kiküld az IBM (és a végfelhasználónak v. az üzleti partnernek kell kicserélnie. NBD=Next Bus. Day=(hibabejelentés utáni) Következő munkanapon történő telefonos kapcsolatfelvétel. (A hibaelhárítás elkezdődik, de nem határozta meg az IBM, hogy mikorra garantálja a hibajegy lezárását. A Committed Services/garantált hibaelhárítású opció szolgál arra, hogy az IBM garantált időn belül elhárítsa a hibát. 2013 Q1
Mit biztosít a ServicePac? termék típus alapgarancia cikkszám SLA USD/3 év x3650 7979 3 YR On-Site NBD 41W9370 3 év helyszíni 7x24x24 garantált elhárítás 344 - 51J9300 3 év Windows/Linux sw támogatás (telefonos) 1203 51J8572 3 year 9x5 VMware támogatás (telefonos) Foundation/Essentials 2 processzorra 608 2155 USD/3 év Az IBM ServicePac-nél minden hónapban egy fix (más és más) átváltási árfolyammal számol! 2013 Q1
alap- és kiterjesztett garancia ellenőrzése: Hasznos linkek alap- és kiterjesztett garancia ellenőrzése: http://www-947.ibm.com/support/entry/portal/wlup emelt szintű SLA kiválasztása (Spac selector) https://www-304.ibm.com/sales/gss/download/spst/servicepac/extProductSelectorWWW.do hibabejelentés: szerviz@hu.ibm.com, v. 382-5716 2013 Q1
Tanácsok partnerek számára Csomagold össze, készíts mini megoldásokat! Adj hozzá vegyítve akár saját, akár ibm szolgáltatást! Vállalj olyan ügyet, amelynek nem minden elemét tudod lefedni szakértelemmel (és kérj (rész)ajánlatot az IBMtől)! Bármilyen (konfig) változást jelents az IBM felé! Használd az IBM (ingyenes) erőforrásait! (Innovációs Kp., nyilvános webes eszközök...) 2013 Q1
Ha bármiben segíthetek illetve ha kérdés merül fel, e-mailben: monika_szekeres@hu.ibm.com és mobilon: 20-823-5709 (08:00 – 18:00) elérhető vagyok. 2013 Q1