Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005. Az utalvány-nyomtatás nemzetközi folyamatának automatizálása az Accor Services-nél Emmanuel Petit Accor.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
© 2010 IBM Corporation IBM Enterprise Content Management Az intelligens karakterfelismerés üzleti lehetőségei A dokumentum feldolgozás 5 lépcsője Előadó:
Advertisements

Virtualizált Biztonságos BOINC Németh Dénes Deák Szabolcs Szeberényi Imre.
Hálózati és Internet ismeretek
Valós idejű tesztlefedettség- monitorozás JEE környezetben Dr. Ferenc Rudolf, Szegedi Tudományegyetem Bakota Tibor, FrontEndART Szoftver Kft.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
A november 18-i workshop napirendje
Magyarországi cloud computing megoldások, belépési területek a hazai kis- és közepes méretű vállalatok számára Riba István.
Intranet portál bemutató
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
A Helyi LEADER Akciócsoportok szerepe a vidék turizmusában
Üdvözlés Megoldások az ügyfelek elvárásai szerint Üdvözöljük Önöket az Adamnet Kft partnernapja alkalmából! A mai napon a Mitel Networks Ltd IP PBX megoldásait.
Verfasser · weitere Angaben
1 Informatikai Szakképzési Portál Hálózati és Internet ismeretek Hálózati menedzsment.
Harapjon rá a megtakarításra! Önkormányzati kiadások hatékony felhasználásának eszközei.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
Kőnig Tibor főmérnök Microsoft Magyarország. Ma a vállalatok elsősorban olyan szoftvereket használnak, amelyeket maguk futtatnak ez a helyben telepített.
Hatékonyságnövelés IT biztonsági megoldásokkal Szincsák Tamás IT tanácsadó 2012.Október 17.
RENDSZERINTEGRÁLÁS B_IN012_1
Informatikai megoldások egy kézből
A VASÚTI KÖZLEKEDÉS JÖVŐJE EURÓPÁBAN NEMZETKÖZI KONFERENCIA
© 2009 IBM Corporation Egy jól működő kórház IBM informatikával Kiss Ferenc – Marketplace Sales Leader október 8.
Trendek a szoftveriparban: e-business és e-development Csontos Péter IQSOFT Rational e-development szakmai nap 2000 február 16.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT biztonság menedzsment a gyakorlatban (döntéshozóknak) Kovács Balázs META Group Stratis.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Nagyvállalati projektmenedzsment megoldás a Fővárosi Vízművek Rt.-nél Előadó: Fritsch Róbert CIO, Fővárosi.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia „Motorunk a minőségünk” Darabkövetés az Audi Hungaria Motor Kft-nél Tóth Gábor Audi Hungaria Motor Kft.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az ERP jövője – a jövő ERP-je Biber Attila Microsoft Magyarország Kft.
Előadó: Kárpáti Péter Üzleti folyamatvezérlés nagyvállalati környezetben (BizTalk Server 2004, Office InfoPath 2003 és Windows.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Korszerű irodai ügymenet komplex dokumentum-kezelési megoldásokkal.
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
1 Magyarország 2020 perspektívájában Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt november 29.
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
Vezetői Információs Rendszer Kialakítása a Szegedi Tudományegyetemen Eredmények - Tapasztalatok Vilmányi Márton.
A pécsi hőszolgáltatás fennállásának 50. évfordulójának alkalmából 1 TÁVHŐSZOLGÁLTATÁSI SZAKMAI NAPOK május 9-11., Pécs amihez gratulál a 22 éves.
Informatikai döntéstámogatás az MVM-nél
IT-ÜZLET-INTELLIGENCIA Polner Tamás Szerver üzletág vezető Microsoft Magyarország
Operációs Rendszerek II.
Copyright © 2012, SAS Institute Inc. All rights reserved. STATISZTIKA ÉS VIZUALIZÁCIÓ - ÚJ LEHETŐSÉGEK A STATISZTIKAI ADATOK MEGJELENÍTÉSÉRE ÉS FELTÁRÁSÁRA.
Major Ildikó Osztályvezető-helyettes SAP/CO modulvezető
Villamos energetikai szakember találkozó
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Az üzleti rendszer komplex döntési modelljei (Modellekkel, számítógéppel támogatott üzleti tervezés) II. Hanyecz Lajos.
Draskóczi József r. alezredes
Müller László vezető fejlesztő EQL Soft Informatikai és Tanácsadó Kft.
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
2006.augusztus — Budapest BO stratégia tervezet Előadó:
4/7/2017 StorSimple: A felhő-integrált tároló Windows Server 2012 R2 konferencia © 2012 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows,
Béren kívüli juttatások új generációja!
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
Piramis klaszter rendszer
4.Tétel: xDSL, VoIP, FTTx, NGN
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
Fejlesztés gyorsítása felhő technológiákkal Microsoft Azure Pack a LogMeInnél ÁPRILIS 01, 2015.
BT bemutatkozás Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Kooperatív délután
Csapó Benő SZTE Neveléstudományi Intézet MTA-SZTE Képességfejlesztés Kutatócsoport A PISA céljai, tudományos alapjai.
BEVEZETŐ „Évente 243 milliárd euró elpazarlását és 15 millió fa kivágását lehetne megelőzni azzal, ha az unióban általánossá válna az.
EDI alapú számlázás - magyarországi bevezetési lehetőségek
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
BS es Információ Biztonsági Irányítási Rendszer bevezetési és üzemeltetési tapasztalatai Potóczky András Pénzjegynyomda Rt., számítástechnikai.
LoRa technológia, LoRaWAN hálózatok
Aegon smartCASCO – új generációs okostelefon alkalmazás-fejlesztés www
Elektronikus számlázás Kiút a paradicsomból
Előadás másolata:

Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005

Az utalvány-nyomtatás nemzetközi folyamatának automatizálása az Accor Services-nél Emmanuel Petit Accor Services Valyon József ABESSE Rt.

Napirend  Accor Services bemutatása  Az utalvány-nyomtatás folyamata  Korábbi megoldás jellemzői  Üzleti elvárások, megoldandó problémák  Az alkalmazott megoldás bemutatása  Összefoglalás

Accor Services a világban  A világ vezető utalvány kibocsátója  Stratégiai pozíció a Humán Erőforrás piacon  Bizonyított tapasztalat  Technológiai háttérrel segített dinamikus fejlődés  34 ország  ügyfél  19 millió felhasználó  elfogadóhely

Accor Services Magyarország  1993 óta Magyarország első számú utalvány szolgáltatója  Folyamatosan bővülő termékskála  Innovatív megoldások  ügyfél  felhasználó  elfogadóhely  25 Mrd forgalom 2004-ben

Napirend  Accor Services bemutatása  Az utalvány-nyomtatás folyamata  Korábbi megoldás jellemzői  Üzleti elvárások, megoldandó problémák  Az alkalmazott megoldás bemutatása  Összefoglalás

Az Accor Services üzleti modell Elfogadók (boltok, éttermek, szolgáltatók…) Felhasználók (alkalmazottak, állampolgárok) Visszatérítés, reklamáció Megoldás koncepció és menedzsment Szolgáltatás elosztása Szolgáltatás felhasználása VisszatérítésFizetés Ügyfelek (szervezetek, kormányzat, intézmények)

Utalvány előállítás Ország 1 Production Center Ország N

Napirend  Accor Services bemutatása  Az utalvány-nyomtatás folyamata  Korábbi megoldás jellemzői  Üzleti elvárások, megoldandó problémák  Az alkalmazott megoldás bemutatása  Összefoglalás

Korábbi megoldás jellemzői  BizTalk 2002  Eltérő backend rendszerek a satellite-eken  Architektúra, belső működés eltér  Egységes interfészek  Bővítése fejlesztést igényel  Valójában egyetlen satellite kezelésére készült  Bővítése fejlesztést, nem konfigurálást jelent  Nehézkes hibakeresés  Kezeletlen hibaágak / folyamat újraindítás  Költséges üzemeltetés  Rendszeres emberi beavatkozást igényel  Kommunikációs költségek  Sok időt vett el a problémák felderítése  FTP alapú adatátvitel

Napirend  Accor Services bemutatása  Az utalvány-nyomtatás folyamata  Korábbi megoldás jellemzői  Üzleti elvárások, megoldandó problémák  Az alkalmazott megoldás bemutatása  Összefoglalás

Üzleti elvárások  Az összekapcsolt rendszerek nem változhatnak  Bővíthetőség  Új satellite: konfigurációval és nem fejlesztéssel  Megbízhatóság  „Straight through processing”  Működési költségek csökkentése  Kevesebb hálózati forgalom  Emberi beavatkozás nélküli működés  Hiba felderítési idő csökkentése  Egyszerűbb üzemeltetés  Egyszerű konfigurálás  Átlátható, követhető működés  Gyors hibakeresés / javítás

Megoldandó problémák - 1  Több satellite kezelése a meglévő interfészen  Interfész nem változhat  MSMQ, Web Service  Alacsony rendelkezésre állású vonalak kezelése  Újrakezdések számának csökkentése  Hosszú lefutású tranzakciók  Bővíthetőség konfigurációval  Új satellite bekapcsolása fejlesztés nélkül  Robosztus működés  Kezelhető hibák kezelése  Több szintű logolás

Megoldandó problémák - 2  Konfigurálhatóság  Könnyen bővíthető (konfigurálás)  Skálázható, hangolható rendszer – teljesítményt befolyásoló paraméterek kivezetése  Átláthatóság  Robosztus hibakezelés, többszintű hibainformációk  Informatív – üzleti adatokkal kiegészített – hibaüzenetek  Alapos, részletes logolás, backup

Napirend  Accor Services bemutatása  Az utalvány-nyomtatás folyamata  Korábbi megoldás jellemzői  Üzleti elvárások, megoldandó problémák  Az alkalmazott megoldás bemutatása  Összefoglalás

Alkalmazott megoldás  Partner: ABESSE Informatikai Tanácsadó Rt.  BizTalk 2004  BITS (Background Intelligent Transfer Service)  A folyamat hibáinak minimalizálása  Letöltés költségeinek csökkentése  Az üzemeltetés és működtetés költségeinek csökkentése  Világos architektúra  BizTalk szakértelmet „nem” igényel  Célalkalmazások az üzemeltetéshez

A rendszer felépítése

Az utalvány nyomtatás folyamata  1 összetett folyamat  Nagyméretű „production file” letöltés  Akár 50MB  Sok kisméretű „logistic file” letöltés  Akár 5000 db / tranzakció  Kb Kb / file  Hosszú, nem BizTalk folyamatok  3 státusz állító folyamat  Rövid, egyszerű  5000 tranzakció / nap / satellite  Mindenhol feladat az üzenetek irányítása  A korábbi rendszer öröksége

Az üzenetek továbbítása

Fájl letöltés (BITS)  Több fájl egyidejű letöltése  Elfedi a kapcsolat bizonytalanságait  Kevesebb letöltés  Olcsóbb, gyorsabb  A letöltések atomiak  Egyszerűbb hibakezelés  Átlátható működés  Kisebb BizTalk erőforrásigény  Minimális technológiai elvárás a satellite rendszerek felé

Napirend  Accor Services bemutatása  Az utalvány-nyomtatás folyamata  Korábbi megoldás jellemzői  Üzleti elvárások, megoldandó problémák  Az alkalmazott megoldás bemutatása  Összefoglalás

Eredmények  Kb. 1 emberhónap össz. ráfordítás  Változatlan háttérrendszerek  Stabilabb megoldás  Gyorsabb működés (3-4x)  Egyszerűbb menedzsment  Kevesebb monitorozás (minden satellite rendszerben)  Kevesebb troubleshooting  Nincs késedelem  Elégedettebb ügyfelek  Kommunikációs költségek csökkenése

Köszönjük megtisztelő figyelmét! Elérhetőségek: Név: Emmanuel Petit Cím: 1077 Budapest, Almássy tér 2. Név: Valyon József Cím: 1115 Budapest, Ecsed u. 18. Telefon: +36 (30)