Lelkesedni lélekkel lehet Palágyi Kata 2009. 02.26.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A HÁROM FA.
Advertisements

Krisztus uralma alatt élni 5.
Turisztikai szuksegletek
MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
A HÁROM FA.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
Szociális munka a börtönben
A tanári munka értékelése
Tommy's Window dia ♫ Hangszóró szükséges A gyerekek örökkévalók
PALLÓ zárókonferencia BMK, január 30. A közművelődési intézmények szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben Felnőttképzési információs és segítő.
POLITIKA Egy napon egy fontos párt elnöke autóbalesetben meghalt. A lelke – nyilván tévedésből – felszállt a mennybe és szemben találta magát Szent Péterrel...
A tudatos élet alapelvei
Japán és amerikai üzleti partnerrel
Amikor sikerül! Babamasszázs oktatás hátrányos helyzetű szülők számára, az Angyalkert Gyermekházban Zsanda Emília Okleveles csecsemőmasszázs oktató.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
Fejlesztések, többlettudás és forrásközpont az EGYMI-kben
Instrukció - Autonómia Megelőzés – Alkalmazkodás - Gondoskodás Készítette: Ludánné Pécsi Erzsébet NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
Modláné Görgényi Ildikó. Vidékfejlesztés A gazdaság folyamataiban látható és minden érintett számára érezhető javulás következzen be. Minőségi, a környezet-
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Büntetés-végrehajtási
TÁMOP B program Képzési kompetenciaprofilok bemutatása
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
ALAPIGE: 1Kir 3,
A Paradicsom és a Pokol.
Élt egyszer egy dombtetőn három fa
HÁZASSÁGI KONFLIKTUSOK ÉS KEZELÉSÜK Bodor Enikő, szociális munkás Bölön, 2007 december 2.
TRÉFÁK 6. saját gyűjtésből Készítette: Kovácsné Balla Györgyi.
„OKOS TANÁCS NÉLKÜL AZ ERŐ LEROGY …” HORATIUS
A szociális kompetenciák fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel
IMA MAGYARORSZÁGÉRT. KEDVES SZERETETREMÉLTÓ EMBEREK!
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
Külső instruktorok felkészítése Érintett területek A hátrányos helyzetűekkel történő foglalkozás kérdései Minőségbiztosítási elvárások, előírások.
A három fa. Egy magas hegy tetején volt három fa. Egy szép napon beszélgetni kezdtek vágyaikról, reményeikről, álmaikról.
Alkohol- drogproblémák és a segítés lehetőségei kurzus
MESÉLJ APU (Muhi János) Zene: Fiam (Komár László).
♫ Hangszóró szükséges ♫ Hangszóró szükséges Az oldalak kattintásra haladnak tovább. Copyright © 2008 Tommy's Window. All Rights Reserved David Brandt.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
LB értékelési módszerek, technikák MAB Budapest, 2007 január 17. Topár József.
Biztos Kezdetről immáron sokadszor elindult 5 modell program elindult 50 program 2007-elindult Szécsény alkalmazott kísérlet ?
A pszichológia tárgya mentális folyamatok viselkedés.
KOLLABORÁCIÓT ÉS KOOPERÁCIÓT TÁMOGATÓ ESZKÖZÖK
A vezető a legjobb HR-es.
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Coachok és a motiváció. Ahány coach, annyi motiváció? Coachok karakterisztikája: 74% nő – 26% férfi 41 éves átlagéletkor (25-78 év) Eredeti végzettsége:
Demonstráció az EDF DÉMÁSZ-nál Tapasztalatok, elemzés EVDSZ Konferencia - "A munkavállalói érdekvédelem - MOZGÓSÍTÁS"
VIII. Nemzetközi Táplálkozásmarketing Konferencia Az egészség dimenziói a táplálkozásmarketingben május Zamárdi.
Kortárssegítő képzés Lőrincz Norbert, Kovács Anita Kortárssegítő képző
Munkamánia – „Kényszerelem” a munkahelyen
Önértékelés - életpálya - változó kompetenciák
Támogató szolgáltatások női aspektusai Illés Tímea.
JOB Klub Álláspiaci kulisszatitkok
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
Maximális teljesítmény
Istennel beszélget egy ember
Az Anthropolis Egyesület
Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
Készítette:Tóth Sándorné
Gondolatok a barátságról
Lelki egészség kontra kiégés A lelki egészség megőrzésének és a kiégés elkerülésének lehetőségei Stionné Tokaji Judit
Szociálpszichológia 3. Illés Anikó. Benyomáskeltés Eddig a benyomások alakulásáról Most: Reklám Becsapás Befolyásolás Stratégia Színház...
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
Innovációt támogató megoldások: „Halad, aki megindult” ZALAEGERSZEG, 2015.SZEPT.30. JÓ GYAKORLATOT MEGOSZTÓ KONFERENCIA.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
A HÁROM FA.
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Vajon mi motiválja a munkavállalót?
AZ ÓVODÁS GYERMEK ÉS AZ ERKÖLCS
Előadás másolata:

Lelkesedni lélekkel lehet Palágyi Kata

A motivált pedagógus Szereti a munkáját Hiteles modell Szereti a gyerekeket Hisz a sikerükben Szereti saját magát Egészséges önértékelése van.

Hogyan legyünk motiváltak? Légy motivált! Légy spontán! Döntést kell hoznunk!

A választás Energiánk, időnk, pénzünk, fordíthatjuk A, arra, hogy azt elemezzük mi rossz a helyzetünkben vagy B, arra, hogy milyen kiút, megoldás, fejlődési lehetőség van, mi a jó a helyzetben.

A lélek karbantartásának lehetőségei Motivációk, attitűdök tisztázása Önismeret fejlesztése Határaink kialakítása és megvédése Támogató csoportok, mentorálás, egymás segítése – esetmegbeszélés Képzések, tréningek Stresszek tudatos kezelése

Stressz-kezelés Biztos háttér -magánéleti harmónia Hobbi Szórakozás Humor Sport Relaxáció Stressz hatások kognitív átstrukturálása

Együttműködés Lelkesedésünkkel hatunk egymásra Kölcsönös megerősítés Jó megoldási módok megosztása Jó stressz- kezelő technikák megosztása Konkrét segítség Ventillációs lehetőség

A két favágó Az erdőben egymás mellett dolgozott két favágó. Mindketten egyformán jól kezelték a fejszét, de a munkamódszerük nem egyezett: az első kitartó munkával vágta a fákat, egyiket a másik után. Ritkán és akkor is csak rövid szünetet tartott. A másik favágó óránként hosszabb pihenőre megpihent. Naplementekor az első favágó csak a munka felét végezte el. Izzadtan és fáradtan tette le a szerszámot, szinte teljesen kimerült. A második, szinte hihetetlen, de befejezte a munkát. Egyszerre kezdték a favágást és a fák is nagyjából egyformák voltak. Az első favágó nem hitt a szemeinek. - Nem értem a dolgot - mondta. - Minden órában kiadós pihenőt tartottál és mégis előbbre vagy. - Igen, láttad, hogy minden órában megálltam pihenni. Amit viszont nem láttál az az volt, hogy a szünetet arra is felhasználtam, hogy megélezzem a fejszémet - mondta a másik favágó.