Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP-2.2.3-09/1-2009-0005.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Somogyi Térségi Szakképző Központ Létrehozása TÁMOP /2-2F Milánkovics Ibolya Gálovics Edit.
Gundel Károly Térségi Integrált Szakképző Központ TÁMOP / január „Jó szakma- biztos jövő”
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tehetségpont létrehozása
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
“Térségi Integrált Szakképző Központ létrehozása”.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
TISZK informatikai rendszerek MS alapon
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
A FELNŐTTKÉPZÉS AKTUÁLIS KÉRDÉSEI Soós Roland ÉRÁK május 29.
PÁLYÁZATI LEHETŐSÉGEK A HUMÁNERŐFORRÁS OPERATÍV PROGRAMOKBAN
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat július 02. Tóthné Jachimovits Magda szakmai vezető A TISZK rendszer.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
SZAKKÉPZÉS- FEJLESZTÉS NÓGRÁD MEGYÉBEN. A KEZDET tavasza az Oktatási Minisztérium Alapkezelő Igazgatósága pályázatot hirdetett „a szakképzési programok.
A TISZK szerepe Nógrád megye szakképzésében. A TISZK és a költészet MIÉRT? MIKOR? MINEK? MEDDIG? MICSODÁT?
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Kamarai előadás március 2.
“Térségi Integrált Szakképző Központok létrehozása”

A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
PROJEKTZÁRÓ A SZOLGÁLTATÓ KONZORCIUM SZEREPE A TISZK FEJLESZTÉSI FELADATKÖRÉBEN Széchenyi István TISZK, november 16.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Középtávú szakképzési koncepció Borsod-Abaúj- Zemplén Megyében Egységes szerkezetű TISZK-ek létrehozásának lehetősége Előadó: Dr. Simon Csaba Ph. D. mb.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt indikátorai Az Európai Unió támogatásával, az Európai.
FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Országos Egyházi TISZK TÁMOP / Szakmai konferencia február Glowacz Miklósné projektmenedzser.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény FÉMES NAPOK Fejér megye szakképzési helyzete, különös tekintettel a fémipari szakképzésre Dávid Lajos - Fejér.
Az Európai Szociális Alap támogatásával Zempléni Térségi Integrált Szakképz ő Központ fejlesztési eredményei, fenntartási lehet ő ségei Dr. Simon Csaba.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Munkaerő-piaci képzések megközelítése. Törvényi változások n a szakképzésnek és a felnőttképzésnek a munkaerő-piaci igényekkel való összehangolása, n.
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /

A TÁMOP intézkedésről A szak- és felnőttképzés struktúrájának átalakítása – TISZK rendszer fejlesztése c. pályázat Átfogó célja: munka-erőpiaci keresletre rugalmasan reagálni képes szakképző intézményrendszer kialakítása Kiemelt célja: rugalmas képzésszerkezet kialakítása képzésminőség és tartalom javítása

Támogatási Szerződés száma: TÁMOP / Globális kihívások, lokális válaszok Kedvezményezett: Balaton-Felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás A projekt

A projekt szakmai céljai 1. A megyei és városi rendszerekkel összhangban egységes minőségirányítási rendszer létrehozása A tagintézmények képzéskínálatának összehangolása, munkaerőpiac igényeihez való igazítása A társulás 5 tagintézménye számára egy egységes képzési adatbázis létrehozása Új, akkreditált képzésének bevezetése

A projekt szakmai céljai 2. Új képzési tananyagok kifejlesztése a digitális tananyag és multimédiás anyagok használatával Modulrendszerű képzések bevezetése Kreditrendszer kialakítása – iskolák közötti átjárhatóság biztosítása Tanulók pályakövetési rendszerének kialakítása

A megvalósítás belső eszközei A kitűzött célok megvalósítását –intézményenként a Társulás által foglalkoztatott : fejlesztő pedagógusokkal (összesen 58 fő) mentorokkal (összesen 20 fő) és pszichológusokkal (összesen 5 fő) –a tagiskolák vezetőivel és munkatársaival együttműködve kívánjuk megvalósítani.

A megvalósítás külső eszközei Törvényi keretek közötti, jogszabályi előírásoknak megfelelő, szakszerű működésünket –közbeszerzési szakértő team –jogi tanácsadó –monitoring szakember –esélyegyenlőségi szakértő –könyvvizsgáló kiválasztásával és megbízásával a nyílt, tisztességes és átlátható verseny betartása mellett kívánjuk ig biztosítani.

Számszerűsíthető eredmények 1. Mutató neveMérték- egység Kiinduló érték TISZK összes tanuló létszámafő Munkahelyi gyakorlati képzésben résztvevők száma fő Szakképzésből kilépők és tovább nem tanulók közül a szakmájukban elhelyezkedők aránya % Felnőttképzésben résztvevők számafő Szakképzést sikeresen befejezők aránya % A bevont hátrányos helyzetű tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya % A bevont, az oktatási rendszerből lemorzsolódott tanulók közül a képzést sikeresen befejezők aránya %778586

Számszerűsíthető eredmények 2. Mutató neveMérték- egység Kiinduló érték Az oktatói képzést/továbbképzést sikeresen befejezők aránya %96 98 A menedzsment képzést sikeresen befejezők aránya %98 Kidolgozott, továbbfejlesztett tananyagok, továbbképzési tematikák száma db A pályaorientációs-, pályaválasztási és karrier tanácsadási szolgáltatást igénybevevők száma fő Kialakított közösségi funkciók, tevékenységek száma db3333

Időbeli elképzelések január 4. – projekt kezdő időpont január június - képzési kínálat összehangolása, képzési adatbázis kialakítása április – december – tananyagfejlesztések, modul- és kreditrendszer kialakítása, felnőttképzési kínálat fejlesztése, akkreditációk megszerzése, pályakövetési rendszer kialakítása december 31. – projekt záró időpont

Köszönöm a figyelmüket!

Elérhetőségeink: Székhely: 8200 Veszprém Megyeház tér 1. Telephely: 8400 Ajka Szabadág tér 19. tel.: 88/ fax.: 88/