Expanding horizons Jean Monnet „Learning EU at schools”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
P ÁLYAVÁLASZTÁS 2013/2014 Dabasi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola 1.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Szűts József Általános Iskola
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: ELTE - PPKE informatika tananyagfejlesztési projekt Honlap:
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Az IKT-eszközök alkalmazásának és fejlesztésének pedagógiai támogatottsága évfolyam OKI-kutatás-fejlesztési projekt.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
A gazdaságról, a mindennapi pénzügyekről egyszerűen a évfolyamon tanító pedagógusoknak című akkreditálás alatt álló tanártovábbképzésről Szűcs Tamás.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Szakmai Monitoring Műhely. RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
A kerekasztal résztvevői
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
PROJEKTZÁRÓ A SZOLGÁLTATÓ KONZORCIUM SZEREPE A TISZK FEJLESZTÉSI FELADATKÖRÉBEN Széchenyi István TISZK, november 16.
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
Szakmai munkánk a pályázatban
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Tanévnyitó szeptember 5. Felnőttoktatási tagozat Budapest IX
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A felnőttképzés tervezése, szervezése szervezeti formái Összeállította: Marton Eszter.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Az Erasmus - jelen és jövő - ELTE, Budapest, október 2. Bokodi Szabolcs Tempus Közalapítvány.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
PORTFÓLIÓVÉDÉS június 5-6. Bogáthné Erdődi Judit.
Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása TÁMOP B számú projekt Projektzáró rendezvénye.
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Rákosi Szilvia, szakértő, NJSZT
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
PORTFÓLIÓVÉDÉS június 20. Bogáthné Erdődi Judit.
Regionális konferencia
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Mi mit miért? Mottó: nem értünk hozzá!
Előadás másolata:

Expanding horizons Jean Monnet „Learning EU at schools”

A célcsoport 40 fő gyakorló pedagógus Általános iskola (25 fő)Középiskola (15 fő) Tanító (5 fő) Szaktanár (15 fő) Gyógypedagógus (5 fő) Gimnázium (10 fő) Szakképző (5 fő) Term. Tud. (5 fő)Társ. Tud. (5 fő) Idegen nyelv (5 fő)

Költségvetés és pénzügyek Totál keret: ,00 € Brüsszel (75%): ,00 € Önrész (25%): ,00 € Előfinanszírozás (80%): ,00 €

A management tagjai és felelősök N. Tóth Ágnes: projekt manager, Kutatási tevékenység Kiss Csilla és Székely Klára: Eu- ismeretek kurzus Farkas András és Bogáthné Erdődi Judit: IKT-ismeretek kurzus Köcséné Szabó Ildikó és Simon Katalin: publikációk és akkreditáció

1.lépés- projektindító work shop F2/1 35.old. Időpont: Helyszín: NYME- PSZK Résztvevők száma: 75 fő (1 külföldi+ 1 bp-i+ 73 helyi résztvevő) Tématika: –Az EU –ismeretek oktatásának szükségessége (előadók:….) –A projekt munkaterve – NTÁ: feladatok, határidők –A részterületek megvalósításának módja – Kiss Csilla- Farkas András- Köcséné Szabó Ildikó- NTÁ –Képzési szerződések aláírása –Team-ek szervezése, időpontok konkretizálása

2. Lépés A tanárok EU-ismereteinek bemeneti mérése Feladatok: –Tesztszerkesztés –Adatfelvétel (időpontja:2012..április 12.) –Adatrögzítés –Adatelemzés –Tanulmányírás Felelős: N. Tóth Ágnes- Köcséné Szabó Ildikó- Simon Katalin Határidő:

3. lépés- EU- studies Időkeret: 90 óra (konzultáció+ távoktatás) Tananyag: =53da5e a85-908b e4d041f&cid=ed42a9c4-713e-4f8e- 964a-6fe18aab147b =53da5e a85-908b e4d041f&cid=ed42a9c4-713e-4f8e- 964a-6fe18aab147b Felelős: Dr. Kiss Csilla és Székely Klára Határidő: június 30. Kontakt órák: 45 óra= 3 hétvége

4. lépés- IKT- ismeretek Időkeret: 30 óra Tananyag: opcoinális Felelős: Farkas András és Bogáthné Erdődi Judit Határidő: június 30. Kontakt órák:…………….