Kassa megye marketing tevékenysége az idegenforgalomban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Kóstoljon bele” a Vidék Ízébe!
Advertisements

Magyar Fesztiválszövetség közgyűlése Százhalombatta, november 25. Dr. Faragó Hilda.
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
INKUBÁTOR KOMÁRNO – Centrum pre podporu činností podnikateľov, n.o. Adrián Horváth.
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
Támop / Vas Megyei Önkéntes Centrum Központban az önkéntesség március1.
Idegenforgalmi fejlesztési lehetőségek Pozsony környékén
A kerékpáros turizmus fejlesztési stratégia céljai, alapelvei Kerékpáros Tárcaközi Bizottság január 28. DR. KOVÁCS MIKLÓS turisztikai szakállamtitkár.
A helyi termék szerepe és lehet ő sége Zala megyében Kovács Tünde, projektszakért ő Kerka völgy aranya, a méz - a helyi termékekért Zalamerenye, 2010.
ZEMPLÉN EURORÉGIÓ 1 XI. LOGISZTIKAI FÓRUM FEBRUÁR 18. CENTRALIZÁLT VAGY DECENTRALIZÁLT GAZDASÁG REGIONÁLIS FEJLESZTÉSEK Előadó: Juhász István ügyvezető.
A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Területfejlesztési Koncepció és a Területfejlesztési Stratégiai Program megújítása Szolnok, február 2. Jász-Nagykun-Szolnok.
Kerékpárral a Fertő–tó Neusiedlersee kultúrtájon Partnertalálkozó és workshop 2. workshop: Kerékpáros térség szervezésének módszere.
SZIE Enyedi György Regionális Tudományok Doktori Iskola
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
A turizmus rendszer környezete
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
Szekszárd Megyei Jogú Város településfejlesztési koncepciójának és integrált városfejlesztési stratégiájának aktualizálása Partnerségi egyeztetés.
TDM Szakmai Nap november 21.
Ajkai Kistérség Idegenforgalmának jellemzői
Ugrás az első oldalra A jövőképtől a megvalósításig Városfejlesztés irányai, feladatok ban Dr. Szaló Péter szakállamtitkár A jövőképtől a megvalósításig.
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Rekreáció és turizmus a Duna mentén
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
Önkormányzatok turisztikai feladatai
Vidékfejlesztés, turizmus és az alkotóházak lehetséges kapcsolata
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
A vendégek befogadásáról és gyámolításáról „A vendégek s a jövevények akkora hasznot hajtanak, hogy állhatnak a királyi méltóság hatodik helyén… Mert.
LEADER Közösségek határon átnyuló együttműködésének lehetőségei. Mártha Tibor április 24.
KÖRNYEZETVÉDELEM ÉS INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM előadó: dr. Bujáki Gábor igazgazó Pest Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány.
Hódmezővásárhely az alföldi művészváros
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
Emberi erőforrások közös használata és fejlesztése Magyarország-Szlovákia határon átnyúló együttműködési program Emberi erőforrások közös használata.
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
Az agroturizmus és a vidékfejlesztés sokszínűsége Európában.
. Negyedik Partner Közép-Dunántúli Foglalkoztatási Hálózat 4P KDFH Alapítva: Gere János
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Kormányszóvivői tájékoztató A fogyasztók biztonságáért Középtávú fogyasztóvédelmi politika Csizmár Gábor államtitkár Szociális és Munkaügyi Minisztérium.
Balaton régió turizmusában
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
Az idegenforgalom lehetőségei a határmenti régióban Dobis Ildikó, Győr,
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése Majorné.
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Sóvidék-Hegyalja Turisztikai Egyesülete
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
A magyar-szerb Szomszédsági (interreg) program első kiírásának tapasztalatai egy megvalósult projekt tükrében Ricz András Regionális Tudományi Társaság,
Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Regionális üzleti trendek A projekt az EU társfinanszírozásával, az Európa Terv keretében valósul meg január 27. Regionális üzleti trendek A tantárgy.
„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
Leader program és helyi termék a turisztikában. Helyi termék 76/2011 VM rendelet alapján: – LEADER Helyi Akciócsoport illetékességi területén megtermelt,
Turizmus a megyei területfejlesztési stratégiában és Vas megye turisztikai jellegű projektjeinek bemutatása.
1. 2 SZOMBATHELY SZEREPE AZ EURÓPAI SZENT MÁRTON KULTURÁLIS ÚTVONAL LÉTREHOZÁSÁBAN Grünwald Stefánia Szombathely MJV Stratégiai és Idegenforgalmi csoportvezető.
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
2017. július 5..
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Az Interreg V-A Szlovákia-Magyarország
Előadás másolata:

Kassa megye marketing tevékenysége az idegenforgalomban

... negatív hatás a turizmus fejlesztésre... nematraktív és gyengén fejlett termék elégtelen marketing, elégtelen know-how, az alanyok hiányos irányítása és együttműködése a turizmusban, a termékek és szolgáltatások hiányos minősége, elégtelen pénzügyi támogatás a turimus terén

... hogyan tovább......a turizmus fejlesztés függ a társak jobb összetartásától, jobb támogatástól az állam részéről és a képességektől alkalmazkodni a változó körülményekhez...

... az idegenforgalom jelenlegi helyzetének irányítása Szlovákiában... Nemzeti szint: - az idegenforgalmi fejlesztési bizottság - a Szlovák kórmány - Gazdasági minisztérium – Idegenforgalmi osztálya - Szlovák idegenforgalmi ügynökség osztálya Regionális szint: - Önkormányzati kerületek – idegenforgalmi regionális intézet Helyi szint: - h elybeli idegenforgalmi egyesület - városok és községek

... régiók a Kassai kerületben... Alsó Zemplén víz melleti üdülés, gyógyfürdő turizmus, turizmus a természetben, falusi turizmus, kulturális turizmus Gömör turizmus a természetben, falusi turizmus, kulturális turizmus Aba víz melletti turizmus, gyógyfürdő turizmus, turizmus a természetben, falusi turizmus, kulturális turizmus, kereskedelmi turizmus, értekezleti turizmus Szepesség turizmus a természetben, falusi turizmus, kulturális turizmus

... a turizmus jelenlegi helyzete – hiányos oldala a Kassai régióban - Gömör és Szepesség két megyében terül el, - a szolgáltatás minősége, mértéke és az összetétele a turizmusban, - közlekedéstől elszigetelt régió, - nemkihasznált regionális különlegesség – folklór, népviselet, gasztronómia, szokások..., - némely emberek kelletlen együtműködése a turizmusba, - elégtelen hatás a jelentőslátványosságra és az általános szolgáltatási szintre.

... a turizmus jelenlegi helyzete – erős oldala a Kassai régióban - hosszan tartó természetes turisztikai destináció, - rendkívül jelentős turisztikai cél, - nemzetközileg fontos látványosságok, - a kultúr és sport aktivitások egész évi kihasználása különféle célcsoportoknak, - viszonylag kis forgalom a régióban, relatívan érzékelő sértetlen változatosság a régióban.

... a szállások kapacitása és teljesítménye a Kassai régióban... szállóvendégek száma az ágyak száma a látogatók száma a szálláshelyek száma

... célcsoportok... Szeniorok – rokonok látogatása, kultúra, emlékművek és természet, Fiatal családok gyermekekkel – megemelt igények a szolgáltatásokra, víz melletti üdülés, csendeseb terület, elegendő kiegészítő szolgáltatások és külömböző gyermek programok, Fiatalabb korosztály – igényesek az élményekre, turisztikai atraktivitás, fürdés, olcsób elszálásolás és étkezés, Gyermek nélküli párok – igényesek a szolgáltatások minőségére, luxusab elszálásolás és dominál a szabadidő eltöltés iránti érdeklődés.

... trendek a célcsoportok fejlődésében... döntés szerep a családokban – gyermekek és nők növekszik a jelentősége a csoportos utazásnak növekszik a turisták öntudata a turisztikai destinációk iránt

... elégségesen feltérképezni és megfelelően előkészíteni a kerületünk idegenforgalmi hatóképességeit konkurens környezettel szemben mi a célunk feltételeket és körülményeket alkotni a komplex termék kialakítására a kerület minőségi bemutatása mint egy egyedülálló, páratlan destinációként új invesztíciókat hozni kerületünkbe...

Prioritások a marketing terén 1.Együttműködés és komunikáció az összes regionális és helyi idegenforgalmi egyesülettel és alanyaival

Együttműködés és komunikáció az állami szervekkel és más szlovák szervezetekkel Együtműködés és komunikáció a turisztikai információs központokkal, községekkel, kistérségekkel, vállalkozókkal, egyesületekkel a turizmus terén a regióban. Befolyásolni a helybeli lakosság gondolkodását a turizmus iránt.

Konferencia „Kassai önkormányzati kerület - partner az idegenforgalomban,

... prioritások a marketing terén 2. Stratégiák kidolgozása az idegenforgalom fejlesztésére a Kassai megyében és egyes régióiban

... prioritások a marketing terén 3. Kezdeményezni az egyesüIetek létrehozását és támogatását a turizmus terén.

A partnerség létrehozásának támogatása a turizmusban, helyi és regionális szinten, közös területi hatáskörben közös termék alkotása. Destinációs management kialakulásának támogatása.

Turizmus bizotság Nyilvános és magán képviselők Kassai kerület Kassa város Irányt meghatároz, stratégiát jóváhagy, költségvetést ellenőriz és évi beszámolót tart. A Desztinációs managementet helyettesíti az állam és a nyilvánosság felé. Tanácsadó bizottság Termék, marketing és más A Desztinációs management egy apolitikus, profeszinális marketing szervezet terméket készít és elad marketing és komunikáció itthon és külföldön látogatókat informál TIC + call centrum Kassai kerület Kassa város repülőtérszállítókultúra Turizmus bizotság és a Desztinációs management

... prioritások a marketing terén 4. Certifikációs rendszer bevezetése.

... prioritások a marketing terén 5.Komplex turisztikai regionális információs rendszer alkotása a régióban

Az idegenforgalom bemutatásának fejlesztése a Kassai megye létező web oldalán. Új web portál kialakítása – Turisztikai regionális információs portál (TRIP) megnevezés alatt. A térségi információs rendszer kijegyzésének alkotása és összhangja. A turisztikai információs irodáknak az összekapcsolása egy databázis progammal.

... prioritások a marketing terén 6. Logó és szlogen alkotása

A kidolgozott és korrektúrákkal hangolt végleges Design kézikönyv engedélyezése a Kassa megye képviseletével, mint egy jelentős anyag a Kassa régió egységes fellépéséért. Szabályok bevezetése a Design kézikönyvből a Kassa megye hivataljának a mindennapi folyamatába és a környékkel való komunikációba.

... prioritások a marketing terén 7. Közvetlen marketing aktivitások támogatása.

Részvétel a kiállításokon itthon és külföldön - saját expozícióval -nemzeti stand által -partner régió által Infoutak szervezése külföldi utazási irodáknak, ujságíróknak. Workshopok és konferenciák szervezése. Hazai idegenforgalmi rendezvények támogatása.

... prioritások a marketing terén 8. Saját propagációs anyagok elkészítése, alkotása, aktualizálása.

Új propagációs anyagok előkészítése, kidolgozása és alkotása. Emlék tárgyaknak az előkészítése, kidolgozása és szabályok meghatározása kinek szántak az anyagok.

... prioritások a marketing terén 9. Új termékek alkotását kezdeményezni, valamint fejleszteni a létező termékeket

Workshop

... prioritások a marketing terén 10. Az idegenforgalmi adatbázis alkotása és folyamatos aktualizálása a régióban.

Köszönöm megtisztelő figyelmüket Natália Bránska