? ? ? ? ? www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
CRM Apolló rendszer CRM = Customer Relationship Management
Advertisements

SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
Szinkronizált multiplatform élmények
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Intranet portál bemutató
Tisztelt Partnereink!. A SALDO számára kiemelten fontos ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása!
Kötelező Önvédelmi Gyakorlatok Nem Csak „Feketeöves Adatvédőknek” Kun Árpád vezető rendszermérnök, CEH Budapest, Január 28.
E.ON – Versenyben Önökért!
E.ON – Versenyben Önökért!
A vevői igényekre formált informatikai innováció
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
 A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás.
1 Irodaházak és Kereskedelmi Ingatlanok kezelésére.
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
? ? ? ? ? Bíró Judit. „MINI” Mobil Információ, Naprakész Irányítás Bíró Judit.
Informatikai megoldások egy kézből
E.ON – Versenyben Önökért!
CRM, ahogy az E.ON Hungária látja
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
ERP Integrált vállalatirányítási rendszer
Hatásos munkatársak – sikeres vállalat Office 2010 és a kapcsolódó lehetőségek Nagy Levente Üzletágvzető Microsoft Magyarország.
A központi EIPEN portál bemutatása Készítette: Polgár Tibor.
CRM Customer Relationship Management –
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az ERP jövője – a jövő ERP-je Biber Attila Microsoft Magyarország Kft.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
E-beszerzés Bravo csoport.
CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. Jól informáltan, mindig és mindenhol. Ahogy mi a CRM-t látjuk….
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. ® CAS Software AGRichtig informiert. Jederzeit und überall.® CAS Software AG A CAS genesisWorld.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Versenyképes vállalatirányítás változó üzleti és jogi környezetben Nagy Lajos, Konzulens Velence November 22.
Microsoft CRM online Strén András
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Stresszmentes, hatékony vállalkozásvezetés Avagy hogyan építsük fel újra vállalkozásunkat Horváth Győző – május.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
Emma telefonos ügyfélszolgálat
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
A StoreWizard webáruház bemutatása
Kulcsok meghatározása a táblákban
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
Molnár Ferenc „Innováció a vállalatirányításban és az ügyfélkapcsolat kezelésben” Debrecen, Szeptember 17.
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Jene Károly Dolphin Kft.  Hogyan kerültünk közel az elektronikus számlázáshoz?  e-Számla megoldásaink  PKI megoldásunk  EDI megoldásunk  PKI bevezetés.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Személyazonosság kezelés metacímtár kialakításával november 17. Hargitai Zsolt rendszermérnök Novell Magyarország
Csoportmunkát támogató szoftverek
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
Informatikai klub „Itt az IT”
CRM: Ügyfélkapcsolat-menedzsment
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen paraméterei.

Molnár Ferenc Milyen a jó CRM? Standard CRM xRM funkciók Csoportmunka támogatás Rugalmas és fejleszthető Megfelelő jogosultsági rendszer Támogatja az úton lévőket Kapcsolódik más alkalmazásokhoz Megfelelő technológia Ismert, elismert termék Megbízható szállító, partner Világos KKV stratégia Egyszerűen kezelhető ? ? ? ? ?

Molnár Ferenc Mikor érdemes elgondolkodni… Túl elfoglalt az üzlet megszerzésében és nincs elég ideje azon aggódni, hogy a partnere elégedett-e vagy nem Nem tudja ki a legjövedelmezőbb partnere ezért hajlamos a legkedvesebbel tölteni a legtöbb időt Az eltávozott munkatárs elvitte a kézzel írt feljegyzéseket, noteszt, így senki sem tudja, mit dolgozott, vagy kivel beszélt Ha elvesztett egy ügyfelet és nem tudja miért Amikor rémálmai vannak, hogy mit felejtett el Ha szervezettebben akar dolgozni

Molnár Ferenc Rendelkezik standard CRM funkciókkal Automatizált támogatást biztosít “front office” folyamatokhoz Értékesítés Marketing Ügyfélszolgálat Projektmenedzsment

Molnár Ferenc Összegyűjti és rendszerezi a keletkezett információkat vevőkről, szállítókról, partnekerkről… Ezeket összekapcsolja Kiterjeszti a HUMÁN memóriát. Munkatársak szükség szerint előkereshetik az adatokat a központi adatbázisból Ügyfelek, Címek, Kapcsolatok Projektek Értékesítési lehetőségek Telefon hívások Termékek & Számlák Munkák & Szabadság Naptár & Feladatok Dokumentumok & ek Social média Teljes és idősoros vevői dosszié

Molnár Ferenc Segíti a csoportmunkát a jobb munkaszervezés érdekében

Molnár Ferenc Támogatja az úton lévőket

Molnár Ferenc Megfelelő jogosultsági rendszerrel rendelkezik FöldönFelhőben

Molnár Ferenc Kapcsolódik más alkalmazásokhoz ERP – Vállalatirányítás Megrendéles Számla Kintlévőség Értékesítési statisztikák Termékek Árlisták Ügyfélszolgálat – Call center Tele Sales Marketing Ügyfélszolgálat

Molnár Ferenc Rugalmas és fejleszthető Mindenkinek egyedi

Molnár Ferenc Egyszerűen kezelhető

Molnár Ferenc Milyen a jó CRM? Standard CRM xRM funkciók Csoportmunka támogatás Rugalmas és fejleszthető Megfelelő jogosultsági rendszer Támogatja az úton lévőket Kapcsolódik más alkalmazásokhoz Megfelelő technológia Ismert, elismert termék Megbízható szállító, partner Világos KKV stratégia Egyszerűen kezelhető ? ? ? ? ?

Molnár Ferenc Megmutatja a jövőt

Molnár Ferenc Örömmel használják

? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen paraméterei.

Molnár Ferenc Köszönöm megtisztelő figyelmüket Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél-információhoz? ÉSZREVÉTLEN