? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen paraméterei.
Molnár Ferenc Milyen a jó CRM? Standard CRM xRM funkciók Csoportmunka támogatás Rugalmas és fejleszthető Megfelelő jogosultsági rendszer Támogatja az úton lévőket Kapcsolódik más alkalmazásokhoz Megfelelő technológia Ismert, elismert termék Megbízható szállító, partner Világos KKV stratégia Egyszerűen kezelhető ? ? ? ? ?
Molnár Ferenc Mikor érdemes elgondolkodni… Túl elfoglalt az üzlet megszerzésében és nincs elég ideje azon aggódni, hogy a partnere elégedett-e vagy nem Nem tudja ki a legjövedelmezőbb partnere ezért hajlamos a legkedvesebbel tölteni a legtöbb időt Az eltávozott munkatárs elvitte a kézzel írt feljegyzéseket, noteszt, így senki sem tudja, mit dolgozott, vagy kivel beszélt Ha elvesztett egy ügyfelet és nem tudja miért Amikor rémálmai vannak, hogy mit felejtett el Ha szervezettebben akar dolgozni
Molnár Ferenc Rendelkezik standard CRM funkciókkal Automatizált támogatást biztosít “front office” folyamatokhoz Értékesítés Marketing Ügyfélszolgálat Projektmenedzsment
Molnár Ferenc Összegyűjti és rendszerezi a keletkezett információkat vevőkről, szállítókról, partnekerkről… Ezeket összekapcsolja Kiterjeszti a HUMÁN memóriát. Munkatársak szükség szerint előkereshetik az adatokat a központi adatbázisból Ügyfelek, Címek, Kapcsolatok Projektek Értékesítési lehetőségek Telefon hívások Termékek & Számlák Munkák & Szabadság Naptár & Feladatok Dokumentumok & ek Social média Teljes és idősoros vevői dosszié
Molnár Ferenc Segíti a csoportmunkát a jobb munkaszervezés érdekében
Molnár Ferenc Támogatja az úton lévőket
Molnár Ferenc Megfelelő jogosultsági rendszerrel rendelkezik FöldönFelhőben
Molnár Ferenc Kapcsolódik más alkalmazásokhoz ERP – Vállalatirányítás Megrendéles Számla Kintlévőség Értékesítési statisztikák Termékek Árlisták Ügyfélszolgálat – Call center Tele Sales Marketing Ügyfélszolgálat
Molnár Ferenc Rugalmas és fejleszthető Mindenkinek egyedi
Molnár Ferenc Egyszerűen kezelhető
Molnár Ferenc Milyen a jó CRM? Standard CRM xRM funkciók Csoportmunka támogatás Rugalmas és fejleszthető Megfelelő jogosultsági rendszer Támogatja az úton lévőket Kapcsolódik más alkalmazásokhoz Megfelelő technológia Ismert, elismert termék Megbízható szállító, partner Világos KKV stratégia Egyszerűen kezelhető ? ? ? ? ?
Molnár Ferenc Megmutatja a jövőt
Molnár Ferenc Örömmel használják
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen paraméterei.
Molnár Ferenc Köszönöm megtisztelő figyelmüket Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél-információhoz? ÉSZREVÉTLEN