„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, 2009. október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ajánlások.
Advertisements

Projekt általános bemutatása
A KÖZLEKEDÉSRENDÉSZET LEHETŐSÉGEI NAPJAINKBAN
Az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság középtávú koncepciója
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub.
EURÓPAI VESZÉLYESÁRU BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK SZAKMAI TALÁLKOZÓJA BONN / GGVD – NÉMETORSZÁG (1) BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK NEMZETKÖZI SZAKMAI EGYESÜLETE – BTE.
Hogyan járulhat hozzá a Rendőrség a közúti közlekedésbiztonság további javításához? Budapest, november 30.
Bári I. A tervezés és a folyamatok újraszabályozása.
Az EU „Városi környezet” tematikus stratégiája – a városi környezetgazdálkodás perspektívái Dr. Buzás Kálmánné KvVM Környezetpolitikai Osztály Szakmai.
A TÁMOP felépítése Tóth István január 26.. ÚMFT prioritások és OP-k Társadalmi megújulás Gazdaság- fejlesztés Közle- kedés Környezeti és energetikai.
2009 Tehergépjárműves balesetek- Egy tanulmány tanulságai Pausz Ferenc Pausz Ferenc 2009.Október 20. Tököl 2009.Október 20. Tököl „Erős Pillérek-Javuló.
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Az autizmusról É l e t e m a s p e r g e r - s z i n d r ó m á v a l.
Rendészeti feladatok a kerékpárosok közlekedésbiztonsága érdekében
A MÁV Zrt. helyzete és szerepe a vasúti közlekedés biztonságában
megújuló hatósági felügyelete
„Fiatalok baleseteinek megelőzése” c. szeminárium Országos Tisztiorvosi Hivatal, Fodor terem, Budapest, november 24. 1/34 Problémák és megoldások:
1 A magyar energiapolitika „ Az energiahatékonysági indikátorok az EU-ban és Magyarországon” nemzetközi szeminárium Budapest, október 5. Hatvani.
A Magyar Távmunka Szövetség céljai, törekvései Dr. Horváth Elek elnök III. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Újabb lépés az „e közigazgatás” jegyében: KÖKIR
Hatósági feladatok a járművezető-képzésben
2009. október 20. Erős pillérek - javuló közlekedésbiztonság 2009, ORFK 1 Útgazdálkodás és hálózatfejlesztés biztonsági kérdései Mocsári Tibor főmérnök.
„Erős Pillérek – Javuló Közlekedésbiztonság”
Az országos közúthálózat legfontosabb biztonsági kérdései Dr. Lányi Péter Közlekedési Infrastruktúra Főosztály október 20.
Dr. Kontrát Károly Belügyminisztérium parlamenti államtitkár
Az emberi tényező a közlekedésbiztonságban előadó: dr. Sárdi Erika, elnök.
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” c. konferencia ORFK, Budapest, október 20. 1/19 Közlekedésbiztonsági trendek az Európai Unióban és Magyarországon.
Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában BESZÁMOLÓ A KTE KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI ÁLLANDÓ BIZOTTSÁG TEVÉKENYSÉGÉRŐL Előterjesztő: KTE Országos.
SÉRÜLÉKENY BIZTONSÁG Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában „KÖZLEKEDÉSI SÉRÜLÉSEK” KONFERENCIA Budapest, szeptember 26. Előadó :
„Közös ügyünk a biztonságos vasúti átjáró” Konferencia Bükfürdő, június KTE Vas Megyei Területi és Soproni Városi Szervezet KTE Közlekedésbiztonsági.
„New Hungary” Rural Development Programme „A nemzetközi gazdasági válság hatásainak a vidéki térségekben történő kommunikációja” című Komárom-Esztergom.
A kormányzati K+F+I politika prioritásai, különös tekintettel a gyógyszeriparra Dr. Nikodémus Antal Nemzetgazdasági Minisztérium, Innovációs és K+F Főosztály.
1 Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály vezetője I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája, valamint.
Az AQUAPOL együttműködési hálózatot 2003-ban, az Európai Unió támogatásával hozták létre Hollandia, Belgium és Németország.
Óberling József r. ezredes
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” Dr. Bencze József r. altábornagy Országos rendőrfőkapitány Közlekedésbiztonsági konferencia Budapest, 2009.
Az EU új Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramja és a magyar álláspont kialakítása A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kapcsolódó feladatai Előadó: Schváb.
A KTI az EU és a hazai közlekedéspolitika irányelveit követve a fenntartható fejlődés szempontjait figyelembe véve folyamatosan fejlődő,
A közúti közlekedésbiztonság alakulása Magyarországon;
A NEMZETI KÖZLEKEDÉSI HATÓSÁG Dr. Kerekes István.
Nemzetközi és hazai előírások az e-jármű tervezésekor és jármű átalakításkor Németh Erika
Szakfelügyeleti kihívások az alapellátás területén
Óberling József r. ezredes
KÖBE. Ahol a balesetmegelőzés is KÖTELEZŐ. Tudatos Vezetők Klubja.
A közlekedésbiztonság évtizede A közlekedési balesetekből származó tragédiák 50%-a megelőzhető lenne, ha legalább a következő 5 szabályt betartanánk.
F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y ! A mobiltelefon ölhet !
Személysérüléses közúti közlekedési balesetek alakulása Magyarországon
Veszélyes áruk vízi szállítása
Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop
Közúti balesetek főbb okai I-III. hó
Személysérüléses közúti balesetek I-VI. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,98% Halálos kimenetelű balesetek.
Személysérüléses közúti balesetek I-V. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,74% Halálos áldozatok száma:+7,80%
Közúti balesetek augusztus havi alakulásának előzetes adatai Személysérüléses közúti balesetek száma:1 570 baleset (1 549 baleset) Közúti halálos.
Közúti balesetek I-VII. havi évi alakulásának előzetes adatai Személysérüléses közúti balesetek száma:8 945 baleset (8 722 baleset) Közúti halálos.
II. Országos Iskolarendőr Szakmai Nap „ Egy iskola – egy polgárőr” program A gyermekek közlekedésbiztonságra nevelése.
Berta Tamás, k özpontvezető Tóth Viktória, projektkoordinátor Közlekedésbiztonsági Központ KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. A közlekedési.
A 4. számú főút közlekedésbiztonsági projektje. A 4. számú főúton bekövetkezett balesetek aránya a Jász-Nagykun-Szolnok megyében bekövetkezett személyi.
VASÚTI VIZSGAKÖZPONT KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. Vasúti Vizsgaközpont Novák László igazgató.
Budapest, március 24. A húsvéti ünnepi időszak rendőri feladatai Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály.
Közúti balesetek I-X. havi alakulásának előzetes adatai
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
(Zárójelben a I-V. havi megfelelő adatok)
(Zárójelben a I-VI. havi megfelelő adatok)
Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,8%
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,2%
F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y !.
(Zárójelben a év megfelelő adatai)
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
(Zárójelben a januári megfelelő adatok)
Előadás másolata:

„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban

1. A célba eljutni a lehető legrövidebb időn belül. 2. Jó minőségű és megfelelő infrastruktúrájú utak 3. Utazni, szállítani megfelelő műszaki, környezetvédelmi állapotú járművel. 4. Megfelelő felkészültségű járművezetők üljenek a volán mögött. 5. A nem megfelelő állapotú járművezető/jármű ne vegyen részt a forgalomban. 6. A veszélyes anyagokkal rakott járművek ne jelentsenek fokozott kockázatot a közlekedők számára A k ö zlekedő t á rsadalom elv á r á sai

A K ö z ú ti K ö zleked é sbiztons á gi Akci ó program pozicion á l á sa

NKH-akciók Emberi tényező: –Képzés-vizsgáztatás, utánképzés –Gyermek programok –Kommunikáció Szabályozás és finanszírozás –Nehézgépjárművek láthatósága, rakományrögzítés –KRESZ Ellenőrzés –Hatékonyságnövelés Balesetmegelőzés –Komplex ellenőrzési rendszer kialakítása –Szakmai továbbképzések

A konferenciasorozat céljai: Teret biztosítani a társhatóságok és társszervek számára, hogy ismertessék a közlekedés biztonságának fokozása érdekében kifejtett munkájukat. Lehetőséget biztosítani az állampolgárok széles körét érintő közlekedésbiztonsági akciók (országos és regionális) meghirdetetésére. Közlekedés biztonsági napok 2009

Közlekedésbiztonság gyermekeknek Iskolai, óvodai programok valamennyi régióban: Elméleti oktatás Kerékpáros ügyességi verseny Bemutatók

Külső kommunikáció Saját szakmai lap: Autóvezető, Közlekedésbiztonsági Szemle Honlapok beindítása Kiadványok: Kerékpáros Kisokos

A közlekedésbiztonság j ö vője Javasolt az akcióprogram 3 éves gördülő tervezése Aktív szakértői bizottságok, munkacsoportok Közösen megvalósított programok pl. NKH-KTI együttműködés; NKH-OBB együttműködés (Iskola rendőre program)

Javaslatok a évi cselekvési tervre Általunk javasolt új témakörök: Kezdő vezetők (kísérővel történő vezetés, közlekedésbiztonsági utánkövetés) Járműfejlesztés és a képzés-vizsgáztatás kapcsolata Motorosok Járművezetők pszichikai felkészültsége

Eur ó pai kitekint é s Elkészült a 4. Európai Közlekedésbiztonsági Akcióprogram tervezete a időszakra Fő célkitűzése: A közúti balesetben meghalt személyek számának 40%-os csökkentése (a évi bázisszámok alapján) További célkitűzések: A személysérüléses közúti balesetek számának 20%-os csökkentése A halálos közúti gyermekbalesetek számának 60%-os csökkentése

EGYÜTTMŰKÖDÉS

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET !