Rádióadók hallgatottsága 2010. április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
A személyi jövedelemadó 1 százalékának felajánlási hajlandósága a székesfehérváriak körében május 3. Németh A. Violetta.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Magyarország éghajlata
A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.
Friss diplomával a munkaerőpiacon DPR Szakmai Nap III. - Diplomás pályakövetés - nemzetközi és hazai gyakorlatok június 10. Budapesti Corvinus Egyetem.
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Megjelenési ajánlat Index.hu.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
A személyi jövedelemadó 1 százalékának felajánlási hajlandósága a székesfehérváriak körében május 3. Németh A. Violetta.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
A kutatási program leírása
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Bázis:Teljes minta (N=1406)
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai

Alapadatok a 15 évesek és idősebbek körében: A rádiók hallgatottsága április hónapban: 88%, azaz fő (vizsgált napok uniója) Átlagosan naponta rádiózásra fordított idő fejenként: 4 óra 12 perc Forrás: GFK – Ipsos, Rádió Navigátor, április Adatfelvétel ideje: április 1-14., napi egyenletes almintán Módszertan: hibrid: telefonos (CATI), részben online (CAWI) Minta nagysága: 2000 fő Mintaelemszámok, hibahatár: 15 évesek és idősebbek: 2000 interjú, alapsokaság: ezer fő, hibahatár: max. +/- 2,2% 15 évesek és idősebbek Budapesten: 1097 interjú, alapsokaság: ezer fő, hibahatár: max. +/- 2,9% évesek: 1355 interjú, alapsokaság: ezer fő, hibahatár: max. +/- 2,7% évesek Budapesten: 782 interjú, alapsokaság: 808 ezer fő, hibahatár: max. +/- 3,5%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő

Átlag napi elérés a évesek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 1355 fő

Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a 15 évesek és idősebbek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, idősáv: 06:00-10:00, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő

Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a évesek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, idősáv: 06:00-10:00, ReachN Mintaelemszám: 1355 fő

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebb budapestiek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, február-április, ReachN Mintaelemszám: 1097 fő

Átlag napi elérés a éves budapestiek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, február-április, ReachN Mintaelemszám: 782 fő

Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a 15 éves és idősebb budapestiek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, február - április, idősáv: 06:00-10:00, ReachN Mintaelemszám: 1097 fő

Reggeli idősáv hallgatottsága átlag hétköznap a éves budapestiek körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, február-április, idősáv: 06:00-10:00, ReachN Mintaelemszám: 782 fő