1 A szegedi Hansági a nemzetközi együttműködésért.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2012-es évben 2 szakács és 4 felszolgáló tanuló töltötte gyakorlatát az Europa Hotelben.
Advertisements

Krúdy.
Deák Ferenc Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
„Európai Gasztro-Portré” Leonardo da Vinci mobilitási projekt 2009/2010 projektév 53 résztvev ő vel 2010/2011 projektév 68 résztvev ő vel 2011/2012 projektév.
Leonardo da Vinci mobilitási projekt LdV-HU-10-IVT-1051 projekt Disszemináció február 24. Gundel Károly SZKI Alapítványi Est.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A szaktanácsadás támogató szerepe
Az OFA szerepe a foglalkoztatás elősegítésében
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Kulcskompetenciák Európai Bizottság 2005
A Tempus Közalapítvány pályázati lehetőségei a közoktatás számára Szegedi Eszter Tudásmenedzsment Csoport
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
Egy év az Európai Unióban Arató Gergely Budapest, április 29.
Agria Media Eger, október
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
Valorizáció a Leonardo programban Muradin Eszter december 2. Leonardo Nemzeti Iroda.
PÁLYAVÁLASZTÁS.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
Leonardo program keretében szerzett brüsszeli tapasztalatok Varga Marianna GYMS Megyei Önkormányzat, EINKO GYMS Megyei Önkormányzat, EINKO Nyugat-dunántúli.
Leonardo da Vinci Program. A Leonardo da Vinci program az Európai Bizottság 1994-ben indult együttműködési programja a szak- képzés területén.
Iskolánk futó projektjei
Az európai országok eredményei és tapasztalatai Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
Történetünk Euroguidance Hungary, Euroguidance hálózat tagja 2000-től FSZH alatt (2007.jan.1-től) Európai Bizottság, Leonardo Da Vinci > LLL 65 központ.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
A Grundtvig akció pályázati lehetőségei Grundtvig 2 és 3.
TEMPUS KÖZALAPÍTVÁNY Október 30.. Tempus Közalapítvány tevékenységei Pályáztatás Képzés Tudásközpont.
Tantervfejlesztési Hálózat építési Mobilitást segítő Támogatások forrás: „Magyar nyelven Európában” Budapest, április 1.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
„ Gasztro-karrierek az EU-ban ” Leonardo da Vinci mobilitási programok németországi szállodákban Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány Budapest.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben Sopron, február 6. Kocsondi Tamás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Az UNESCO Asszociált Iskolák Mintaiskolájaként végzett jó gyakorlatok.
NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK I. Kereskedelmi Vámkedvezmények Szabadkereskedelmi övezet Vámunió Közös piac II. Gazdasági Közös gazdaságpolitika III. Oktatás.
Erasmus+ tapasztalatok
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Tervezési folyamat.
Szakiskolai fejlesztési program
Vajdasági ifjúsági tapasztalatok az uniós programok terén
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Nemzeti Pályainformációs Központ
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Szakiskolai Fejlesztési Program I
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Az önfejlesztő terület bemutatása
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Beiskolázás a „Gundel”-ben
Előadás másolata:

1 A szegedi Hansági a nemzetközi együttműködésért

 2000-től OM „Tanulók idegennyelv-tanulását segítő külföldi programok”, Leonardo mobilitási projektek, Comenius projektek  Szakiskolai projektjeink: 2004 nyara – „Frekventált vendéglátó helyek” 2006 februárja – „Vizsga előtt az EU-ban” – „Európa kötényében” – „Európa kötényében” Előzmények:

Külföldi partnereink

A nemzetközi kapcsolatok fenntartása, fejlesztése az elmúlt 14 évben:

Tanúsítványi projektünk: „Vendéglátós tudásimport” Pincér, szakács és cukrász tanulók egy hónapos szakmai gyakorlata A partnerországok és intézmények szélesedő köre: partneriskolák és gazdálkodó szervezetek

Tapasztalatszerzés északtól délig

A szakiskolai mobilitási projektek haszna intézményi, regionális, nemzeti szinten  Tanulóink kompetenciái fejlődtek  Az iskola beiskolázási mutatóiban szerepet játszik a külföldi szakmai gyakorlat lehetősége  A régióban elhelyezkedők szakmai képzettsége magasabb lett  Konferenciákon való tapasztalatok megosztása (Pl.: ETF, ENIRDELM konferencia 2010)

A mobilitási projektek haszna intézményi szinten Szociális kompetenciák, soft skillek fejlesztése a csapat-orientáció, a kommunikáció készség, a szervezőképesség, a flexibilitás és a mobilitás, emocionális intelligencia, motiválhatóság, asszertivitás, kreativitás, analitikus és logikus gondolkodás

Rendezvényeken való részvétel (Lions-bál) A mobilitási projektek haszna regionális, nemzeti szinten

A projektek értéktöbblete: a minőségbiztosítás Előzmény: E-QUALITY (Socrates/Comenius nyelvi projektért) Mobilitási Nívódíj (3 hónapos Leonardo da Vinci mobilitásért) Tanúsítvány Leonardo mobilitás Alapja: Folyamatszabályozás eredményeként elkészített „A külföldi szakmai gyakorlatok és tapasztalatcserék megvalósításának szabályzata”

Beépült az iskola Pedagógiai Programjába – a fenntartó szerepvállalása A külföldi szakmai gyakorlatok szervezése folyamatosan javul: Tervszerű és szabályozott kiválasztás Tervszerű értékelés Visszacsatolás, disszemináció előírt szempontok szerint Közvetlen kapcsolatok a munkahelyekkel

Hamelni vendégtanárunk a disszeminációs rendezvényen

Köszönöm a figyelmet! Jancsikinné Smicskó Klára