„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP 2.2.5.A -12/1–2012-0014 Szakmai munkánk.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
A Hallgatói Mentorprogram működése
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tehetségpont létrehozása
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
TÁMOP A-11/ Tájékoztató a „Hálózatban a jövőnkért” TÁMOP A-11/ pályázatról.
Európai Uniós pályázatok Unio Tender Europa Kft..
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Pénzügyi előadás pályázói információs napra TÁMOP /1.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
TÁMOP – B-12/1 Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére. László Zoltánné Kereskedelmi tagozatvezető.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
Beszámoló a Szakképzés koordinációs munkacsoport munkájáról Petrovics Zsuzsanna.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.
Bőrdíszműves munkacsoport
Női szabó munkacsoport
Projektzáró rendezvény R. M. Á. I. Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya TÁMOP – – 11/2 – A kincsesbányai Kazinczy Ferenc Tagiskola.

Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
Szakmai munkánk a pályázatban
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
FuturICT.hu Infokommunikációs technológiák és a jövő társadalma Kick-off meeting Szeged, december 7. PROJEKT SZINTŰ PÉNZÜGYI LEBONYOLÍTÁS MŰKÖDÉS.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP B-12/
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP B-12/ „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére” az 500. Sz. Angster József.
TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés bevezetésére” a Pécsi 500. Sz. Angster József Szakképző.
Hegesztő munkacsoport Szakmai nap Beszámoló április 10. TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
TÁMOP B- 12/ „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés bevezetésére” az 500. Sz. Angster József Szakképző.
TÁMOP B-2-12/ „ÚJ MUNKA – ÚJ ESÉLY” – ROMA NŐK FOGLALKOZTATÁSA A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT.
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
TÁMOP B-2-12/ "Munkával a társadalmi integráció elősegítéséért – Roma nők foglalkoztatása a Fejér Megyei Gyermekvédelmi.
A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások fejlesztése a Dél-alföldi Régió.
2018/2019 tanév.
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Előadás másolata:

„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk a pályázatban Készítette: Kökönyei Hedvig – Szakmai vezető

Záró konferencia

A pályázat szakmai tartalma volt 4 munkacsoport működése szeptember 03. és augusztus 31 között A munkacsoportokban résztvevő közismereti és szakmai tantárgyakat tanító pedagógusok felkészülése az új típusú szakképzés bevezetésére, tananyagtartalmak megvizsgálása, értékelése Félévi, év végi értékelés a tananyagokról, a tanulók előrehaladásáról, a szintvizsgáról Hatékony pedagógiai módszerek alkalmazása a tanórákon (bemutató órák, projekt technikák alkalmazása, kooperatív együttműködések) Mentori tevékenység Tanári segédlet készítése Szakmai kirándulás megszervezése

Szakmai dokumentációk Jelenléti ívek a havi találkozókról, a mentori megbeszélésekről Emlékeztetők a havi találkozókról, a mentori megbeszélésekről Fotódokumentáció (pl: bemutató óráról, szakmai kirándulásról, megbeszélésekről, továbbképzésről, egyéb eseményekről) Teljesítés igazolások (mindenki időben leadta!!) Tanmenetek Szakmai beszámolók Megrendelők (pl: eszközbeszerzésről, disszeminációs anyagokról)

Bemutató órák 1 bemutató óra/szakmai megvalósító

Szakács – 9.D Budapest – Csokoládé Múzeum Szakmai kirándulások

Festő, mázoló, tapétázó – 9.B Festő Ipartestületi Székház Felcsút Katolikus Templom felújítás

Szakmai kirándulások Hegesztő – 9. A Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum Budapest

Nagy szakmaválasztó június az SZLTISZK Nagy szakmaválasztó interaktív pályaválasztási rendezvénye, Szekszárd, Liszt Ferenc tér

Disszeminációs rendezvényeink Szekszárd Szekszárd

Tanári továbbképzés 30 órás akkreditált továbbképzések az Eötvös József Pedagógiai Szolgáltatótól 2 csoport: Az új típusú szakképzés rendszerét támogató felkészítés témában: Kovács Patrícia, Szécsi Beáta, Izsó Gábor, Huszka István, Varga Zoltán, Sivadó Sándor A tevékenységközpontú pedagógiák alkalmazásába való bevezetés témában: Bánné Endrédi Annamária, Wéber Viktória, Vörös János, Molnár Gábor

Zárás a projekt fizikai befejezése: végső pénzügyi elszámolás és a záró beszámoló benyújtásának végső határideje: számlák kiegyenlítését követő 30. nap záró kifizetési igénylés benyújtásának határideje: fizikai befejezését követően legfeljebb 60 nap projekt zárásakor komplex tájékoztató kiadvány elkészítése szakmai értékelés elkészítése a projekt eredményeiről; projekt fizikai befejezését követően,kötelezően elkészítendő 3-5 oldalas dokumentum

Köszönöm minden Kollégámnak, akik segítették a projekt megvalósulását! Köszönöm a figyelmet!