Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A.5- 2013 „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A lakosság gazdasági várakozásai GKI Fogyasztói Bizalmi Index Mérők Klubja május 30. Udvardi Attila Kutatásvezető GKI Gazdaságkutató Zrt.
Advertisements

A helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása Bodor Ákos – Grünhut Zoltán MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP
Kutatási eredmények Az Évgyűrűk Magánnyugdíjpénztár ügyfelei között végzett telefonos közvéleménykutatásról 2008 Április.
A Szervezetfejlesztési Program keretében előállított végtermékek minőségbiztosítása Konferencia november 11.
Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Munka-magánélet egyensúlya- a vállalkozás, mint lehetséges megoldás
Vecsés város kutatás Közszolgáltatásokkal kapcsolatos ismertség, elégedettség Első hullám A kvantitatív kutatás eredményei február 20.
Modellkísérleti program az alapszolgáltatások funkcionális összekapcsolására TÁMOP /1 Kedvezményezett: Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata.
Határ menti társadalmi kapcsolatok a lakossági kérdőívek alapján „A határ mentiségtől az integrált határrégióig” konferencia Liszt Ferenc Konferencia és.
ÖNKORMÁNYZAT, GAZDÁLKODÁS, SZOLGÁLTATÁS Az előadás elhangzott a Megyei Jogú Városok Szövetségének Költségvetési Bizottságának ülésén Miskolc, október.
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
‘rEUsearch’ Az Európai Unióhoz való csatlakozás hatásai a határon átnyúló kapcsolatokra, agráriumra és kereskedelemre – kutatási projekt (HURO/0801/075)
KÖRNYEZET ÉS TÁRSADALOM Preferenciák és lakossági értékrendek önkormányzati kutatások alapján Az előadás elhangzott a Megyei Jogú Városok Szövetségének.
Magyar kis-és középvállalkozások kilátásai Előadó: Kiss Ambrus.
A leghátrányosabb helyzetű kistérségek támogatása az Államreform Operatív Program keretében ápr. 29. Kullmann Ádám.
1 Az „ÁROP A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése pályázat” háttere „Helyi igényekre épülő szervezetfejlesztés a Zalakarosi Polgármesteri Hivatalban”
© Homo Regius előadó: Kállai Mária, Szolnok Megyei Jogú Város alpolgármestere március Európai Területi Társulás és többszintű kormányzás konferencia.
Az MNB hitelezési felmérésének aktuális eredményei IV. negyedév*
Az infokommunikáció szerepe az Új Magyarország Fejlesztési Tervben és az Operatív Programokban Dr. Bálint Ákos Igazgató Közigazgatás Operatív Programok.
MTA Regionális Kutatások Központja Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet „Határ mentiségtől az integrált határrégióig” Győr, 2005 október 5. Települések,
1 “Oly távol vagy tőlem és mégis közel...” Az Európai Unióval kapcsolatos attitűdök a hazai választók körében Göncz Borbála – Hegedűs István „Részvétel.
BIZTONSÁGOS MÓRAHALOMÉRT Főpályázó: Mórahalom Város Önkormányzata.
Munkaerő mobilitás Magyarországon
Regionális projekt-előkészítési támogatás 2007-ben (PEA4) Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2009 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
A Munkaerő-piaci helyzet Miskolcon Kiss Gábor főosztályvezető.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
Mennyire elégedett azzal, ahogy az országban mennek a dolgok?
Lakossági elégedettségmérő kérdőív Hány éve lakosa a településnek? A válaszadók közül a Nyékládházán születettek aránya 30%
A pályázat bemutatása – gyakorlati szempontból
Vecsés város kutatás Közéleti, politikai kérdések Második hullám
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 4. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Tájékoztató a megyei tervezés aktuális állásáról
Projekt eredményeinek disszeminációja – 2. és 12. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
Projekt eredményeinek disszeminációja – Általános projektbemutató ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
Projekt eredményeinek disszeminációja – 3. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
TÁRSADALMI VERSENYKÉPESSÉG ÉS SIKER A MAGYARORSZÁGI NAGYVÁROSI TÉRSÉGEKBEN BARÁTH GABRIELLA PHD TUDOMÁNYOS MUNKATÁRS KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA A MAGYAR.
KISÚJSZÁLLÁS VÁROS ÖNKORMÁNYZAT SZERVEZETFEJLESZTÉSI REFORMJA ÁROP-1.A LAKOSSÁGI ELÉGEDETTSÉGMÉRÉS.
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
ÁROP-1.A.2. A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése című pályázatban vállalt és megvalósított intézkedések felülvizsgálata ( ÁROP-1.A
Szükségletfelmérés TÁMOP /1.
Róbert Péter Egyetemi tanár Széchenyi Egyetem, Győr
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről február 21. Domokos Tamás.
A hajdúnánási szociális rendszer és modellprogramok továbbfejlesztésének és összehangolásának lehetősége (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés.
Hajdúnánás, december 19. A LAKOSSÁG KÖRÉBEN ÁTFOGÓ FELMÉRÉS ÉS ELEMZÉS A KÖZSZOLGÁLTATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ELÉGEDETTSÉGRŐL ÉS FELMERÜLŐ IGÉNYEKRŐL.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP „Helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása” MTA KRTK Az Integrált.
ÓZDI JÁRÁSI FELZÁRKÓZÁSI KEREKASZTAL 2. ÜLÉSE „Területi együttműködést segítő programok kialakítása az ózdi járásban” ÁROP-1.A
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
„Hatásvizsgálat” c. tanulmány szennyvíz és hulladék témakörben szerzett tapasztalatai „Fenntartható települések” workshop Tokaj, július Csillag.
Az Építőipari Piactér Oravecz Péter szóvivő Nemzeti Fejlesztési Ügynökség.
Kiskőrös Város Polgármesteri Hivatalának Szervezetfejlesztése 4Sales Systems Államreform Operatív Program (ÁROP) 1.2.A.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
Szolgáltató Város ® Szolgáltató Szolnok projekt címszavas bemutatása Dr. Kállai Mária kormánymegbízott, Szolgáltató Város ® Szolgáltató Szolnok integráló/kohéziós.
Okos városok és technológiák a társadalom szemszögéből
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről
„Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel Kísérése II.”
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
TOP SF Munkaerő-piaci és foglalkoztatási helyzetkép Székesfehérváron Mahler Balázs Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat.
Előadás másolata:

Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”

2 Tartalomjegyzék A fejlesztési elem célja21 Legfontosabb megállapítások, következtetések63 A fejlesztés lebonyolítása – módszertani megközelítés42

3 A fejlesztési elem célja Az önkormányzatok helyi szolgáltatás-szervezési reformlépéseinek megalapozása, a helyi közszolgáltatások és a belső működés minőségének javítása. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által meghirdetett, az Államreform Operatív Program 1.A projektjének megvalósítása a konvergencia régiókba tartozó Önkormányzatok fejlesztése céljából. Cél, hogy a Hivatal hatékonyabban, magasabb minőségi szinten, s eredményesebben tudjon hozzájárulni a város fejlődéséhez, a dunaújvárosi vállalkozások, lakosok mindennapi életéhez. Program: ÁROP 1.A. 5.– Szervezetfejlesztés a konvergencia régiókban levő önkormányzatok számára Program szintű cél 9. sz. fejlesztési elem: A lakosság körében átfogó felmérés és elemzés készítése a közszolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettségről és felmerülő igényekről

4 Tartalomjegyzék A fejlesztési elem célja21 Legfontosabb megállapítások, következtetések63 A fejlesztés lebonyolítása – módszertani megközelítés42

5  Kétkörös telefonos lekérdezés: március és szeptember  2*1.200 fős reprezentatív minta  Vizsgált területek:  hivatali ügyintézés körülményei,  fejlesztésekkel kapcsolatos elégedettség,  helyi közlekedés,  egészségügyi ellátás,  közbiztonság,  köznevelés,  helyi kulturális és sport élet,  a lakosság tájékozottsága.

6 Tartalomjegyzék Előzmények – a Projekt rövid bemutatása21 Legfontosabb megállapítások, következtetések63 A fejlesztés célja és lebonyolítása – módszertani megközelítés42

7 Hivatalos ügyintézés Milyen módon intézi leggyakrabban a hivatali ügyeit?

8 Hivatalos ügyintézés Milyen ügyekben szokott leggyakrabban a Polgármesteri Hivatalhoz fordulni?

9 Hivatalos ügyintézés Kérem, egy ötös skálán értékelje, hogy mennyire elégedett a személyes ügyintézés körülményeivel!

10 Hivatalos ügyintézés A hivatali ügyintézés kapcsán mely három tényezőt tartja a legfontosabbnak?

11 A Városban megvalósult fejlesztések lakossági megítélése Ön szerint Dunaújváros az elmúlt három évben fejlődött vagy hanyatlott?

12 A Városban megvalósult fejlesztések lakossági megítélése Ön szerint az alább felsoroltak közül melyik az a két terület, ami a legtöbb figyelmet igényel a városban?

13 A Városban megvalósult fejlesztések lakossági megítélése Válaszok %-os megoszlása aszerint, hogy hallottak-e a megvalósuló beruházásokról.

14 Egészségügyi ellátás lakossági megítélése Mit gondol, a helyi egészségügyi ellátás mely területén lenne szükség leginkább fejlesztésre?

15 Összegzés, javaslatok  A fejlesztésekre vonatkozó lakossági igények legnagyobb mértékben a munkahely-teremtés és megőrzés területére mutatnak.  A közszolgáltatásokkal kapcsolatos fejlesztési igények többsége az egészségügy területén merül fel.  A többség nem rendelkezik pontos ismeretekkel arról, hogy az ügyintézés miképp alakult át a járási hivatalok létrehozásával.  A válaszadók 90%-a nevezte meg az egyik legfontosabb tényezőként a gyors ügyintézést és a rövid várakozási időt, és ezzel egyidejűleg e tényező kapcsán mértük a legalacsonyabb elégedettségi szintet is.

Köszönjük a figyelmet! Dunaújváros szeptember 15.