Projektindító Rendezvény

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
Advertisements

Közlekedésfejlesztési Integrált Közreműködő Szervezet
A LEADER+ Pályáztatási feltételek. Kik pályázhatnak?  A pályázónak meg kell felelni a helyi szintű pályázati felhívásban rögzített jogosultsági kritériumoknak.
SOMBEREKI CARITAS KÖZPONT KIALAKÍTÁSA. PROJEKT FORRÁSA  a projekt az EURÓPA TERV keretében valósul meg  az Európai Bizottság a Szociális.
„A megye szerepe a parlagfű elleni mozgalomban” Tájékoztató a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat által kezdeményezett Megyei Parlagfű-mentesítési.
Helyi Érték – Értékhely! KEOP /B/
A as időszak jelenlegi pályázati lehetőségei Dr. Körtvélyesi Katalin 20/
Somogy megyei projektek
BIZTONSÁG ÉS PARTNERSÉG Lépésváltás az egészségügy korszerűsítésében.
TISZATÉR LEADER EGYESÜLET célterületei és eljárásrend 2011.
Móra-Partner Foglalkoztatási és Szociális Közhasznú Társaság
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
A Délegyházi Napköziotthonos Óvoda komplex fejlesztése KMOP-4.6.1/B
Projektmenedzsment szervezet: EuroAdvance Közgazdasági Tanácsadó Kft.
Beruházás a 21. századi oktatásba február 12.
E-Levéltár projekt Vidra András Projektigazgató
Polgármesteri hivatal ügyfélszolgálatának utólagos komplex akadálymentesítése Szigetváron Dr. Göndöcs István.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
a Nyugat-dunántúli Operatív Program
EKOP Elektronikus levéltár
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
KEOP / A barlangokban egykor kialakított világítási rendszerek energiatakarékos, a lámpaflóra kialakulását és terjedését minimalizáló.
TÁMOP /A – RÉV projekt ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT III. ORSZÁGOS HÁLÓZATI TALÁLKOZÓ Budapest
Projekt adatai INFOTÁRS TÁMOP /A/2./0011 Az ELTE TáTK és IK közös projektje Támogatás: Projektidőszak: –
BAKS KÖZSÉG SZENNYVÍZCSATORNÁZÁSA ÉS SZENNYVÍZTISZTÍTÁSA
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
NEA szakmai támogatások (2014) Budapest, november
Horvát-Magyar Szakértői Akadémia szeminárium megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatása, rehabilitációs projektek.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program TIOP Kecskemét, június 21.
es RAT tervezés koncepciója Gila Gyöngyi Tervezési igazgató-helyettes.
A Dél-alföldi Régió évi Területfejlesztési Operatív Programja Regionális Akcióterv Kecskeméti Klára tervezési projektmenedzser június.
Humán közszolgáltatások fejlesztése prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
Folyamatban lévő-és tervezett fejlesztések
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program III. tengely intézkedései 1. Mikrovállalkozások létrehozásának.
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető
Infotér konferencia – EKOP előrehaladása Balatonfüred,
EU-s források ökoiskolák számára Takács Eszter Könczey Réka Budapest, június 6. Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója.
A projekt az Európai Unió támogatásával, a Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. ELŐZMÉNY KMOP /B_2 kódszámú.
Cím. Komlóska Község Önkormányzat nevében tisztelettel köszönti Önöket Köteles László Polgármester! Sajtótájékoztatónk témája: Közel 70 millió forint.
„REHABILITÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓBAN” ÉAOP-4.1.2/C Debrecen, 2013.
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
TÁMOP /1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin Marcali Kistérségi Többcélú Társulás.
A Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program aktuális pályázati lehetőségei aktuális pályázati lehetőségei szeptember 26. Szolnok.
Türje Község Önkormányzata az Új Magyarország Fejlesztési Terv Nyugat-dunántúli Operatív Program keretén belül a „Türje Községben az egészségügyi alapellátás.
Könyvtári fejlesztési koncepció a községekben, megvalósítási lehetőségek Dr. Kenyéri Katalin NKÖM Könyvtári Főosztálya 2005.
„REHABILITÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓBAN” ÉAOP-4.1.2/C Debrecen, 2013.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
„REHABILITÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓBAN” ÉAOP-4.1.2/C Kenézy Gyula Kórház és Rendelőintézet Debrecen, 2013.
„REHABILITÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓBAN” ÉAOP-4.1.2/C Debrecen, 2013.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
Gyermekszegénység elleni program a hevesi kistérségben TÁMOP /
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSI OPERATÍV PROGRAM TIOP-2. PRIORITÁS PROJEKTJEI NYÍREGYHÁZA.
AZ EFOP VÉGREHAJTÁSÁNAK ELŐREHALADÁSA* SZEPTEMBER 23. *2016. SZEPTEMBER 15-EI ADATOK ALAPJÁN DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS.
TÁMOP B-2-12/ „ÚJ MUNKA – ÚJ ESÉLY” – ROMA NŐK FOGLALKOZTATÁSA A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT.
Helyi Fejlesztési Stratégia intézkedéseinek bemutatása
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
TÁMOP B-2-12/ "Munkával a társadalmi integráció elősegítéséért – Roma nők foglalkoztatása a Fejér Megyei Gyermekvédelmi.
Az önkormányzati működtetés átvételének tapasztalatai
Projekt ismertető Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Zárórendezvény.
Előadás másolata:

Projektindító Rendezvény Projektzáró rendezvény ÉAOP-2007-4.1.2 Egészségügyi szolgáltatások fejlesztése/Kistérségi járóbeteg szakellátó központok fejlesztése, alap-, járóbeteg szakellátás korszerűsítése ÉAOP-4.1.2/A-2008-0018 ÉAOP-2007-4.1.2 Egészségügyi szolgáltatások fejlesztése/Kistérségi járóbeteg szakellátó központok fejlesztése, alap-, járóbeteg szakellátás korszerűsítése ÉAOP-4.1.2/A-2008-0018 Új egészségház építése és eszközökkel történő felszerelése Nyírkarász községben 2010.01.29 Új egészségház építése és eszközökkel történő felszerelése Nyírkarász községben 2009.12.18

I. Nyírkarász község általános bemutatása Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Baktalórátháza kistérség (LHH) Lakosság 2446 Fő Munkanélküliség aránya 12% Fekvése: Baktalórántháza és Kisvárda között, 4105-ös számú főút mentén 50 km-re a megyeszékhelytől Nyíregyházától és 15 km-re a kistérség központjától, Baktalórántházától Infrastruktúra: Villany 100%, víz 100%, gáz 100%, utak 90%-a aszfalt Kábeltévé, vezetékes telefon és internet Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Demográfiai mutatók

A település intézményei, vállalkozások Helyi intézmények: Polgármesteri Hivatal, Általános iskola és óvoda, Teleház, Művelődési ház, könyvtár Egészségügyi intézmény Falugazdász szolgálat, polgárőrség Idősek otthona, Szeretetotthon Bentlakásos Idősek Otthona Vállalkozások: agrárágazat dominanciája, 50 egyéni, 12 társas vállalkozás Helyben foglalkoztatottak száma: 154 fő Terv: a helyi vállalkozások fejlesztése EMVA pályázati forrás bevonásával Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Természeti, kulturális értékek Történelmi és természeti látnivalók: Régészeti jelentőségű Árpád korabeli Földvár Római Katolikus Templom Görög Katolikus Templom Református Templom Kulturális és sportélet: Megyei I. osztályú Labdarúgó szakosztály Polgárőr Egyesület Nyírkarász Községért Közalapítvány Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Megvalósított fejlesztések (elmúlt 3 év) Külterületi 0134 és 0153 hrsz. Mezőgazdasági utak építése (AVOP;2006;110052M) Nyírkarász – Belterületi Madai út építése (LEKI; 2006;42,5M) Nyírkarász – Belterületi Táncsics, Jókai, Madai és Petőfi utcák felújítása (TEUT; 2006;29,7M) Belterületi Fő út és 35 hrsz út felújítása (TEUT; 2006;17M) Általános Iskola – Sportudvar kialakítása (ISM;2006;6,6M) Belterületi Jókai utca burkolat felújítása (TEUT; 2007;9M) Parkolók, gyalogjáró utak és kerítés építése a Köztemető területén (LEKI; 2008;16,6M) Általános Iskola – Nyílászárók cseréje (ÖM;2008;7,3M) Egységes falukép kialakítása, Ifjúsági táboroztatás feltételeinek megteremtése, Fény és hangtechnikai eszközök beszerzése (AVOP-LEADER;2007;12M) Kistérségi közlekedést elősegítő kisbusz beszerzése (EMVA;2008; 10M) Informatikai infrastruktúra eszköz csomagok beszerzése az Általános Iskolában (Nyírkarász és Laskod) (2008;TIOP) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Külterületi 0134 és 0153 hrsz. Mezőgazdasági utak építése AVOP;2006;110052M

Belterületi Madai út építése LEKI;2006;42,5M

Általános Iskola – Sportudvar kialakítása ISM;2006;6,6M

Köztemető (parkolók, gyalogjáró utak, kerítés építése), LEKI;2008;16,6M

Általános Iskola – Nyílászárók cseréje ÖM;2008;7,3M

Egységes falukép kialakítása, AVOP LEADER+;2007;4M

Kistérségi közlekedést elősegítő kisbusz beszerzése EMVA;2008;10M

Folyamatban lévő és tervezett projektek IKSZT kialakítása a Művelődési ház épületének felújításával és berendezési eszközökkel történő felszerelésével. (EMVA) Bentlakásos idősek otthona alagsorának felújítása (ÉAOP) Polgármesteri hivatal épületének komplex akadálymentesítése (ÉAOP) Településközpont kialakítása, rehabilitációja. (EMVA) Szennyvízhálózat kiépítése. (KEOP) Régészeti élménypark, bemutató útvonal és fogadóépület kialakítása a nyírkarászi "Földvár" környezetében. (ÉAOP) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Napköziotthonos óvoda felújítása és akadálymentesítése

Művelődési ház

Árpád-korabeli Földvár

Nyírkarász Község Önkormányzatának gazdálkodása Költségvetési adatok (2008.) Kiadások: 641.278,- eFt Bevételek: 609.205,- eFt Polgármesteri Hivatal (Foglalkoztatott: 10 Fő) Igazgatási- és adóügyek Szociális ügyintézés Anyakönyvezés Pénzügyi igazgatás Általános Iskola (Foglalkoztatott: 52 Fő, Diák: 360 Fő) Óvoda (Foglalkoztatott: 15 Fő, Gyermek: 92 Fő) Egészségügyi intézmény (Foglalkoztatott: 6 Fő) Művelődési ház, Teleház (Foglalkoztatott: 1 Fő) Egyéb intézmények, Bentlakásos Idősek Otthona (23 fő alk., ellátottak 50 fő) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

II. A projekt bemutatása A pályázati felhívás alapvető céljai Egészségközpont/egészségház infrastruktúrájának fejlesztése, kialakítása, a Pályázati útmutatóban előírt kötelező, illetve opcionális funkciók betöltésével; Alapfokú egészségügyi intézmény, Egészségház eszközparkjának modernizációja; Komplex akadálymentesítés megvalósítása; A alapfokú orvosi ellátás minőségének javítása, a „családorvosi szerepkör” erősítése; IK technológiák fogadásának megteremtése; Mindazon szükséglet alapú alapellátással kapcsolatos egyéb szolgáltatások biztosítása, melyek egymásra épülve és/vagy kiegészítve biztosítják a szükséglettel alátámasztott igények kielégítését; Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Kötelező elemek Egyes egészségügyi alapellátási (pl. háziorvos, fogorvosi szolgálat, stb.) szolgálatok; Alacsony erőforrás igényű, a területen gyakori szükségletként jelentkező, megfelelő kompetenciával végezhető járóbeteg-szakellátás biztosítása, mely felöleli a megelőzést és a gyógyítást; Központi alapellátási ügyelet (kivéve, ha a térségben fenntartói társulás keretében, vagy funkcionálisan privatizált formában, kielégítő színvonalon már működő szolgálat van); Egészségfejlesztési központ funkció betöltése; Otthoni szakápolás; Diszpécserszolgálat: info-kommunikáció, internet, segélyhívó rendszer; Széles partneri kapcsolatok kiépítése. Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Opcionális elemek – Egyéb szolgáltatások integrációja Védőnői szolgálat; Iskolaegészségügy; Házi segítségnyújtás; Ügyfélszolgálat; Gyógyszertár, gyógyászat segédeszköz bolt integrálása Betegszállítás; Mentőállomás befogadása Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

A projekt előkészítése Kiváltó okok, szükségletek A településen több helyen széttagolt alapfokú egészségügyi intézmények jelenlegi infrastrukturális állapota és az orvosi műszerek, berendezések elavult állapota az ellátás és megelőzés színvonalának emelését, a személyre szabott kezelést nehezen teszi lehetővé, egyre jobban romlik az emberek egészségi állapota. Az épületek az 1960-as években épültek ezért a víz, a fűtés és a szennyvíz vezeték rendszereik már elavultak, gyakori a beázás. A vizesblokkok, váróhelyiség, öltöző helyiségek és a vizsgáló helyiségek nem mindenben felnek meg az ÁNTSZ előírásainak. Hiányzik az akadálymentesítés (fizikai, látás és halássérültek részére). A fogyatékkal élők számára is lehetőség nyílna a személyes igénybevételi lehetőségre. Gazdaságtalan az épületek üzemeltetése. Az orvosi műszerek, a berendezési eszközök és a számítástechnikai eszközök nagy része elavult, cserére szorul. Az orvosi ellátást igénybe vevők döntő része hátrányos helyzetű, gyakran munkanélküliek, rendszeres jövedelempótló támogatásokban, segélyekben, szociális juttatásokban részesülnek, nyugdíjból illetve a minimálbér szintjét éppen elérő juttatásokból élnek. A rossz otthoni körülmények gyakran hátrányosan hatnak az egészségügyi állapotra is. A településen a főbb betegségtípusok az alábbiak: szív és érrendszeri 1000 fő; mozgásszervi 600 fő; idegrendszeri 300 fő; tüdő-légzőszervi 200 fő; több betegségben is szenved 1400 fő. Nem megfelelőek az épületekben dolgozó 6 fő munkakörülményei. Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Háziorvosi rendelő (külső)

Fogorvosi rendelő, védőnői szolgálat (külső)

A projekt főbb összetevői, mutatószámai A projekt bekerülési értékének %-os megoszlása Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

A projekt főbb céljai (II. Építés-akadálymentesítés) Infrastruktúra fejlesztés Az építészeti tevékenységek bruttó értéke 58.303.385,- Ft Új egészségház építése Mozgás és látássérültek akadálymentesítése (Rámpa, akadálymentesített illemhelyek építése, vezetővonalak, információs táblák kialakítása) Akadálymentes parkolók kiépítése Építéssel érintett alapterület: nettó 275,35 m2 Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Építés, akadálymentesítés (külső) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Építés, akadálymentesítés (külső) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Építés, akadálymentesítés (külső) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Építés, akadálymentesítés (belső) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Építés, akadálymentesítés (belső) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Építés, akadálymentesítés (belső) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

A projekt főbb céljai (III. Eszközbeszerés) Eszközök beszerzése Bruttó értéke: 11.292.085.- Ft Orvosi műszerek (1) Berendezési eszközök (2) Számítástechnikai eszközök (3) Info- kommunikációs akadálymentesítéshez szükséges eszközök (4) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Orvosi műszerek, számítástechnikai és egyéb berendezések Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

A projekt főbb céljai (IV. Szolgáltatások) Tervek, tanulmányok (Kiviteli tervek) Közbeszerzési tanácsadás (építés és eszközbesz.) Mérnöki szakértői díja Jogi tanácsadás Műszaki ellenőrzés Rehab. szakmérnökkel együttműködés Nyilvánosság biztosítása Táblák, szórólap, kiadvány Honlap Információs füzet Braille írással Könyvvizsgálat (50 mFt támogatási összeg felett) Projekt menedzsment (számla alap v. arányosítás) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

IV. Szolgáltatások - Nyilvánosság Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

A projekt főbb összetevői, mutatószámai A projekt bekerülési értékének %-os megoszlása Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

A projekt részletes összetevői (forint) Tevékenységek: Tényleges bruttó ktg. Elszámolható bruttó I. Előkészítési költségek 780 000 706 200 Megvalósíthatósági tanulmány 600 000 Engedélyes tervek elkészítése 180 000 106 200 Tervek, tanulmányok 1 980 000 1 168 200 II. Új építés / Akadály-mentesítés 58 303 385 58 287 532 III. Eszközök beszerzése 11 632 375 11 292 085 Közbeszerzési tanácsadás 1 518 750 1 458 000 Mérnöki szakértői díja 940 000 718 600 Jogi tanácsadás 400 000 Műszaki ellenőrzés 480 000 283 200 Együttműködés a Rehab. szakmérnökkel 60 000 35 400 Nyilvánosság biztosítása 593 750 570 000 Táblák, szórólap, kiadvány 562 500 540 000 Információs füzet Braille írással 31 250 30 000 Könyvvizsgálat 625 000 Projekt menedzsment 2 740 000 2 640 000 Összesen: 79 113 260 77 440 617 Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

A projekt főbb mutatószámai A projekt elszámolható bruttó költsége 73.568.586,- Ft ÉAOP Támogatás 3.872.031,-Ft Saját erő 77.440.617,- Ft Összes elsz.-ható 1.672.643,- Ft Egyéb nem elsz.-ható 79.113.260,- Ft Bekerülési érték Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

A projekt előrehaladásának bemutatása A pályázat benyújtásának napja: 2008.06.20 Támogató döntés pályázatról: 2009.04.25 A Támogatási szerződés aláírása: 2009.06.15 A fizikai megvalósítás kezdete: 2009.07.23 A projekt megvalósítása: 3 ütemben történik A projekt várható befejezése: 2010.01.15 Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

A projekt megvalósítása A projekt fizikat megvalósítása 3 ütemben történik (pényzügyi elszámolás benyújtása) I. ÜTEM: 2009.07.23. - 2009.08.14 (2009.08.31) II. ÜTEM: 2009.08.17. - 2009.10.16 (2009.10.30) III. ÜTEM: 2009.10.19. - 2009.11.30 (2010.01.29) Pénzmozgások Igényelt előleg teljesítése: 25.749.005,-Ft (2009.07.06) Kifizetési kérelem (telj.): 24.348.076,-Ft (2009.11.23) Kifizetési kérelem (01.21): 23.471.505,-Ft (támogatás) 1.471.090,-Ft (előleg) 3. Kifizetési kérelem: 24.277.915,-Ft (előleg terhére) Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

A projekt tevékenységeinek ütemterve Megvalósítás időszaka   Tény/Terv kezdés 2009 2010 Tény/Terv befejezés 1.n.év 2.n.év 3.n.év 4.n.év 1. Nyilvánosság biztosítása 2009.01.15 2010.01.15 2. Projekt menedzsment 3. Jogi tanácsadás 4. Kiviteli tervek elkészítése 2009.04.03 2009.05.25 5. Közbeszerzési eljárás lebonyolítása 2009.04.23 2009.07.23 6. Projektindító rendezvény megtartása 2009.07.17 7. Építési munkálatok elvégzése 2009.11.30 8. Eszközök beszerzése 2009.11.02 9. Műszaki ellenőrzés az építési beruházás során 10. Rehabilitációs szakértő helyszíni szemle az építési beruházás során 11. Könyvvizsgálat a pénzügyi elszámolások során 12. Projektzáró rendezvény megtartása 2010.01.29

A projekt várható hatásai, eredményei Infrastrukturális eredmények, megépül az új Egészségház, amely integrálja a széttagolt egészségügyi szolgáltatásokat. Egy helyben lesz biztosított az alapfokú egészségügyi ellátás. Korszerű orvosi műszerek, számítástechnikai eszközök, berendezési eszközök beszerzése. Kötelező elemként a háziorvosi, fogorvosi ellátás, terhesgondozás, általános nőgyógyászati és gyermekorvosi szakrendelés, egészségfejlesztési központ funkció, népegészségügyi előadások, széles partneri kapcsolatok kialakítása, diszpécser szolgálat. Opcionális elemként védőnői szolgálat, házi segítségnyújtás. Még inkább bevonásra kerülnének a fogyatékkal élők, a hátrányos helyzetűek és a megváltozott munkaképességűek az őket is érintő megelőzési programokba. Bővülhet alapfokú egészségügyi ellátást személyesen igénybe vevők száma, számottevően javulnak az új épületben a dolgozók munkakörülményei. Az alapfokú egészségügyi ellátáshoz való egyenlő esélyű hozzáférés a beruházás után nemtől, kortól, fogyatékosságtól és etnikai hovatartozástól függetlenül mindenki számára biztosított lesz. Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz

Köszönjük a figyelmet! www.nyirkarasz.eu Mindezen problémákat figyelembe véve a KorIH munkatársai tanácsadók bevonásával új eljárásrendeket dolgoztak ki Hangsúlyozzuk: a kiemelt és a nagy csak jogszabályilag különülnek el ilyen élesen, valójában az utóbbi az előbbi egy alfaja. Ez persze változni fog: nagyprojekt eltűnik, és bármelyik másik 3nak lehet majd alfaja. És van egy visszatérítendő is: a pénzügyi eszköz www.nyirkarasz.eu