Rendszer ismertető 2009. Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
Advertisements

CAFETERIA RENDSZER Employee Benefit Kft.
Winbelépő - Munkaidő nyilvántartás
Önkormányzati információs rendszer
LogControl Raktármenedzsment
Béren kívüli jutatások 2012 IVSZ Badak Béla okl.könyvvizsgáló
CAFETERIA RENDSZER
Humánerőforrás logisztika
Internet alapú önértékelés
Dokumentációs, nyilvántartási és információáramlási rendszer Budapesti Módszertani Szociális Központ és Intézményei.
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Intranet portál bemutató
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
 Hiányzó tankerületek:  Gönci Tankerület  Cigándi Tankerület  Edelényi Tankerület  Encsi Tankerület.
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
Integrált Elektronikus osztálynapló
HOSTWARE Beléptető.
Bemutató Számviteli rendszer. Személyesen Postai úton Vállalat vagy vállalkozás Könyvelőcég vagy könyvelő Ez a megoldás kiszámíthatatlan nem biztos hogy.
ETR Bevezető DEXTER Informatikai kft.. DEXTER Informatikai Kft Tartalom:  Mi az ETR  Az ETR célja  ETR történelem  ETR modulok  ETR hozzáférések.
DEXTER Informatikai Kft ETR Pénzügyek. DEXTER Informatikai Kft Tartalom  Alapelvek  Fogalmak  A pénzügyi folyamat  Kifizetési és befizetési.
Személyes adatok (hallgatói, oktatói adatok egy felületen) Szakok kezelése Új funkcióik.
1 Pepper Rendszerház Zrt. Kafetéria rendszer a VIP Humánpolitikai Rendszerben.
Az e-kereskedelem (e-business)
Miskolci Egyetemi Publikációs Adatbázis Egy új szolgáltatás születése és bevezetésének problémai Kiss Andrea, Miskolci Egytem,
Comfort Bérelszámolási Szoftverünket
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
A kórházi kontrolling Készítették: Csillag Adrienn Junó Ilona Anett
Adatszolgáltatások teljesítésének technikai változásai november december 03. Borsos – Gulyás Márta.
Anyagadatbank c. tárgy gyakorlat Féléves tematika Adatbázis alapfogalmak, rendszerek Adatmodellek, adatbázis tervezés Adatbázis műveletek.
Informatika a gyógyszertárban
Hatékony HR költség-tervezés a válság idején
Cafeteria 2011 Dr. Orbán Ildikó.
Munkajogi Konferencia – Visegrád
Az igénybevevői nyilvántartás
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Excel vagy… …szuperszoftver!
Városi Rendészeti Program. Mi a Városi Rendészeti Program célja?  Az Önkormányzat Közterület felügyeletének munkáját segítse azáltal, hogy egy közös.
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
CALDERONI ELEKTRONIKUS FORRÁSKEZELŐ ÉS PUBLIKÁCIÓS RENDSZER CALDERONI REFERENSKÉPZÉS
Felkészült intézményvezetők – „HR Protokoll” Dr
2007. febuár 6.1 Kedvezményezetteket érintő változások a projekt megvalósítása során.
OSINT eszközök a gyakorlatban avagy hogyan gyűjtsünk és elemezzünk nyílt adatokat személyekhez kapcsolódóan Dr. Gorza Jenő PhD nyá. ezredes, c. egyetemi.
Összehasonlító példák ‏ 2015/2016 II. Dr Lakatos Mária: ADÓZÁS I.
Pályázati audit. Jogszabályi háttér as periódusban változatlan volt  Közösségi joganyag 1083/2006/EK rendelet 1828/2006/EK rendelet 1080/2006/EK.
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
1 Számvitel- pénzkezelés, vagyon elszámolás 2 Bevezetés Számviteli törvény változásai Indoka.
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
Vacha Ferenc fejlesztési koordinátor Az elektronikus ügyintézés törvényi háttere és gyakorlata.
Rendszergazda Tábor Velence 2000 Molnár Péterwww.afg1.sulinet.hu/~molnarp/enewmail.htm.
Személyazonosság kezelés metacímtár kialakításával november 17. Hargitai Zsolt rendszermérnök Novell Magyarország
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
TRD.  Jelszóval védett tartalom  Több felhasználó név és jelszó  Egyedi jogosultságok  Mérőeszközök  Riportok  Biztonsági mentés  Felhasználók.
A szakképzési hozzájárulás hatékony felhasználása Cséfalvay Ágnes.
Cégbemutató, Memoriter ismertető
Összehasonlító példák
Process Magic PRESS Nyomdai termelésirányító rendszer
A központosított illetményszámfejtő rendszer évi változásai
A SZÁMVITELRŐL SZÓLÓ ÉVI C. TÖRVÉNY MÓDOSÍTÁSAI
Vállalatirányítási rendszerek bevezetése és tapasztalatai a KKV szektorban Oldal Zoltán vállalati tanácsadó Gy-M-S Kereskedelmi és Iparkamara KKV vezetők.
Bérszámfejtési ismeretek
A hivatalos statisztikára vonatkozó új jogszabályok bemutatása Dr
CRM rendszer.
HEFOP KONFERENCIA Debrecen,
Étkezési rendelés nyilvántartás, elszámolás, számlázás
Kötelezettségvállalás nyilvántartása, számvitele
A mérés jövője, az eredmények intézményi felhasználása
Társadalombiztosítási ellátások számfejtése és nyilvántartása modul
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Rendszer ismertető Vargha Máté

Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs teher a bonyolult törvényi szabályozásból adódóan : Nagy tömegű nyilatkozatok feldolgozása Hibás rögzítések, nyilatkozatok kiszűrése Különféle dolgozói csoportoknak külön cafeteria csomagok kialakítása Távollétek, állományban eltöltött időszak nyilvántartása Rokoni kapcsolatokat igénylő juttatási elemek nyilvántartása Kilépéskor a már kifizetett cafeteria elszámolása Stb.

A megoldás: A megoldás: Informatikai rendszer bevezetése az adminisztráció egyszerűsítése érdekében WebCafe

Front rendszer: egyszerű, webes felület, csökkentett funkcionalitás, nagy felhasználó szám Front rendszer: egyszerű, webes felület, csökkentett funkcionalitás, nagy felhasználó szám Háttér rendszer: Teljes funkcionalitás, korlátozott felhasználók (HR, pénzügy) Háttér rendszer: Teljes funkcionalitás, korlátozott felhasználók (HR, pénzügy) Vargha Máté

Front rendszer Béren kívüli juttatási igények rögzítése Szükséges nyilatkozatok előállítása Háttér rendszer Juttatási csomagok és elemek létrehozása Dolgozók és rokoni kapcsolatok nyilvántartása / importálása Távollétek nyilvántartása / importálása Önkéntes nyugdíj- és egészségpénztárak nyilvántartása Juttatásokhoz kapcsolódó dokumentumok, számlák nyilvántartása Juttatási igények feldolgozása, listák, összesítések készítése

WebCafé WinForm háttér rendszer Teljes funkcionalitás Felhasználóbarát felület Szabadon paraméterezhető megjelenítés Konfigurálható lista ablakok (Excel) Többszintű jogosultság (HR, pénzügy, titkárság)

Üzleti előnyök Az összetettebb juttatási elemek nyilvántartása sem okoz többlet adminisztrációt: Gyorsabb adatfelvitel Hibás rögzítések, nyilatkozatok kiszűrése Konkurens felhasználók kezelése Automatikus nyomtatvány generálás Azonnali feldolgozás, összesítés Különféle csomagok, külön csoportoknak A nyilatkozatok felvitele egész évben történhet Juttatási elemenként lehet zárni Az elemekhez kapcsolódó nyilatkozatok nyilvántartása

WebCafé kiemelt funkciói Szabadon kialakítható juttatási csoportok Paraméterezhető juttatási elemek Bruttó/nettó bekerülési szorzók kezelése Állományban eltöltött időarányos keret számítás Távollét típusok definiálása Pénztárak nyilvántartása Kifizetések nyilvántartása Felhasználható keret megjelenítése Adómentes ill. adóköteles részek külön megjelenítése Juttatási elemek fizetési gyakorisága megadható Egymást kizáró juttatási elemek kezelése Kötelezően választandó elemek kezelése Kötegelt adatfelvitel lehetősége Telephelyek elkülönített kezelése (hozzáférés korlátozás)

WebCafé technikai bevezetése Bevezetésnek nincs extra licence költsége Kiemelt biztonsági feltételeknek is megfelel (beállítható https) Teljes dokumentáltság Széles körben elfogadott adatbázis platform Magas megbízhatóság

WebCafé bevezetés támogatás Hatályos jogszabályokon alapuló cafeteria szabályzat kialakítását Kezdeti adatfeltöltést (dolgozók, törzsállományok) Cafeteria szabályzat szerinti rendszer konfigurációt (juttatás csoportok, típusok, távollétek, nyomtatvány sablonok kialakítása stb.) Amennyiben Önöknél nincs jelenleg érvényben cafeteria szabályzat: Vállaljuk a.

Referenciák OEP (3600 fő) ORSZI (1300 fő) OMMF (1200 fő) Kormány Hivatalok (cca fő) Önkormányzatok (II., IV., XXII.,) Önkormányzatok (Sopron, Győr, Debrecen..) Stb. WebCafé rendszerünk a következő helyeken kerültek már bevezetésre:

Köszönjük a figyelmet! Vargha Máté