Szakmai munkánk a pályázatban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tehetségpont létrehozása
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
TÁMOP – B-12/1 Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére. László Zoltánné Kereskedelmi tagozatvezető.
LEADER nemzetközi együttműködés „A projekt útja” Parizán Anna Tanácsos Vidékfejlesztési Minisztérium Szeptember 26.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Szentkatolnay Miklós A mentorhálózat működése – aktuális helyzetkép és a lehetséges jövő I. Országos Mentortalálkozó Budapest, október 3.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.
Bőrdíszműves munkacsoport
Női szabó munkacsoport

„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP B-12/
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
TÁMOP B-12/ „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére” az 500. Sz. Angster József.
TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés bevezetésére” a Pécsi 500. Sz. Angster József Szakképző.
Hegesztő munkacsoport Szakmai nap Beszámoló április 10. TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
TÁMOP B- 12/ „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés bevezetésére” az 500. Sz. Angster József Szakképző.
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
Szakiskolai fejlesztési program
Szent László Középiskola Szekszárd
„Együtt, eredményesen”
Szakiskolai Fejlesztési Program I
MÉCS konferencia március 21. Mezőtúr
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Előadás másolata:

Szakmai munkánk a pályázatban „Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP 2.2.5.A -12/1–2012-0014   Szakmai munkánk a pályázatban Készítette: Kökönyei Hedvig – Szakmai vezető

A pályázat szakmai céljai Munkacsoportok alakulása az új típusú szakképzés bevezetésének előkészítése céljából A munkacsoportokban résztvevő közismereti és szakmai tantárgyakat tanító pedagógusok felkészülése az új típusú szakképzés bevezetésére Együttműködő partnerek felkutatása és dokumentált együttműködés kialakítása a projekt teljes időszaka alatt A pályázatot csak 2012. szeptember 03. és 2013. augusztus 31. között lehet megvalósítani

A pályázat célcsoportjai Közvetlen célcsoport: azok a Vályiban tanuló diákok, akik az új típusú képzés bevezetésében vesznek részt 9.A osztály - Hegesztő tanulói 9.B osztály – Festő, mázoló, tapétázó tanulói 9.D osztály – Szakács tanulói

A pályázat célcsoportjai Közvetett célcsoport: azok a Vályiban dolgozó tanárok és itt tanuló diákok, akik nem vesznek részt az új típusú képzés bevezetésében Tanulók részére információ eljuttatása a pályázatról, esetlegesen a módszerek alkalmazása az ő óráikon (pl. 9.C pincér-szakács osztály) Tanárok részére a lehető legtöbb információ a kerettantervek beválásáról, alkalmazásáról

Szakmai megvalósítók Szakmai megvalósító az a pedagógus, aki részt vesz a projektben létrehozott munkacsoportban. 1 közismereti munkacsoport, amelynek vezetője Wéber Viktória (Osztályfőnöki), tagjai: Bánné Endrédi Annamária (Ember és társadalom), Laky Diána (Matematikai kompetencia), Szécsi Beáta (Életpályaépítés), Szécsi-Pécsvári Nóra (Kommunikáció), Vörös János (Digitális kompetencia)

Szakmai megvalósítók 3 szakmai munkacsoport: Festő, mázoló, tapétázó munkacsoport, amelynek vezetője Huszka István, tagjai: Varga Zoltán és Molnár Gábor Hegesztő munkacsoport, amelynek vezetője Kondor Gyula, tagjai: Izsó Gábor, Sivadó Sándor

Szakmai megvalósítók Szakács munkacsoport, amelynek vezetője Furján Katalin (Vendéglátó gazdálkodás és Szakmai számítások), tagjai: Kovács Patrícia és Borbély Melinda – Martinka Diána (szakmai nyelv), Soósné Bolla Zsuzsanna, Jakab Jánosné (Ételkészítés alapjai), Herczeg Gyöngyi ( Általános élelmiszer ismeretek, fogyasztóvédelem)

…amit már elvégeztünk Csoportok munkaterve, egyéb dokumentációi Tanmenetek Műhelymunkák, csoporttalálkozók havi rendszerességgel Újfajta módszertanok alkalmazása és dokumentálása a 2. félévtől legalább Bemutató órák megtartása Szakmai, módszertani támogatás nyújtása a munkacsoportokon belül (mentorok: általában a munkacsoportok vezetői) Fotódokumentációk készítési az eseményekről

… ami még előttünk van Feladatgyűjtemények összeállítása, véglegesítése (Tan)éves beszámolók elkészítése a szakmai megvalósítók részéről (a PILOT kerettanterveinek az oktatásban történő alkalmazásáról, a tananyagtartalomról, a tananyag eloszlásáról, a tananyaghoz rendelt óraszámok megfelelőségéről, a módszertanok alkalmazásáról, a közismeret és szakmai tartalom arányáról, közismereti és szakmai tartalmak közötti integráció és koncentráció megvalósításáról) Szakmai megvalósítók közül 10 fő vesz részt 30 órás továbbképzésen Tájékoztató kiadvány készítése Eszközbeszerzések

… ami még előttünk van Pályaválasztási rendezvény: Nagy Szakmaválasztó Interaktív Pályaválasztási rendezvény – 2013. június 11-12., környékbeli 6-7. osztályos tanulók számára Disszeminációs rendezvény, ahol a jó gyakorlatokat bemutathatjuk Záró rendezvény

… ami még előttünk van Szakmai kirándulások: Szakács tanulók: Csokoládé Múzeum Budapest Hegesztő tanulók: Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum Festő tanulók: a volt Festő Ipartestület Országos Szövetségének székháza és a felcsúti Római katolikus templom

Köszönöm a figyelmet!