Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítás SZTE, 2010
Csapattagok Illés László Palatinus Endre Provits Milán Török Péter Megvilágítás
Projekt Megvilágítási modellek megvalósítása GLSL nyelven, OpenGL keretrendszerben Honlap: Megvilágítás
Amit sikerült megvalósítani Nate Robins alapok Ablakkezelés Dinamikus objektumbetöltés Nézőpont beállítás Menürendszer Shaderek Fregmens programok Vertex programok Leírások Megvilágítás
Amit sikerült megvalósítani Különbségkép Két shader eredményképének különbsége Invertálható Színes / Szürkeárnyalatos Fényforrás ablak Objektum kisebbre skálázva Fény iránya Megvilágítás
Ami sajnos kimaradt Plusz paraméter beállítások Anyagi jellemzők Fény tulajdonságai, jellemzői Fényforrás pozíciója Exportálási lehetőségek Különbségkép Shader eredményképek Megvilágítás
Toon Spotlight Lambert Phong Gouraud Ward Megvilágítás
Köszönöm a figyelmet! Megvilágítás