Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítás SZTE, 2010.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
OpenGL 2. gyakorlat Hapák József
Advertisements

L ÁTHATÓSÁG MEGHATÁROZÁSA tavaszi félév.
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 4 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Videókonferencia rendszerek használata Moodle 2.x környezetben
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Adatbázis alapú rendszerek 1. Gyakorlat Követelmények / SQL.
GPU Szirmay-Kalos László.
Számítógépes grafika Szirmay-Kalos László
Sugárkövetés: ray-casting, ray-tracing Szirmay-Kalos László.
3D képszintézis fizikai alapmodellje
Digitális képanalízis
Objektumkutatáson alapuló térinformatikai modell kialakítása MiniComp Kft. Pécsi Tudomány Egyetem – PMMFK-MIT.
Fejlett Programozási Technológiák II. Világos Zsolt 1. gyakorlat.
Metal/plastic foam projekt
Intelligens ébresztő óra Számítógépes látás projekt 2011.
Grafika a programban Készítette: Pető László. Bevezetés Valójában nem a célobjektumra rajzolunk, hanem annak festővászon területére (canvas). Csak olyan.
L ÁTHATÓSÁG MEGHATÁROZÁSA tavaszi félév.
A számítógépes grafika céljai és feladatai
Önálló laboratórium II május 23.1 Mobiltelefonon futtatható program készítése Hegedűs Iván Mihály Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs.
A virtuális technológia alapjai Dr. Horváth László Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Modellezés és szimuláció c. tantárgy Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Intelligens Mérnöki Rendszerek Intézet Mechatronikai Mérnöki MSc 10.
Küszöbölés Szegmentálás I.
Modellezés és tervezés c. tantárgy Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Alkalmazott Matematikai Intézet Mérnöki Informatikus MSc 6. Előadás Ember.
Objektumorientált tervezés és programozás II. 3. előadás
1 Természetes nyelvű interfész adatbázisok lekérdezéséhez Vajda Péter NYTI, Korpusznyelvészeti osztály – BME, TTT.
Fejlett Grafikai Algoritmusok projekt Lego® Autóverseny.
Áramkörök tervezése. Specifikáció Projekt célja: Áramkörök tervezése és modellezése Elemek tárolása: XML adatbázisban Tervező felület: Microsoft Visual.
Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítási modellek
Számítógépes grafika 3. gyakorlat.
Számítógépes grafika 5. gyakorlat. Előző órán Textúrázási módok Pixel shader használata.
Számítógépes Grafika Megvilágítás Programtervező informatikus (esti)‏
Vizuális alkalmazások a FoxProban Páll Éva Boglárka.
Önálló labor munka Csillag Kristóf 2005/2006. őszi félév Téma: „Argument Mapping (és hasonló) technológiákon alapuló döntéstámogató rendszerek vizsgálata”
Számítógépes grafika Bevezetés
3D képszintézis fizikai alapmodellje Szirmay-Kalos László Science is either physics or stamp collecting. Rutherford.
Tanulást könnyítő segédprogramok
Árnyalás – a felületi pontok színe A tárgyak felületi pontjainak színezése A fényviszonyok szerint.
Visual Basic 2008 Express Edition
Számítógépes grafika DirectX 5. gyakorlat. Emlékeztető Háromdimenziós alapok befejezése Textúrázás.
Számítógépes Grafika 7. gyakorlat Programtervező informatikus (esti)‏ 2009/2010 őszi félév.
OpenGL 4 shaderek, GLSL Valasek Gábor
Árnyalás – a felületi pontok színe A tárgyak felületi pontjainak színezése A fényviszonyok szerint.
Brightr Megvilágítás modellezése. Csapattagok  Illés László  Palatinus Endre  Provits Milán  Török Péter.
RAD Studio XE5: menük felépítése
Szaktanári fórum Budapest, május 23. Az autótechnika fejlődési irányai Előadó: Előadó: Szalai László Szalai László.
Algoritmus és adatszerkezet Tavaszi félév Tóth Norbert1 Floyd-Warshall-algoritmus Legrövidebb utak keresése.
Informatikai eszközök a virtuális valóság szolgálatában Hapák József ELTE-IK X. Eötvös Konferencia.
Számítógépes grafika OpenGL 5. gyakorlat.
Intelligens Mérnöki Rendszerek Laboratórium Alkalmazott Matematikai Intézet, Neumann János Informatikai Kar, Óbudai Egyetem Mielőtt a virtuális térbe lépnénk.
A projekt célja O Egy 2 dimenziós rakpart készítése a TBA cég megbízásából. O Az Eclipse plug-in megengedi a felhasználónak, hogy különböző tárgyakat.
Számítógépes Grafika OpenGL 4 shaderek, GLSL. OpenGL 4 A következő programozható fázisok vannak a 4.x-es OpenGL-ben: Vertex shader Tesselation control.
Vizualizáció és képszintézis
Hálózatok: új nyelv a tudományban Lovász László Eötvös Loránd Tudományegyetem
Kontinuum modellek 2.  Közönséges differenciálegyenletek numerikus megoldásának alapjai  közönséges differenciálegyenletek  Euler módszer  Runge-Kutta.
EuroOffice 2010 sajtótájékoztató Bagoly Zsolt, fejlesztésvezető MultiRáció Kft. EuroOffice 2010 sajtókonferencia Pályázatok: TECH_08-A2/ SZOMIN08;
Open Szeged – egy megaprojekt koncepciója Bézi Balázs SZTE GTK Z. Karvalics László SZTE BTK Könyvtár-és Humán Információtudományi Tanszék.
FÉNYTAN A fény tulajdonságai.
V 1.0 Programozás III. Gyakorlás. V 1.0ÓE-NIK, 2014 Gyakorlás –Feladat: Tic Tac Toe játék –Szabályok: A játékosok felváltva teszik le a jelöléseiket.
Egyszerű, osztott ütemező LISP nyelven
Euler 3D térgeometriai szerkesztő és szemléltető program
3D grafika összefoglalás
Global Illumination.
Neumann János Informatikai Kar
Vizualizáció és képszintézis
Árnyalás - a képpontok színe.
Vizualizáció és képszintézis
Vizualizáció és képszintézis
OpenGL II.
Előadás másolata:

Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítás SZTE, 2010

Csapattagok  Illés László  Palatinus Endre  Provits Milán  Török Péter Megvilágítás

Projekt  Megvilágítási modellek megvalósítása GLSL nyelven, OpenGL keretrendszerben  Honlap: Megvilágítás

Amit sikerült megvalósítani  Nate Robins alapok  Ablakkezelés  Dinamikus objektumbetöltés  Nézőpont beállítás  Menürendszer  Shaderek  Fregmens programok  Vertex programok  Leírások Megvilágítás

Amit sikerült megvalósítani  Különbségkép  Két shader eredményképének különbsége  Invertálható  Színes / Szürkeárnyalatos  Fényforrás ablak  Objektum kisebbre skálázva  Fény iránya Megvilágítás

Ami sajnos kimaradt  Plusz paraméter beállítások  Anyagi jellemzők  Fény tulajdonságai, jellemzői  Fényforrás pozíciója  Exportálási lehetőségek  Különbségkép  Shader eredményképek Megvilágítás

Toon Spotlight Lambert Phong Gouraud Ward Megvilágítás

Köszönöm a figyelmet! Megvilágítás