Brightr Megvilágítás modellezése. Csapattagok  Illés László  Palatinus Endre  Provits Milán  Török Péter.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
OpenGL 2. gyakorlat Hapák József
Advertisements

L ÁTHATÓSÁG MEGHATÁROZÁSA tavaszi félév.
UML Példa © Fülöp Lajos.
Project 5: Video background replacement
Hogyan lehet saját wikink?
Minőségbiztosítási terv
Iratkezelő rendszer fejlesztése WPF alapokon
GPU Szirmay-Kalos László.
3D képszintézis fizikai alapmodellje
Térfogatvizualizáció Szirmay-Kalos László. Térfogati modellek v(x,y,z) hőmérséklet sűrűség légnyomás potenciál anyagfeszültség... v(x,y,z) tárolás: 3D.
Számítógépes grafika Szirmay-Kalos László
3D képszintézis fizikai alapmodellje
Vizuális modellezés Uml és osztálydiagram UML eszközök
Követelmények Bevezetés a Javába Első java program írása Dokumentációk
Metal/plastic foam projekt
L ÁTHATÓSÁG MEGHATÁROZÁSA tavaszi félév.
2014. tavasz FI-TK - 10/ 1 OE-NIK Atari 520ST Fegyvári Zsolt.
Számítógépes grafika OpenGL 1. gyakorlat.
Szoftverminőség biztosítása
A Creative Commons és a könyvtárak Drótos László Magyar Elektronikus Könyvtár Drótos László Magyar Elektronikus Könyvtár.
Digitális gyűjtemények és a Creative Commons
Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítási modellek
Számítógépes grafika 3. gyakorlat.
Számítógépes grafika 5. gyakorlat. Előző órán Textúrázási módok Pixel shader használata.
Integrált termékmodellek Budapesti Műszaki Főiskola CAD/CAM szakirány A CAD/CAM modellezés alapjai Előadás Integrált termékmodellek Dr. Horváth László.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Főiskolai Kar A Műszaki Tervezés Rendszerei 2000/2001 tanév, I. félév 9. előadás Műszaki tervezőrendszerek.
Bátyai Krisztián NetAcademia Oktatóközpont oktató, fejlesztő MCT, MCPD
Hirosima és Nagasaki Az atombomba.
Metaadatok és metaadatkezelő rendszerek Drótos László Drótos László OSZK MEK Osztály.
Pókerágens fejlesztése játékelméleti alapokon
Térfogatvizualizáció Szirmay-Kalos László. Térfogati modellek v(x,y,z) hőmérséklet sűrűség légnyomás potenciál anyagfeszültség... v(x,y,z) tárolás: 3D.
Számítógépes grafika Bevezetés
3D képszintézis fizikai alapmodellje Szirmay-Kalos László Science is either physics or stamp collecting. Rutherford.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar Informatikai Automatizált Rendszerek Konzulens: Vámossy Zoltán Projekt tagok: Marton Attila Tandari.
Árnyalás – a felületi pontok színe A tárgyak felületi pontjainak színezése A fényviszonyok szerint.
Visual Basic 2008 Express Edition
OpenGL 4 shaderek, GLSL Valasek Gábor
GPGPU A grafikus hardver általános célú felhasználása
Árnyalás – a felületi pontok színe A tárgyak felületi pontjainak színezése A fényviszonyok szerint.
Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítás SZTE, 2010.
Objektumvezérelt rendszerek tervezése
NUTS rendszer.
Mérnöki tervezés december Hangelemző rendszer fejlesztése Symbian OS-re Hegedűs Iván Mihály Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai.
Fejlett Programozási Technológiák II. 2009, Nagy Csaba JSP – Java Server Pages.
A tehetetlen tömeg és a súlyos tömeg
Informatikai eszközök a virtuális valóság szolgálatában Hapák József ELTE-IK X. Eötvös Konferencia.
Számítógépes grafika OpenGL 5. gyakorlat.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék R „Big Data” elemzési módszerek Kocsis Imre
A változó éghajlattal összefüggő változások, problémák bemutatása (energiagazdálkodás) Erdély Szilvia Földtudomány BSc.
Készítette: Fekete Máté LIVL04
Számítógépes Grafika OpenGL 4 shaderek, GLSL. OpenGL 4 A következő programozható fázisok vannak a 4.x-es OpenGL-ben: Vertex shader Tesselation control.
E-könyvtári újdonságok Drótos László Drótos László OSZK MEK Osztály.
Vizualizáció és képszintézis Térfogati textúrák kezelése (Dart + GLSL) Szécsi László.
Vizualizáció és képszintézis
HÁZI FELADAT Készítette: Egri Áron. T OSHIBA C50D-A-149 B LACK W8.1 3Y BING Processzor: AMD E (1000) MHz Memória: 2048 (DDR3) MB Videókártya: AMD.
Analogical and Neural Computing Laboratory, Hungarian Academy of Sciences, Budapest 1 MATLAB u Hatékony, interaktív, tudományos és műszaki számítások,
6. A 3D grafika alapjai 6.1. A 3D szerelőszalag fölépítése 6.2. Térbeli alakzatok képe 6.3. Térbeli képelemek és modell-adatszerkezetek 6.4. Képelemek.
3D grafika összefoglalás
OpenGL 2. gyakorlat Valasek Gábor
International Olympiad in Informatics
Balsai Péter / Mithrandir Kft. Goreczky Roland / Rivendel Kft
Árnyalás - a képpontok színe.
Vizualizáció és képszintézis
„Big Data” elemzési módszerek
Budapesti Műszaki Főiskola CAD/CAM szakirány A CAD/CAM modellezés alapjai Előadás Integrált termékmodellek Dr. Horváth László.
OpenGL III.
Alapok Model betöltés Anyagjellemzők Fényforrások Shaderek
OpenGL II.
OpenGL V.
PowerPoint as a Powerful Tool Tips for Effective Design and Increased Interactivity Luisa F. Castro Department of Natural Resources and Environmental.
Előadás másolata:

brightr Megvilágítás modellezése

Csapattagok  Illés László  Palatinus Endre  Provits Milán  Török Péter

Feladat  Megvilágítási modellek implementálása.  Diffúz: Lambert, Gouraud, Phong, Blinn-Phong, Oren-Nayar  Tükröződő: Izotrópikus: Phong, Gauss, Beckmann Anizotrópikus: Heidrich-Seidel, Ward, Cook-Torrance

Diffúz megvilágítás  Matt és fényes felületek

Tükröződő megvilágítás  Izotrópikus és anizotrópikus

Szakirodalom  Edward Angel: Interactive Computer Graphics  ommon_shading_algorithms ommon_shading_algorithms  Phong: Illumination for Computer Generated Pictures  Gouraud: Continuos Shading of Curved Surfaces

Implementáció  GLSL – OpenGL Shading Language  Az OpenGL beépített shader funkcionalitásainak lecserélésére.  Cél: vertex és fragment shaderek  Felhasználandó eszközök: OpenGL 2.0+ GLUT (utility toolkit) GLEW (extension wrangler library)

Feladatkiosztások  Illés László Szakirodalom olvasása – cikkek Fejlesztő  Palatinus Endre Szakirodalom felkutatása Eszközök felkutatása Projekt vezető (PM) Fejlesztő

Feladatkiosztások - folytatva  Provits Milán Kód review-k (QM) Teszt felelős Fejlesztő  Török Péter SVN, IDE konfigurálása, demók futtatása Konfiguráció felelős (CM) Fejlesztő

Elérendő mérföldkövek  GLSL környezet elsajátítása  Diffúz megvilágítási modellek implementálása  Tükröződő megvilágítási modellek közül néhány implementálása  Tesztesetek implementálása