Monostory Enikő (JJG6MF) ISZAM I. Az utazás eszközének megválasztása a mindennapokban is figyelembe vett szempontok alapján.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Regionális politika
Advertisements

A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.
VÁLTOZÓ MOZGÁS.
A Hold nélküli élet Tömegvonzás szerepe. Évente 3,8 cm-rel távolodik.
BIG SIDE REKLÁMTORON Y. A BIG SIDE REKLÁMTORONY Pécs legforgalmasabb csomópontjában található.
1 Az obnyinszki atomerőmű indításának 50. évfordulójára emlékező tudományos ülésszak június 25., Pécs Az atomenergetika gazdaságossága és versenyképessége.
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004 NGB_KM016_2. Fogadóóra Szorgalmi időszakban kedd óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Mobilitás-utazási módok
A Kerékpáros Közlekedés Előnyei. Magyar Kerékpárosklub Adatok Európából  Naponta 100 millió kerékpáros utazás  Több mint 300 millió kerékpár  Városokban.
Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub.
Készlet késztermékek, alkatrészek, kiegészítő termékek,
Kerékpáros Magyarország Program Bringázz a Munkába Kerékpárosbarát Település szeptember 16.
Városi közforgalmú közlekedés tervezése 1 Hálózat
INTEGRÁLT ÖSSZKÖZLEKEDÉSI MODELL
Az elektronikus menetjegy [eTicket] Észak Rajna Wesztfáliában Nils Zeino-Mahmalat 2006 Budapest.
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
AZ EGYSÉGES KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI STRATÉGIA és a KÖZLEKEDÉSI KUTATÁSOK KAPCSOLATA Dr. Pálfalvi József tudományos igazgató március 12.
A „Sellyei Kistérség” keleti térségének fejlesztése
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
1 ”Közlekedési rendszerünk az EU csatlakozás küszöbén” Tudományos konferencia, Győr, Széchenyi István Egyetem, november 5. Dr. Holló Péter az MTA.
M&T 4 esettanulmányok 1 Vasút - 1 Közlekedéstörténet – XIX.század Széchenyi hálózata, gabona, Adria Magánvasutak, telekpanamák, Baross, tarifarendszer.
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Utazási igények becslése a közösségi közlekedésben
Innovatív elképzelések Győr közösségi közlekedésének fejlesztésére
Biztonság – más nézőpontból Monostory Miklós Kiemelt szakértő
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
Österreich Werbung Magyarország Budapest, november Szedlák Péter Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet Sajtókapcsolatok.
Dijkstra-algoritmus ismertetése
Tapasztalatok az NFT „Közlekedés, energia” munkacsoportjával kapcsolatban Lukács András Levegő Munkacsoport „Civil szervezetek feladatai és lehetőségei.
Közlekedéspolitikai és -gazdasági Tagozat
Kovács Atila Magyar Közút Nonprofit Zrt. fejlesztési és felújítási igazgató ÚTÜGYI NAPOK A közúthálózat állapota és fenntarthatósági stratégiája a jelenlegi.
Építőmérnöki alapismeretek
Impact of Metro construction on the long term sustainability of a Metropolitan city: The case of Thessaloniki Szigetvári Andrea2014. április 7.
Közforgalmú közlekedés a határon átnyúló agglomerációban Dr. Prileszky István Széchenyi István Egyetem Somorja,
FUTÁR projekt – célok és eszközök
A térinformatika lehetőségei a közlekedésszervezésben Barsi Árpád BME Fotogrammetria és Térinformatika Tanszék.
1 Közbeszerzés ajánlattevői szemszögből Közbeszerzés ajánlattevői szemszögből Willinger Kornél.
Budapest közlekedésének fejlesztése: aktuális feladatok Vitézy Dávid munkacsoport-vezető Közlekedésfejlesztés munkacsoport szeptember 20.
Az előadás tartalma módválasztás
Szociális regiszter publikus felület használata
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban csütörtök óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Tudnivalók a Corvinus Egyetem Állásbörzéjére és a Personal Hungary-re történő látgatásról Budapesti Corvinus Egyetem, Fővám tér 8. és a SYMA Csarnok 2013.
Szent István Egyetem Gazdaság-és Társadalomtudományi Kar Az EU- tagság és a gazdaság fellendülése közötti téves kapcsolat vizsgálata.
„Határon innen és határon túl – integráció és migráció a Kárpát-medencében” A Szociális és Munkaügyi Minisztérium és a munkaerő-migráció Korózs Lajos államtitkár.
A kerékpáros nemzet: jó példák Hollandiából Virág Álmos tudományos munkatárs.
Magyar CIVINET második találkozója Székesfehérvár, Gertheis Antal, Városkutatás Kft. / Magyar CIVINET Titkárság.
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban szerda óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
Foglalkozási ártalmak Népegészségügyi statisztikai adatok Források: KSH 2001 évi adatok, Statistics in Focus Population & Social Condiktion (Theme 3-17/2002);
Tájékoztató NGM_AK002 NGM_AK004. Fogadóóra Szorgalmi időszakban csütörtökön óra között ig. 604-ben, más időpontban csak egyeztetés után!
A testek mozgása. 1)Milyen mozgást végez az a jármű, amelyik egyenlő idők alatt egyenlő utakat tesz meg? egyenlő idők alatt egyre nagyobb utakat tesz.
Magyarországi konferencia- turizmus eredményei 2010 Magyar Kongresszusi Iroda.
A helyváltoztatási láncok választási valószínűségét számító módszer kidolgozása Csonka Bálint, Dr. Csiszár Csaba IFFK, Budapest augusztus
Európai Uniós ismeretek A négy alapszabadság. Alapvető jogok az Európai Közösségben – a 4 alapszabadság EGK – cél: a tagállamok közös piacának kiépítése.
AZ ERŐ HATÁSÁRA -mozgásállapot-változás -alakváltozás -forgás TÖRTÉNHET. AZ ERŐ HATÁSÁRA Készítette: Farkas Andor.
Tájékoztató NGM_AK004.
Tájékoztató NGM_AK004.
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
Globális környezeti problémák
Városi tömegközlekedés 2 Doktori Iskola
Tisztelt Hallgatók! Az alábbi példamegoldások segítségével felkészülhetnek a vizsgafeladatra, ahol azt kell majd bizonyítaniuk, hogy a vállalati pénzügyek.
Szállodák eredmény kimutatásai és mutatószámai
Leíró statisztika gyakorló feladatok október 15.
Válogatott fejezetek a közlekedésgazdaságtanból
Polák József Tanszéki mérnök Közúti és Vasúti Járművek Tanszék
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Tájékoztató NGM_AK004.
Készletek – Állandó felhasználási mennyiség (folyamatos)
Készletek - Rendelési tételnagyság számítása -1
Előadás másolata:

Monostory Enikő (JJG6MF) ISZAM I. Az utazás eszközének megválasztása a mindennapokban is figyelembe vett szempontok alapján.

Kiindulási adatok Eljutási biztonság Utazási komfort Útmegszakítás lehetősége Ötletszerű útmegszakítás lehetősége Útvonalváltoztatás lehetősége Ötletszerű útvonalváltoztatás lehetősége Ár Eljutási idő Menetrendszerűség Célbaérkezési mutató Pótlás (segély) átlagos időtartama

Származtatott adatok AutóbuszSzemélygépkocsiVonat Eljutási biztonság Utazási komfort Ár 12,3130,1412,84 Eljutási idő Menetrendszerűség

Az eszközválasztás jelenlegi eloszlása Magyarorszagon es az EU-ban

Elemzés eredménye Távolság: km, 1 főre Eljutási biztonság és menetrendszerűség alapján az utazó egyéni preferenciája dönt A komfort és az utazás időtartama alapján az autó a kedvezőbb lehetőség. Egy főre az utazás vonattal és autóbusszal közel egyenlő, autóval viszont drága.

Következtetés A modal-split adatok nem támasztják alá az elemzést, mert: –az utazók egyéni preferenciái nagyobb súllyal nyomnak a latban, mint a költség-haszon elemzés –a teljes eljutási idő közösségi közlekedés használata esetén általában rövidebb.