DE BTK Neveléstudományok Intézete Neveléstudományi MA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SZOCIÁLPEDAGÓGIA INTÉZETI TANSZÉK
Advertisements

Diplomát adó alapszakjaink:
Nyíregyházi Főiskola Pedagógusképző Kar.
Pedagógiatörténet Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem február 16. Körmendy Zsolt.
A tanári mesterszakról és a TÁMOP 3.1.5/A pályázatról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály Pécs, november 18.
Eötvös József Főiskola Baja Neveléstudományi Kar
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
A gyógypedagógus-képzés a bolognai folyamat tükrében
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Alapszakon belüli 50 kredites képzések választása DE Bölcsészettudományi Kar március 10. Bartáné Kustár Katalin tanulmányi osztályvezető.
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, tanárképzés az ELTE-n
Nevelés- és oktatásszociológia
LOGO A NDRAGÓGIA ÉS KÖZMŰVELŐDÉS EKF Nyílt Nap december 6.
A hazai pedagógusképzés stratégiai problémái, a. alapképzés/továbbképzés Érdemi lezárása képesítő vizsgával vagy szakvizsgával 1. BA/MA Szakosodás.
Andragógia MA Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományok Intézete.
Bölcsészettudományi Kar
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPOLITIKA – JÓ képzettséget és JÓ munkát minden gyermeknek, mire felnő! Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika Tanszék Czibere.
Mesterképzés az EKF-en
Mesterképzés az EKF-en
Pedagógusok és tanárjelöltek felkészültsége az integrált nevelésre
Fejlesztési koncepció
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A megújuló tanárképzés
Képzések a pécsi bölcsészkaron
Tanulás, kommunikáció, nevelés Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság IV. Országos Neveléstudományi KonferenciaMagyar Tudományos Akadémia 2004.
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar gyógypedagógus szakvizsga
A PEDAGÓGIAI KUTATÁS Dr. Molnár Béla Ph.D.. 1. PEDAGÓGIAI KUTATÁS CÉLJA, TÁRGYA Célja, hogy az új ismeretek feltárásával, pontosabbá tételével, elmélyítésével.
Benedek András – BME GTK APPI A Bolognai Folyamat hatása a szakmai pedagógusképzésre Budapest, október 25.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
LEGYÉL TANÍTÓ!.
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
A PEDAGÓGIA ALPJAI.
NEVELÉSELMÉLET.
P E D A G Ó G I A I K A R. Alapképzési (BA) s z a k o k Nappali tagozat SzakKöltségtérítésKépzési idő (félév) Andragógia Ft6 Gyógypedagógia 110.
Jankovits László egyetemi docens PTE BTK
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
Szeretettel köszöntöm
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt SCHMERCZ.
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Két tanítási nyelvű oktatás az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskolában Egressy Béni Bilingual Primary School.
Hátralévő fejlesztések a Mentor(h)áló projektben Jagodics Balázs Programvezető Qualitas T&G Tanácsadó és Szolgáltató Kft.
1 Gyermekvédelmi képzések a Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskolán.
2016. január 29. Dr. Szabolcs Éva egyetemi tanár Neveléstudományi Intézet Neveléstudományi mesterszak az ELTE Pedagógiai és.
Környezettudomány mesterszak (MSc) Analitikai, Környezettudományi és Limnológiai Intézet Pannon Egyetem, Mérnöki Kar.
Egy csónakban evezünk Gondolatok a pedagógusképzésről és továbbképzésről dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke Pedagógus Hivatás Munkacsoport.
A pedagógia mint tudomány Dr. Molnár Béla Ph.D. főiskolai docens.
2008. június 16.foglalkozási rehabilitációs képzés1 Foglalkozási rehabilitációs képzés az ELTE GYFK-n ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar.
MAGYAR AGRÁRKAMARA Dr. Laczkó András „A kompetencia alapú moduláris szerkezetű új agrár szakmastruktúra bevezetésének elősegítéséhez és meggyorsításához.
Közösségszervezés BA.
A képzés szeptemberében indul!
Savaria Egyetemi Központ
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
A gyakorlati képzés szemléleti hátterének és kereteinek meghatározása
PANNON EGYETEM VEGYÉSZ MESTERSZAK.
DE BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
Nyíregyházi Egyetem Alkalmazott Humántudományok Intézete
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Alkalmazott Humántudományok Intézete
A KUTATÓKÖZPONT FŐBB KUTATÁSAI A kárpátaljai magyar oktatás helyzete és az ukrán oktatáspolitika. A kárpátaljai magyar nyelvű oktatás társadalmi.
Neveléstudományi mesterszak
NEVELÉSTUDOMÁNYOK INTÉZETE
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Előadás másolata:

DE BTK Neveléstudományok Intézete Neveléstudományi MA

Kik jelentkezhetnek, hogyan? Kik jelentkezhetnek, hogyan? Mit kínál a szak? (szakirányok, tárgyak) Mit kínál a szak? (szakirányok, tárgyak) A szak elvégzése után? A szak elvégzése után?

Kiket várunk? KÖZVETLENÜL: Pedagógia BA Óvodapedagógus Tanító Konduktor Gyógypedagógia KREDITELISMERÉSSEL: Andragógia BA Pszichológia BA Szociálpedagógia

Hogyan lehet bekerülni? „Normál” jelentkezési eljárás (FELVI) „Normál” jelentkezési eljárás (FELVI) Felvételi: szóbeli elbeszélgetés: Felvételi: szóbeli elbeszélgetés:

Tartalom 1 - Törzsanyag Neveléstudomány szaknyelve Neveléstudomány szaknyelve Neveléslélektan, Szociálpszichológia Neveléslélektan, Szociálpszichológia Neveléselméletek Neveléselméletek Tanítás- és tanuláselméletek, Kompetencia… Tanítás- és tanuláselméletek, Kompetencia… Pedagógiai antropológia Pedagógiai antropológia Nevelésszociológia, Iskolaszociológia Nevelésszociológia, Iskolaszociológia Oktatási rendszerek, Oktatásstatisztika, Oktatásgazdaságtan Oktatási rendszerek, Oktatásstatisztika, Oktatásgazdaságtan stb stb

Tartalom 2 – Nevelési és oktatási kutatások szakirány Oktatásszociológiai kutatások Oktatásszociológiai kutatások Iskolaelméleti kutatások, ped. Innovációk Iskolaelméleti kutatások, ped. Innovációk Neveléstörténeti, oktatáspolitikai diskurzusok elemzése Neveléstörténeti, oktatáspolitikai diskurzusok elemzése Statisztikai adatbázisok kezelése Statisztikai adatbázisok kezelése Interpretatív módszerek Interpretatív módszerek Oktatásökológia Oktatásökológia Komparatív elemzések Komparatív elemzések stb… stb…

Tartalom 3 – Koragyermekkor pedagógiája szakirány (témakörök) A pszichológiai alapjai korai gyermekkori fejlődés biológiai és pszichológiai alapjai ( Szociobiológia, fejlődéslélektan ) A pszichológiai alapjai korai gyermekkori fejlődés biológiai és pszichológiai alapjai ( Szociobiológia, fejlődéslélektan ) A koragyermekkori nevelés intézményi háttere A koragyermekkori nevelés intézményi háttere Kora gyermekkori nevelési kérdések ( virtuális valóság a gyermekkorban, Korai idegennyelv tanulás, Tehetség..) Kora gyermekkori nevelési kérdések ( virtuális valóság a gyermekkorban, Korai idegennyelv tanulás, Tehetség..) Nevelésmódszertani sajátosságok ( kompetencia alapú ped. rendszeraklotás..) Nevelésmódszertani sajátosságok ( kompetencia alapú ped. rendszeraklotás..) A kora gyermekkor pedagógiai kutatása A kora gyermekkor pedagógiai kutatása

Továbblépés? Neveléstudományi Doktori Program Neveléstudományi Doktori Program Munkaerőpiac (oktatási intézmények, önkormányzatok, szakszolgálatok, kutatóintézetek, szociális ellátórendszer intézményei, képzési vállalkozások) Munkaerőpiac (oktatási intézmények, önkormányzatok, szakszolgálatok, kutatóintézetek, szociális ellátórendszer intézményei, képzési vállalkozások) Oktatási-közigazgatási feladatok Oktatási-közigazgatási feladatok Kutatói/alkalmazó feladatok az oktatásügyben, pedagógiai rendszerek fejlesztése, működtetése (társadalomtudományi kutatási, adatgyűjtési és feldolgozási kompetenciák) Kutatói/alkalmazó feladatok az oktatásügyben, pedagógiai rendszerek fejlesztése, működtetése (társadalomtudományi kutatási, adatgyűjtési és feldolgozási kompetenciák) Intézmények nevelési stratégiájának pedagógiai megalapozása, szervezeti kultúra fejlesztése, gyermekcsoportok fejlesztésére irányuló programok kialakítása, kora-gyermekkorim pedagógiai kutatások Intézmények nevelési stratégiájának pedagógiai megalapozása, szervezeti kultúra fejlesztése, gyermekcsoportok fejlesztésére irányuló programok kialakítása, kora-gyermekkorim pedagógiai kutatások

Várjuk Önöket a Neveléstudományi Mesterszakon