1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
Advertisements

Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
1. 2 Hol vásárol? Hogyan vásárol? Mikor vásárol? Milyen szempontok alapján dönt? Ki vagy mi befolyásolja a döntést? ( fekete doboz elmélet)
SMED.
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
Tengeralattjáró győzelmi hírek elmaradása – kilövés
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
INNOVÁCIÓMENEDZSMENT
Csoportos alkotástechnikai módszerek szóban és írásban
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Felsőoktatási változások hallgatói szemmel Miskolczi Norbert.
VAN Választásunk? Munkától lóg a nyelve.  Milyen lehet az IQ tesztje? Ha jól van beállítva a stopper, válasza egy kérdésre sem nyer.
Az EU oktatási és képzési rendszerének célkitűzései
Albert Einstein idézetek.
Mi látszik egy jéghegyből?
Gondolatok az innováció működéséről Szabó Gábor a Magyar Innovációs Szövetség elnöke.
A számítástechnika és informatika tárgya
Városok és a vizek.
Albert Einstein idézetek.
A virtuális technológia alapjai Dr. Horv á th L á szl ó Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar, Intelligens Mérnöki Rendszerek.
A relatív molekulatömeg
Bevezetés a VoIP technológiába
Irány a suliba…. Gazdaság informatika… Megkapjuk az évközi feladatot.
Innovációs zónák, klaszterek szerepe a regionális fejlesztésekben Szent István Egyetem Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Dr. Nagy Henrietta,
Minőségbiztosítás a gyógyszerészetben Zelkó Romána Egyetemi Gyógyszertár Gyógyszerügyi Szervezési Intézet.
Gázérzékelők, mikro méretű eszközök kutatása és fejlesztése
Minőségügy a gyógyszerészetben Zelkó Romána Egyetemi Gyógyszertár Gyógyszerügyi Szervezési Intézet.
Operációkutatás eredete
Curriculum Vitae. Már megszületésem előtt nyilvánvaló volt, hogy különleges leszek.
A tanulási eredmények értelmezése és funkciója Vámos Ágnes (ELTE)
2011. szeptember FIATALOK, REKLÁM, FOGYASZTÁS ESETTANULMÁNY Dr. Babocsay Ádám Millward Brown Hungary Kft. Kvalitatív kutatási igazgató.
TH TMT határozati javaslat ELEMZÉSI SZAKASZ Harcászati Műszaki Feladat Eredmények indokolják-e a folytatást? Fejlesztési feladat megfogalmazása igen Megkezdődjön.
Csapatépítés gyakorlata az ontológiai coaching vonatkozásában
Vezetői módszereink azonosítása a tanult modellek alapján Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
Mit jelentenek számomra a Jövőképek scenariók c. tantárgy keretében elhangzottak az ontológiai coaching vonatkozásában Berta Anikó február 7. Life.
(kép – Philip Shriver) Tanítsunk portfóliókészítést Papp Gyula Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola.
A SZAKDOLGOZAT.
Emberi Erőforrás Menedzsment Teljesítményértékelés
Minőség menedzsment 6.előadás
Alapvető fogalmak, és leggyakrabban előforduló kifejezések HOGYAN HASZNÁLD A PTC OLDALAKAT?
ONTOLÓGIA és TUDÁSREPREZENTÁCIÓ Szőts Miklós Alkalmazott Logikai Laboratórium
Az ütközések fejlesztő ereje -
Matematika I. 1. heti előadás Műszaki Térinformatika 2013/2014. tanév szakirányú továbbképzés tavaszi félév Deák Ottó mestertanár.
A hazai szociális képzések helyzete a változó környezeti feltételek között „Jósolni bélből” TÁMOP /2-C Patyán László DE EK.
Ami a Közös Európai Referenciakeretből (KER) és az Akkreditációs Kézikönyvből (AK) kimaradt.
©Farkas György : Méréstechnika
Az innováció forrásai.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Tényekre alapozott oktatáspolitika és gyakorlat ONK 2011, Szimpózium a tények, bizonyítékok természetéről, szerepéről az oktatásban Evidence Based Education.
Virtuális méréstechnika a középiskolai kísérletező oktatásban
1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.
Adagolás statikus töltés kinyitás egyensúlyozás Egy adott technológia átvitele egy új piacra? 1 példák.
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
1. Vevő érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Tudás és képesség az OKKR-ben Pajkossy Péter Kognitív Tudományi Tanszék Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.
A munkavállaló kívánságlistája a munkáltató felé:
Az ember kapcsolata a külvilággal Cél: létfenttartás, komfort megismerés (tudomány, oktatás) gazdaságosság … külvilág érzékelés beavatkozás feldolgozás.
AZ ÖTLET Mit termeljek, mit gyártsak?. Hogyan hozzunk létre, hogyan működtessünk fenntartható szociális vállalkozást ?
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
KÉSZÍTETTE: BIACSI TAMÁS IPCC JELENTÉSEK ÉS 2014.
Avagy 10 perces szerszámcsere.  Manapság a fogyasztók elvárják, hogy a termékekhez megfelelő minőségben, mennyiségben, árban, időben jussanak hozzá.
Nemzeti Technológiai Platform a
Ariston fűtőmodulok Két és háromkörös vezérlőmodulok.
A sikeres társkeresést támogató adatbázisok
A kreatív találkozó Előadó neve.
Értékek.
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
Kultúra és kommunikáció
PROBLÉMAMEGOLDÁS.
Előadás másolata:

1. Vevő Érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok X-variációja új vagy fejlesztett funkciókra Mit változtatunk, mit NYERÜNK? CREAX metodika

SOFTWARE CROSS DOMAIN INSPIRATION POWERFUL VISUALISATIONS HANDS-ON INTERFACE CONTINUOUS DEVELOPMENT creationsuite.com

3 Adatelemzés – hathatós elemzések Bibliográfiai elemzésre példák Szövegelemzésre példák Egységelemzések Megválaszolandó kérdések: Ki? Mit? Hol? Mikor? Használd ezeket az elemzéseket a termékekről és a cégekről szóló a tényekhez és számokhoz! Milyen problémákat oldottak már meg? Milyen technológiát használnak? Hol tanulhatok másoktól? Használj kreatív problémamegoldást és keresd az inspirációt és a lehetőségeket!. Kik az újoncok? Ki melyik problémán dolgozik? Milyen fizikai egységeket említenek? Mennyiség meghatározás az áram, a frekvencia, a méret, a nyomás, a hőmérséklet, a feszültség és az erő esetében. használd a műszaki folyamatok felfedezéséhez. Szegmentáló elemzések

4 1.A mennyiség minőséget szül 2.Ítélkezés elhalasztása 3.„Hitchhiking” – vidd tovább mások ötleteit 4.„Freewheeling” – szabad áramlás Alex Osborn CREAX Idézetek: Senki sem olyan okos, mint mindenki. A „nem itt feltalált”-tól a „büszkén megtaláltam máshol”-ig. Valaki valahol megoldotta már a problémámat. Egy ötlet lemásolása plagizáció, tíz ötlet lemásolása kutatás. Mi nem vagyunk okosak, de a világ többi része az. Mit tudok megváltoztatni, mit nyerhetek? A kreativitás a tulajdonság, az innováció a funkció. A tulajdonságok jellemzők, a funkciók előnyök. A tulajdonság tudomány, a funkció technológia. Oldasd meg a problémáidat a világ legjobb feltalálóival. A mi módszerünk 360 fokos jegyzéket ad a megoldás generáláshoz. Brainstorming – a megbeszélés szabályai