„A szép tettek közösek…” Visszatekintés a projekt eddigi szakmai megvalósítására.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Advertisements

KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
„Csellengő fiatalok” komplex bűnmegelőzési projekt
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
„Ez a projekt az Európai Bizottság támogatásával valósult meg
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
Köszöntjük Szakmai gyakorlati foglalkoztatói Workshop résztvevőit Köszöntjük a TÁMOP támogatásával megvalósításra kerülő „ESÉLYTEREMTÉS NÓGRÁDBAN”
Tehetségpont létrehozása
Az OFA támogatási tevékenysége Programok ben.
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Kismama Karrier Központ és Alternatív Főiskola
Információs nap Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért Támop /2 Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért.
Egyéni látogatás a Kecskeméti Kulturális és Konferencia Központ Nonprofit Kft.-ben ( ) Készítette: Alföldy-Boruss Zsófia.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A "Tanulás-fejlődés-életesély a Sajó-völgyében" (TÁMOP /2) projekt helye Sajószentpéter kulturális városfejlesztésének rendszerében Sajó.
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
Tanulási partnerségek kezdeményezése A NYITOK hálózatfejlesztési program bemutatása Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért június 22.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
A foglalkoztatási paktumok célja Megismerni a térség foglalkoztatási helyzetét Összehangolni a térség gazdasági és humánerőforrás fejlesztési tevékenységeit.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Szektorok közötti együttműködések
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
Leonardo da Vinci projektek. Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szakmai tudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők.
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
Nyitórendezvény Edelény, „Digitális írástudással a munkaerő-piaci aktivitás elősegítéséért”
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
„Kiút a hátrányos helyzetből” c. projekt innovatív elemei.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
TÁMOP /1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin Marcali Kistérségi Többcélú Társulás.
A Nemzeti Fejlesztési Terv
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
„Építő közösségek a tényői IKSZT-ben”
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
„K+F+I befektetési portfólió kialakítása Hajdú-Bihar megyében weboldal segítségével” című projekt bemutatása Kiss Gábor ügyvezető igazgató.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
AZ IFJÚSÁGI GARANCIA RENDSZER ÉS A GINOP 5. 2
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Digitális kompetencia fejlesztés Digitális írástudással a munkaerő- piaci aktivitás elősegítéséért.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
„Helló barátom!" - közösségi szolgálatra felkészítő tréning sorozat „Tanévzáró Suli – Buli” „Helló nyár, helló barátom!” - komplex nyári vakáció „Viszlát.
OPTOMEHU projekt bemutatása Dr. Kiss András Projekt menedzser Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
„Újra tanulok” A Nemzeti Munkaügyi Hivatal képzési stratégiája Bálint István Foglalkoztatási főigazgató-helyettes.
Barcsák Marianna - KPSZTI
ZALAI INNOVATÍV FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MEGVALÓSÍTÁSA TOP-5.1.1
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
Szakiskolai fejlesztési program
Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése
A magyar felnőttképzés rendszere - a szakértők szemével
DÉL-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS PAKTUM KONFERENCIA
Helyi Foglalkoztatási Együttműködések az Edelényi kistérségben
Előadás másolata:

„A szép tettek közösek…” Visszatekintés a projekt eddigi szakmai megvalósítására

2010. december 1-én Salgótarjánban, a József Attila Művelődési és Konferencia Központ, mint konzorciumvezető két választott partnerével, december 1-én Salgótarjánban, a József Attila Művelődési és Konferencia Központ, mint konzorciumvezető két választott partnerével, az oktató-képző J.L. SEAGULL Szakképző Iskolával, valamint az oktató-képző J.L. SEAGULL Szakképző Iskolával, valamint az első határon átívelő, az UNESCO által elismert Európai- és Globális Geopark hálózathoz tartozó Novohrad-Nógrád Geopark Nonprofit Kft-vel közösen, az első határon átívelő, az UNESCO által elismert Európai- és Globális Geopark hálózathoz tartozó Novohrad-Nógrád Geopark Nonprofit Kft-vel közösen, alap- és középfokú oktatási intézményekkel és nonprofit szervezetekkel együttműködve, alap- és középfokú oktatási intézményekkel és nonprofit szervezetekkel együttműködve, Palócföldi ládafiók – építő közösségek Salgótarján térségében címmel – hátrányos helyzetű célcsoportok bevonásával az egész életen át tartó tanulásért - közös kompetencia és készségfejlesztő projekt megvalósítását kezdte meg. Palócföldi ládafiók – építő közösségek Salgótarján térségében címmel – hátrányos helyzetű célcsoportok bevonásával az egész életen át tartó tanulásért - közös kompetencia és készségfejlesztő projekt megvalósítását kezdte meg.

Célunk a hátrányos helyzetű lakosság, illetve a fiatalabb korosztály helyi kötődésének, környezettudatosságának erősítése, a hátrányos helyzetű lakosság, illetve a fiatalabb korosztály helyi kötődésének, környezettudatosságának erősítése, digitális és nyelvi kompetenciájának fejlesztése, munkaerő-piaci helyzetének javítása, digitális és nyelvi kompetenciájának fejlesztése, munkaerő-piaci helyzetének javítása, szűkebb környezetünk, a szülőföldünk természeti és kulturális örökségünk megismertetése. szűkebb környezetünk, a szülőföldünk természeti és kulturális örökségünk megismertetése. a projekt során közel 1600 fő számára 237 foglalkozási alkalmat biztosítsunk. a projekt során közel 1600 fő számára 237 foglalkozási alkalmat biztosítsunk.

Célcsoportjaink A hátrányos helyzetű, rendszeres munkát nem végzők, álláskeresők, inaktívak A hátrányos helyzetű, rendszeres munkát nem végzők, álláskeresők, inaktívak A nonformális, informális tanulás iránt érdeklődő diákok A nonformális, informális tanulás iránt érdeklődő diákok

A kezdetek Az eredeti elképzelésekhez, illetve a pályázati anyagban foglaltakhoz képest, az egyes szakmai megvalósítók személye, néhány tervezett foglalkozás tematikája, anyagköltségének áttervezése, illetve egy tervezett foglalkozás átnevezése megtörtént. Az eredeti elképzelésekhez, illetve a pályázati anyagban foglaltakhoz képest, az egyes szakmai megvalósítók személye, néhány tervezett foglalkozás tematikája, anyagköltségének áttervezése, illetve egy tervezett foglalkozás átnevezése megtörtént. A képzők, szakkörvezetők kiválasztásánál igyekeztünk salgótarjániakat, illetve a környéken élőket előnyben részesíteni. A képzők, szakkörvezetők kiválasztásánál igyekeztünk salgótarjániakat, illetve a környéken élőket előnyben részesíteni.

Átalakítások Tavaly június 30-án Salgótarján Megyei Jogú Város Önkormányzatának közgyűlési határozata alapján a JAMKK megszűnt. Tavaly június 30-án Salgótarján Megyei Jogú Város Önkormányzatának közgyűlési határozata alapján a JAMKK megszűnt. Július 1-jétől az intézmény feladatkörét teljes egészében a 100 %-os önkormányzati tulajdonban lévő Salgótarjáni Közművelődési Nonprofit Kft. vette á. Július 1-jétől az intézmény feladatkörét teljes egészében a 100 %-os önkormányzati tulajdonban lévő Salgótarjáni Közművelődési Nonprofit Kft. vette á.

Az arculati elemek szintén változtak – a projekt kezdetén még előre nem látható „újratervezés” következett - nem csak a konzorciumvezető működési formájának megváltoztatása miatt. Közben az Új Magyarország Fejlesztési Terv projekt neve Új Széchenyi Terv-re változott, amely magával vonta a projekt teljes arculatának megváltoztatását is. Az arculati elemek szintén változtak – a projekt kezdetén még előre nem látható „újratervezés” következett - nem csak a konzorciumvezető működési formájának megváltoztatása miatt. Közben az Új Magyarország Fejlesztési Terv projekt neve Új Széchenyi Terv-re változott, amely magával vonta a projekt teljes arculatának megváltoztatását is.

Ilyen lett Ilyen volt

A programokról Olyan INGYENES lehetőségekkel és tevékenységekkel ismertettük meg a célcsoportokat, amelyek életkortól függetlenül mindenképpen gazdagíthatták ismereteiket. Olyan INGYENES lehetőségekkel és tevékenységekkel ismertettük meg a célcsoportokat, amelyek életkortól függetlenül mindenképpen gazdagíthatták ismereteiket. Az elmúlt, közel másfél év alatt mindenképpen hozzájárultunk a helyi közösségek erősítéséhez vagy újabbak kialakításához, valamint a fiatalok erősebb helyi kötődésének elősegítéséhez. Az elmúlt, közel másfél év alatt mindenképpen hozzájárultunk a helyi közösségek erősítéséhez vagy újabbak kialakításához, valamint a fiatalok erősebb helyi kötődésének elősegítéséhez.

A projekt első féléves ( ) és második féléves ( közötti) szakmai időszakának megvalósult tevékenységei és eredményei.

Közös tevékenységek: A projekt részletes szakmai és pénzügyi lebonyolításának megtervezése, követése és ellenőrzése A projekt részletes szakmai és pénzügyi lebonyolításának megtervezése, követése és ellenőrzése A kommunikációs feladatok megvalósítása A kommunikációs feladatok megvalósítása A szükséges módszertani anyagok, készítése, véglegesítése; A szükséges módszertani anyagok, készítése, véglegesítése; Tárgyi eszközök beszerzése Tárgyi eszközök beszerzése A program- és képzésszervezési feladatok ellátása A program- és képzésszervezési feladatok ellátása

JAMKK tevékenységei KÖLYÖKZUG

Nyári és téli kert

Családi bütykölde

TESZ-VESZ Klub

Drámapedagógiai szakkör és táborok

J.L. SEAGULL Szakképző Iskola Lezárult 7 db angol nyelvi, 1 db E- tanácsadó és 2 db digitális alapképzés, Lezárult 7 db angol nyelvi, 1 db E- tanácsadó és 2 db digitális alapképzés, Jelenleg folyamatban van 1-1 angol, ill. E- tanácsadó képzés, a vizuális szakkör, valamint a Tanulás egy életen át-LLL, a Vállalkozással boldogulni, a Nógrádban élek foglalkozássorozatok megvalósítása; Jelenleg folyamatban van 1-1 angol, ill. E- tanácsadó képzés, a vizuális szakkör, valamint a Tanulás egy életen át-LLL, a Vállalkozással boldogulni, a Nógrádban élek foglalkozássorozatok megvalósítása;

Novohrad – Nógrád Geopark Nonprofit Kft. Geopark Kutató- és Élménytábor 2 turnusban Geopark Kutató- és Élménytábor 2 turnusban szakkörök szakkörök

Indikátorok

Hogyan tovább? A december 09-én lezárt második szakasz után megszervezésre és lezárásra kerültek a Szociális készségfejlesztő, illetve a Kríziscsoport foglalkozásai, a Bábszakkör; A december 09-én lezárt második szakasz után megszervezésre és lezárásra kerültek a Szociális készségfejlesztő, illetve a Kríziscsoport foglalkozásai, a Bábszakkör; A Diákírók-diákköltők szakköre sikeresen zajlik, most szervezzük a Nyári és téli kert utolsó programját, a Játszunk jazz zenekart! Gyárfás István kiváló gitáros és zenetanárral. A Diákírók-diákköltők szakköre sikeresen zajlik, most szervezzük a Nyári és téli kert utolsó programját, a Játszunk jazz zenekart! Gyárfás István kiváló gitáros és zenetanárral. A TESZ-VESZ Klub és Családi bütykölde foglalkozásai a projekt zárásáig folytatódnak. A TESZ-VESZ Klub és Családi bütykölde foglalkozásai a projekt zárásáig folytatódnak.

Befejező gondolatok Reméljük, hogy a támogatási időszak után is folytatni tudunk olyan programokat, amelyek népszerűekké váltak a projekt időszakában. Reméljük, hogy a támogatási időszak után is folytatni tudunk olyan programokat, amelyek népszerűekké váltak a projekt időszakában.

Köszönöm a figyelmet!